mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 21:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2011 21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Jo a co že jste mi to dnes říkali na tom parkovišti, že mi způsobuje ten špatný výkon (jak mi turba tlačí jen ve vysokých otáčkách)? Dík.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2011 22:11 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
David píše:
Jo a co že jste mi to dnes říkali na tom parkovišti, že mi způsobuje ten špatný výkon (jak mi turba tlačí jen ve vysokých otáčkách)? Dík.


chtelo by to hloubeji nazivo analyzovat, ale mohlo by to byt wastegate solenoidem (napr. zustava zavreny) nebo pak primo mechanickym nastavenim wastegate (ale nejak mi nejde do hlavy, proc by do wastegateu v servisu hrabali, kdyz tam auto kvuli tomu nebylo...), nebo pak treba netesnost - saci hadice / teseni / y-pipe...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2011 22:18 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
David píše:
Jo a co že jste mi to dnes říkali na tom parkovišti, že mi způsobuje ten špatný výkon (jak mi turba tlačí jen ve vysokých otáčkách)? Dík.

TO MŮŽE BÝT LEDASČÍM BOHUŽEL

Jinak vás všechny zdravím bylo to více něž super a je mě fuk jestli se příště sejdeme ve stejném počtu.Někdy Lepší méně lidí co si rozumí.
Pozdravuju i....a s BMV co se snažil provokovat už mě není 20 let
Když jsem předjížděl kolonu trochu svižněji málem mě nějakej blbec sestřelil z cesty stovkou jsem zrovna nejel zbyla jen myška ale dopadlo to OK to jsou ty zpětný zrcátka znáte to :shock: !!!
Jo Radime asi to mám než jsme se rozjely mluvil si o max. tlaku aby nebyla směs chudá tuším 1,4 barů mě to bude tlačit víc no a potom to je chudý přestane to tlačit a zase znovu musím doladit ty ventily na turbech

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 13 srpen 2011 23:09 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Tom píše:
...Jo Radime asi to mám než jsme se rozjely mluvil si o max. tlaku aby nebyla směs chudá tuším 1,4 barů mě to bude tlačit víc no a potom to je chudý přestane to tlačit a zase znovu musím doladit ty ventily na turbech


Abych to uved na spravou miru, limitujici je boost 12-14 PSI (pro stock Denso 195130-0810 pumpu a vstriky 360 cc/min), tj. boost cca tesne pod 1 bar. Na to bacha pri zvysovani plniciho tlaku pomoci mbc (urcite je nutne mit budik tlaku turba snimaci "opravdovy" plnici tlak v sani a ne ten budik, co mame origos - ten zobrazuje pouze numericky vypocet co da ridici jednotka).

Pise se o tom podrobne na http://www.stealth316.com/2-fuelpumpguide.htm i s krasnym grafem pro Denso fuel pump (... limits of the stock VR4 fuel pump (at least a used one with 56000 miles on it) with the stock VR4 360 cc/min injectors. Above 15 psi boost (58 psi line pressure) the pump operating at 13.5 V cannot supply enough fuel for the injectors. At 12 volts the pump runs out of capacity at lower boost. Boost pressures of 12 to 14 psi are widely considered the safe limit (if detonation is controlled) for a 3000GT VR4 or Stealth TT with a stock fuel system in good shape and the factory turbos.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2011 10:24 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tom píše:
David píše:
Jo a co že jste mi to dnes říkali na tom parkovišti, že mi způsobuje ten špatný výkon (jak mi turba tlačí jen ve vysokých otáčkách)? Dík.

Když jsem předjížděl kolonu trochu svižněji málem mě nějakej blbec sestřelil z cesty stovkou jsem zrovna nejel zbyla jen myška ale dopadlo to OK to jsou ty zpětný zrcátka znáte to :shock: !!!


Ja mel tez zajimavou cestu domu..nekde na dalnici u Olomouce az do Hranic na Morave se rozpoutalo vodni inferno...zazil jsem toho uz hodne ,ale aby me a vsechny ostatni to donutilo jet 50 po dalnici....to teda ne..... sterace nesithaly,neslo nic videt....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2011 11:05 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Abych to uved na spravou miru, limitujici je boost 12-14 PSI (pro stock Denso 195130-0810 pumpu a vstriky 360 cc/min), tj. boost cca tesne pod 1 bar.....

Ahoj, předem dík za pěknou akci!

Taková 'díra' v akceleraci je i můj problém, po opravě turb si myslím, že tlačí trochu moc a občas to prostě injektory nestačí naplnit, je tam - někdy - takový půl sekundový výpadek tahu.... Budu to řešit až s motorem, teď je na řadě podvozek a kardan :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2011 11:20 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
expresion píše:
Ja mel tez zajimavou cestu domu..nekde na dalnici u Olomouce az do Hranic na Morave se rozpoutalo vodni inferno...zazil jsem toho uz hodne ,ale aby me a vsechny ostatni to donutilo jet 50 po dalnici....to teda ne..... sterace nesithaly,neslo nic videt....


