mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Brzdove kotouce dotaz. https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1192 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | expresion [ 18 říjen 2010 01:09 ] |
Předmět příspěvku: | Brzdove kotouce dotaz. |
Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky.. Jsem trosku zmateny... tady nabizeji na 3000GT SOHC tyhle kotouce za supa cenu: http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2234p10901 A pak tady na 3000GT DOHC vice jak 2x drazsi: http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2247p11222 Je nejaky rozdil v kotoucich pro DOHC a SOHC non turbo?????? |
Autor: | Brumla [ 18 říjen 2010 12:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Ahoj, nevidím na tom žádný rozdíl zdůvodňující cenovou odlišnost ![]() |
Autor: | Kajinek [ 18 říjen 2010 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Tam je rozdíl v konstrukci ty na SOHC jsou plný vrtaný za stran,ty druhý jsou dutý s větráním uvnitř |
Autor: | Brumla [ 18 říjen 2010 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
ahoj, je-li to tak (z fotek není bok těch vrtaných vidět) tak bych bral ty ventilované duté, pokud mají stejnou tloušťku (upřímě 24mm plný kotouč si ani neumím představit, byl by hrozně těžký) ![]() |
Autor: | expresion [ 18 říjen 2010 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Hmm,ale zase jsou ty na SOHC derovane,drazkovane..... co je potom lepsi kdyz i vezmu v uvahu ,ze mam predni orig. smerove elektrony..... Dulezite je pro me aby dobre brzdily a ne jestli jsou moc horke nebo studene ![]() |
Autor: | Brumla [ 18 říjen 2010 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
co Tě vede k myšlence, že děrovaný či drážkovaný kotouč brzdí lépe? |
Autor: | expresion [ 18 říjen 2010 13:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Bracha je ma na fabii a prijdou mi lepsi nez ty OEM co mel predtim.Drazky a diry odvadeji vodu , navic pres ty drazky se lepe a vice zakusuji brz. desticky(taky se rychleji opotrebavaji) nebo ne? Ma tenhle muj nazor nejakou logiku? ![]() |
Autor: | Brumla [ 18 říjen 2010 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Otvory se dělají na snížení pnutí v materiálu a poněkud lepší chlazení, drážky mají teoreticky odvádět prach a vodu a hrana drážky má čistit destičku - na druhou stranu klesá činná plocha destička/brzda. Mám také drážkované a děrované kotouče - a praxe je taková, že držáky jsou plné spečeného prachu a dírky jsou beznadějně ucpané tímtéž ![]() |
Autor: | expresion [ 18 říjen 2010 14:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Jop, to jsem si taky vsiml u brachy ,ze ty diry ma vecne zasrane prachem s tech desticek nebo ceho... , ale stejne bych je radsi... |
Autor: | 3000LS [ 18 říjen 2010 18:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Ahoj jestli nejsou kotouce moc tenky , daji se stahnout na soustruhu Prach z tech der by se mel obcas vyfoukat stlacenym vzduchem ... |
Autor: | Mitsi [ 18 říjen 2010 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Jestliže jsou ty kotouče z kvalitního materiálu, pak přesoustružení rozhodně nestačí: je třeba i následného přebroušení, poněvadž se to hrubé přesoustružení nezajezdí a hrubý kotouč nebrzdí! |
Autor: | enemdym [ 19 říjen 2010 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
expresion píše: Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky.. Pokud to bude tak rychle zbaveni se problemu, tak to mas dobre. Me taky vibruje volant, pri prudcim brzdeni, ale taky pri vyssich rychlostech. Puvod problemu v mem pripade nebudou kotouce. Prvne sem je nechal jen ztocit - nepomohlo, nasledne uz byla na rade koupe novych, a k tomu repas / nove brzdove pistky k tomu nove cepy - opet nevedlo k tizenemu odstraneni problemu... Mam podezreni na samotne rizeni ![]() ![]() ![]() |
Autor: | expresion [ 19 říjen 2010 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
No , mel jsem to same uz po koupi...me nevbiruje volant ,ale cele auto tak nejak plave kdyz brzdim z rychlosti 120-130+ predtim to byly totaled zadni kotouce, potom co se srovnaly tak byl klid.Ted to dela uz zase ,takze tusim stejnou zradu...mno..uz jsem najezdil na ty desticky a kotouce pres 10tis km od minule vymeny...takze asi nejvyssi cas,ze? Kolik vlastne vydrzi desticky kilaku??? |
Autor: | Brumla [ 20 říjen 2010 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Ahoj, no kvalitní destičky by měly vrdržet alespoň 30 tisíc, po 10 tisících by jim nemělo být nic ani při razantní jízdě. Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem nejde o křivé kotouče, ale malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo nebo velmi stará kapalina v servořízení - DEXRON II cca 1,5l u 4WS, kde je spousta vzduchu) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, napřed zkusit vyměnit kapalinu v servořízení, pokud to nepomůže tak přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu.... |
Autor: | enemdym [ 21 říjen 2010 07:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Brzdove kotouce dotaz. |
Brumla píše: ...Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem ... malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo ...) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, ... přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu.... toto bych videl jako muj problem. video S eventulani vymenou hrebinku ale tusim problem v dostupnosti ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |