mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 01:09 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky..

Jsem trosku zmateny... tady nabizeji na 3000GT SOHC tyhle kotouce za supa cenu:
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2234p10901

A pak tady na 3000GT DOHC vice jak 2x drazsi:
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2247p11222

Je nejaky rozdil v kotoucich pro DOHC a SOHC non turbo??????


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 12:02 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, nevidím na tom žádný rozdíl zdůvodňující cenovou odlišnost :grin: Prostě zkontroluj průměr tvých kotoučů a tloušťku a pokud máš průměr 276 a tloušťku cca 24mm jsou to ty co jsi vybral..... Pak se rozhodni, obecně platí, že hodně levné výrobky mají horší kvalitu mateiálu a mohou se kroutit a pak to při brždění vibruje - ale nemusí to platit vždy. Jinak kotouče tohoto typu (jsou i v Eclipse) se u nás dají sehnat tak za 1800,-- za pár...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 13:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Tam je rozdíl v konstrukci ty na SOHC jsou plný vrtaný za stran,ty druhý jsou dutý s větráním uvnitř


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 13:13 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj, je-li to tak (z fotek není bok těch vrtaných vidět) tak bych bral ty ventilované duté, pokud mají stejnou tloušťku (upřímě 24mm plný kotouč si ani neumím představit, byl by hrozně těžký) :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 13:24 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Hmm,ale zase jsou ty na SOHC derovane,drazkovane..... co je potom lepsi kdyz i vezmu v uvahu ,ze mam predni orig. smerove elektrony..... Dulezite je pro me aby dobre brzdily a ne jestli jsou moc horke nebo studene ;-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 13:51 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
co Tě vede k myšlence, že děrovaný či drážkovaný kotouč brzdí lépe?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 13:55 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Bracha je ma na fabii a prijdou mi lepsi nez ty OEM co mel predtim.Drazky a diry odvadeji vodu , navic pres ty drazky se lepe a vice zakusuji brz. desticky(taky se rychleji opotrebavaji) nebo ne? Ma tenhle muj nazor nejakou logiku? :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 14:02 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Otvory se dělají na snížení pnutí v materiálu a poněkud lepší chlazení, drážky mají teoreticky odvádět prach a vodu a hrana drážky má čistit destičku - na druhou stranu klesá činná plocha destička/brzda. Mám také drážkované a děrované kotouče - a praxe je taková, že držáky jsou plné spečeného prachu a dírky jsou beznadějně ucpané tímtéž :lol:. Trocha teorie je v CZ manuálech Brembo....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 14:04 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Jop, to jsem si taky vsiml u brachy ,ze ty diry ma vecne zasrane prachem s tech desticek nebo ceho... , ale stejne bych je radsi...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 18:16 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj
jestli nejsou kotouce moc tenky , daji se stahnout na soustruhu
Prach z tech der by se mel obcas vyfoukat stlacenym vzduchem ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2010 18:52 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jestliže jsou ty kotouče z kvalitního materiálu, pak přesoustružení rozhodně nestačí: je třeba i následného přebroušení, poněvadž se to hrubé přesoustružení nezajezdí a hrubý kotouč nebrzdí!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2010 20:40 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
expresion píše:
Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky..



Pokud to bude tak rychle zbaveni se problemu, tak to mas dobre.
Me taky vibruje volant, pri prudcim brzdeni, ale taky pri vyssich rychlostech. Puvod problemu v mem pripade nebudou kotouce. Prvne sem je nechal jen ztocit - nepomohlo, nasledne uz byla na rade koupe novych, a k tomu repas / nove brzdove pistky k tomu nove cepy - opet nevedlo k tizenemu odstraneni problemu... Mam podezreni na samotne rizeni :think: :evil: (klepani pri pohybu volantu ze strany na stranu pri vyplem motoru / bez posilovace). Proto pisu, ze pokud se vymenou kotoucu za nove problemu jednorazove zbavis, budes stastny muz :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 19 říjen 2010 22:56 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
No , mel jsem to same uz po koupi...me nevbiruje volant ,ale cele auto tak nejak plave kdyz brzdim z rychlosti 120-130+
predtim to byly totaled zadni kotouce, potom co se srovnaly tak byl klid.Ted to dela uz zase ,takze tusim stejnou zradu...mno..uz jsem najezdil na ty desticky a kotouce pres 10tis km od minule vymeny...takze asi nejvyssi cas,ze? Kolik vlastne vydrzi desticky kilaku???


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 20 říjen 2010 16:19 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, no kvalitní destičky by měly vrdržet alespoň 30 tisíc, po 10 tisících by jim nemělo být nic ani při razantní jízdě. Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem nejde o křivé kotouče, ale malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo nebo velmi stará kapalina v servořízení - DEXRON II cca 1,5l u 4WS, kde je spousta vzduchu) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, napřed zkusit vyměnit kapalinu v servořízení, pokud to nepomůže tak přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Brzdove kotouce dotaz.
PříspěvekNapsal: 21 říjen 2010 07:04 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
...Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem ... malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo ...) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, ... přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu....


toto bych videl jako muj problem.
video
S eventulani vymenou hrebinku ale tusim problem v dostupnosti :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz