mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Brzdove kotouce dotaz.
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1192
Stránka 1 z 2

Autor:  expresion [ 18 říjen 2010 01:09 ]
Předmět příspěvku:  Brzdove kotouce dotaz.

Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky..

Jsem trosku zmateny... tady nabizeji na 3000GT SOHC tyhle kotouce za supa cenu:
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2234p10901

A pak tady na 3000GT DOHC vice jak 2x drazsi:
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2247p11222

Je nejaky rozdil v kotoucich pro DOHC a SOHC non turbo??????

Autor:  Brumla [ 18 říjen 2010 12:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Ahoj, nevidím na tom žádný rozdíl zdůvodňující cenovou odlišnost :grin: Prostě zkontroluj průměr tvých kotoučů a tloušťku a pokud máš průměr 276 a tloušťku cca 24mm jsou to ty co jsi vybral..... Pak se rozhodni, obecně platí, že hodně levné výrobky mají horší kvalitu mateiálu a mohou se kroutit a pak to při brždění vibruje - ale nemusí to platit vždy. Jinak kotouče tohoto typu (jsou i v Eclipse) se u nás dají sehnat tak za 1800,-- za pár...

Autor:  Kajinek [ 18 říjen 2010 13:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Tam je rozdíl v konstrukci ty na SOHC jsou plný vrtaný za stran,ty druhý jsou dutý s větráním uvnitř

Autor:  Brumla [ 18 říjen 2010 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

ahoj, je-li to tak (z fotek není bok těch vrtaných vidět) tak bych bral ty ventilované duté, pokud mají stejnou tloušťku (upřímě 24mm plný kotouč si ani neumím představit, byl by hrozně těžký) :think:

Autor:  expresion [ 18 říjen 2010 13:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Hmm,ale zase jsou ty na SOHC derovane,drazkovane..... co je potom lepsi kdyz i vezmu v uvahu ,ze mam predni orig. smerove elektrony..... Dulezite je pro me aby dobre brzdily a ne jestli jsou moc horke nebo studene ;-)

Autor:  Brumla [ 18 říjen 2010 13:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

co Tě vede k myšlence, že děrovaný či drážkovaný kotouč brzdí lépe?

Autor:  expresion [ 18 říjen 2010 13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Bracha je ma na fabii a prijdou mi lepsi nez ty OEM co mel predtim.Drazky a diry odvadeji vodu , navic pres ty drazky se lepe a vice zakusuji brz. desticky(taky se rychleji opotrebavaji) nebo ne? Ma tenhle muj nazor nejakou logiku? :)

Autor:  Brumla [ 18 říjen 2010 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Otvory se dělají na snížení pnutí v materiálu a poněkud lepší chlazení, drážky mají teoreticky odvádět prach a vodu a hrana drážky má čistit destičku - na druhou stranu klesá činná plocha destička/brzda. Mám také drážkované a děrované kotouče - a praxe je taková, že držáky jsou plné spečeného prachu a dírky jsou beznadějně ucpané tímtéž :lol:. Trocha teorie je v CZ manuálech Brembo....

Autor:  expresion [ 18 říjen 2010 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Jop, to jsem si taky vsiml u brachy ,ze ty diry ma vecne zasrane prachem s tech desticek nebo ceho... , ale stejne bych je radsi...

Autor:  3000LS [ 18 říjen 2010 18:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Ahoj
jestli nejsou kotouce moc tenky , daji se stahnout na soustruhu
Prach z tech der by se mel obcas vyfoukat stlacenym vzduchem ...

Autor:  Mitsi [ 18 říjen 2010 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Jestliže jsou ty kotouče z kvalitního materiálu, pak přesoustružení rozhodně nestačí: je třeba i následného přebroušení, poněvadž se to hrubé přesoustružení nezajezdí a hrubý kotouč nebrzdí!

Autor:  enemdym [ 19 říjen 2010 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

expresion píše:
Dneska mi pri trosku vetsim brzdeni vibravalo auto.... tudiz budu asi potrebovat nove brzdove kotouce a desky..



Pokud to bude tak rychle zbaveni se problemu, tak to mas dobre.
Me taky vibruje volant, pri prudcim brzdeni, ale taky pri vyssich rychlostech. Puvod problemu v mem pripade nebudou kotouce. Prvne sem je nechal jen ztocit - nepomohlo, nasledne uz byla na rade koupe novych, a k tomu repas / nove brzdove pistky k tomu nove cepy - opet nevedlo k tizenemu odstraneni problemu... Mam podezreni na samotne rizeni :think: :evil: (klepani pri pohybu volantu ze strany na stranu pri vyplem motoru / bez posilovace). Proto pisu, ze pokud se vymenou kotoucu za nove problemu jednorazove zbavis, budes stastny muz :wink:

Autor:  expresion [ 19 říjen 2010 22:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

No , mel jsem to same uz po koupi...me nevbiruje volant ,ale cele auto tak nejak plave kdyz brzdim z rychlosti 120-130+
predtim to byly totaled zadni kotouce, potom co se srovnaly tak byl klid.Ted to dela uz zase ,takze tusim stejnou zradu...mno..uz jsem najezdil na ty desticky a kotouce pres 10tis km od minule vymeny...takze asi nejvyssi cas,ze? Kolik vlastne vydrzi desticky kilaku???

Autor:  Brumla [ 20 říjen 2010 16:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Ahoj, no kvalitní destičky by měly vrdržet alespoň 30 tisíc, po 10 tisících by jim nemělo být nic ani při razantní jízdě. Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem nejde o křivé kotouče, ale malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo nebo velmi stará kapalina v servořízení - DEXRON II cca 1,5l u 4WS, kde je spousta vzduchu) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, napřed zkusit vyměnit kapalinu v servořízení, pokud to nepomůže tak přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu....

Autor:  enemdym [ 21 říjen 2010 07:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Brzdove kotouce dotaz.

Brumla píše:
...Co se týká brzdění ve vysokých rychlostech a silných vibrací, které cukají volantem ... malý tlak v hydraulice servořízení (opotřebované čerpadlo ...) a vůle na vnitřních uložení řícídících tyčí v rozvodce řízení, celá soustava se pak rozkmitá. Lečba je poměrně jednoduchá ale pracná, ... přeměřit tlak za čerpadlem - popř. repasovat a také rozebrat rozvodku řízení, vyměnit uložení a těsnící kroužky, někdy i hřebínek dle stavu....


toto bych videl jako muj problem.
video
S eventulani vymenou hrebinku ale tusim problem v dostupnosti :think:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/