Ten usek bude asi zaklety, pred 3 rokama sem trochu bliz k Brnu (pred Olomouci) ale taky smer na Hranize zazil to same. Sterace na max a dokonce sem se z dalnice musel uklidit na pumpu, bo to byly proudy vody.
Vcera sem na vas myslel, jak dojedete. Hlavne ze sou vsichni doma a ok :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2011 11:59 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
O vodě ani nemluvě chvíli slunce potom plavák chytlo nás to asi všechny

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 14 srpen 2011 22:00 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
enemdym píše:
Tom píše:
...Jo Radime asi to mám než jsme se rozjely mluvil si o max. tlaku aby nebyla směs chudá tuším 1,4 barů mě to bude tlačit víc no a potom to je chudý přestane to tlačit a zase znovu musím doladit ty ventily na turbech


Abych to uved na spravou miru, limitujici je boost 12-14 PSI (pro stock Denso 195130-0810 pumpu a vstriky 360 cc/min), tj. boost cca tesne pod 1 bar. Na to bacha pri zvysovani plniciho tlaku pomoci mbc (urcite je nutne mit budik tlaku turba snimaci "opravdovy" plnici tlak v sani a ne ten budik, co mame origos - ten zobrazuje pouze numericky vypocet co da ridici jednotka).

[/i]


tiez som cital mnozstvo povesti o tom jak je origo merak naprd, pretoze tlak pocita a nemeria senzorom.
No mam aj digital tlakomer zo senzorom a mozem povedat ze origo cifernik s nim +- suhlasi.
Pri mechanickej rucicke ocakavat nejaku extra presnost sa aj tak neda - hodnota sa meni mozno viac ci sa pozres z jednej strany alebo druhej na nu :wink:
ale mozno mam len stastie na dobry kus

(resp. kedze som preplnovanie stale nenahodil, tak hodnotim len minusove tlaky)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2011 06:34 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
spc píše:
tiez som cital mnozstvo povesti o tom jak je origo merak naprd, pretoze tlak pocita a nemeria senzorom.
No mam aj digital tlakomer zo senzorom a mozem povedat ze origo cifernik s nim +- suhlasi.
Pri mechanickej rucicke ocakavat nejaku extra presnost sa aj tak neda - hodnota sa meni mozno viac ci sa pozres z jednej strany alebo druhej na nu :wink:
ale mozno mam len stastie na dobry kus

(resp. kedze som preplnovanie stale nenahodil, tak hodnotim len minusove tlaky)


Prvni jsem cetl (mame stejne zdroje), pak praxi overil na 2 GT VR4 - origos merak tlaku turba (tj. boostu = plusove hodnoty) dava jine hodnoty nez budik se senzorem a napojeny primo do sani hadickou.

Origos je cejchovany na max plus 14 PSI, bezne je na nem pozorovat rucicku za touto max hodnotou. Pri paralelnim napojeni budiku se senzorem tento ukazoval tlak 8-9 PSI. Pohled na budik je vzdy stejny a to z pohledu ridice.

Pokud se jedna o cteni analogoveho a digitalniho budiku, digitalni zobrazeni by byla samozrejme nejlepsi volba.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 15 srpen 2011 13:04 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
enemdym píše:

Origos je cejchovany na max plus 14 PSI, bezne je na nem pozorovat rucicku za touto max hodnotou. Pri paralelnim napojeni budiku se senzorem tento ukazoval tlak 8-9 PSI. Pohled na budik je vzdy stejny a to z pohledu ridice.

Pokud se jedna o cteni analogoveho a digitalniho budiku, digitalni zobrazeni by byla samozrejme nejlepsi volba.


Je rozdiel ci sofer `sedi jak v skole` alebo rozvaleny na sedacke sklopenej dozadu.
Vzdy sa s tym trapim ked nastavujem otackomer, hlavne ked pri tom nastavovani pochopitelne nemozem byt zaroven v polohe ako najcastejsie jazdievam...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 16 srpen 2011 16:51 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Udelal jsem jednu primitivni slideshow z fotek z naseho srazu......

http://www.youtube.com/watch?v=jnuAtovd65M


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 17 srpen 2011 07:05 
Offline

Registrován: 05 květen 2006 17:52
Příspěvky: 196
Bydliště: Červený Kostelec
Netočil někdo video ???

_________________
Tom 3000 gt twin turbo


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 17 srpen 2011 10:17 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
David natocil dve videa.... viz jeho prispevek vyse z odkazem na soubory...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: průzkum, budoucí sraz
PříspěvekNapsal: 17 srpen 2011 15:21 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
expresion píše:
Udelal jsem jednu primitivni slideshow z fotek z naseho srazu......

http://www.youtube.com/watch?v=jnuAtovd65M


Dobra prace, snad to jeste letos rozsirime matrosem ze Czech 2nd Gathering... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 158 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz