mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 14:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 duben 2014 22:24 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Zdravim,

tento tyden auto cajk, vsechno jezdilo.... najezdil jsem asi 100km... dneska jsem ke konci zacinal slyset tikani od hydrostelu zase....nevim asi olej, zda se ho by dost ,ale to neni hlavni problem..... prijedu domu, odstavim to ... potom se pokusim znovu trosku projet pri veceru a ono co se nestane.... check engine v poho, zhasne.... nastartuju , ono to "naskoci" pali to jenomze to drzi snad uplne stasne nizke minimalni otacky., vubec nevyleti nahoru k tomu tisicu a pak zpet... sotva je otackomer zaznamenava , sotva se to toci...sviti kontrolka mazani...motor trosku vibruje... na plyn to nereaguje, chvilkama se zda ,ze se to i trosku podusi na seslapnuti plynu.... ale zase to nechcipne na jednu stranu.Check engine nesviti.

ach jo :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 duben 2014 10:45 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
mechanik mi tvrdi z tech symptomu co jsem mu popsal ,ze mi poskocil na treti kladce o tri zuby rozvodovy remen... a ze to musi zpatky seridit hmmm :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 duben 2014 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
expresion píše:
mechanik mi tvrdi z tech symptomu co jsem mu popsal ,ze mi poskocil na treti kladce o tri zuby rozvodovy remen... a ze to musi zpatky seridit hmmm :think:


Nemáš na mysli vačky místo kladky? Pokud ano,
pak je to velmi odvážné tvrzení po pouhém popisu závady. :wink:

Ad přeskočení řemene: pochybuji,ty kola vaček jsou velké jak hovado a pokud by to ev.mohlo někde skočit-o čemž pochybuji také tak jedině dole na klice a to bys pak měl rozhozené celé.
Pokud by se tak stalo tak by musel jít do kopru prvně hydrotlumič kmitů...

P.S. každopádně-ta kontrola načasování rozvodů neuškodí,když jsi byl u mne,motor na volnoběh jel trošku :wink: divně.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 duben 2014 18:58 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Jo myslel jsem vacky.
No tedka si to mechanik odvezl.... byl optimisticky...... ze to zitra pojede.
Tak mam trosku lepsi naladu aspon....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 duben 2014 20:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
expresion píše:
Jo myslel jsem vacky.
No tedka si to mechanik odvezl.... byl optimisticky...... ze to zitra pojede.
Tak mam trosku lepsi naladu aspon....


Tak zítra na výlet,ne? Třeba do Zlína. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18 duben 2014 20:37 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
ty jeste nejakou chvilku budu radsi tady :-P Odtah nekde z Beskyd bych resit nechtel :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 01:03 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje...

Ale mame dalsi problem.... ze zacal zase klepat hydrostely...ten tlak oleje se nam moc nelibi.. predtim nez to bylo rozebrane tak byval na ukazateli vyssi.
Pamatujes si jak jsme to u tebe resili Kuno... tys rikal ,ze je to ok ,ale asi to neni ono.... Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 03:36 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje...

Ale mame dalsi problem.... ze zacal zase klepat hydrostely...ten tlak oleje se nam moc nelibi.. predtim nez to bylo rozebrane tak byval na ukazateli vyssi.
Pamatujes si jak jsme to u tebe resili Kuno... tys rikal ,ze je to ok ,ale asi to neni ono.... Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....


Clovece, ta tvoja kraksna je jak zakliata a priznam sa, ze obdivujem tvoje nervy.
Zacinam si coraz viac vazit priazen osudu, ze moje poruchy boli skor typu `annoying` a nie `critical` a v podstate auto okrem obdobia `vyskakujucich poloosi` (za co sme si mohli viacmenej sami) bolo celych 15 rokov slusne pojazdne.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 06:55 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
expresion píše:
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje....

Možná je nejvyšší čas vyměnit mechanika! Kuno už přece psal, že na vačkách rozvoďák přeskočit nemůže, jen na klice. A pokud jde o "délku napínáku", tak ta není vůbec relevantní, poněvadž vůle rozvoďáku se seřizuje na určité rozpětí vysunutí pístku toho hydraulického napínáku pomocí NASTAVENÍ KLADKY, o kterou se ten pístek opírá, resp. na kterou tlačí. :idea:

expresion píše:
...Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....

Udělá to maximálně tolik, že tlak oleje klesne. Opravdu je právě tohle cílem?

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 08:07 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, je to tak, jak bylo psáno, naprosty souhlas...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 08:54 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
je to tak, vymena mechanika je nutna ...a s tim olejem , opatrne , kdyz prechazis na jiny druh , nemelo by se prechazet na vyssi , jelikoz ten vyssi muze uvolnovat (rozpoustet) usazeniny a motor by mohl dopadnout jeste hur nez po zasazich toho mechanika ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 10:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Taktéž se přikláním k výměně mechanika. Jsem připraven. :wink:
Ale nechci samozřejmě nikomu křivdit,Tvé problémy můžou být jen neštastná shoda náhod.

Nicméně už jen konstatování,že "řemen přeskočil na všech vačkách" :wink: o čemsi svědčí. :wink:
Já bych napsal,že když už tak to "skočilo" na klice.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 12:31 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ja si asi pamatuju ten moment kdy to skocilo... nebylo to nic drastickeho...to jsem zrovna tahal trojku do maxima a neco pres 6 tisic otacek to tak zvlastne ten vykon polevil...tak jsem vyradil a jel spokojene dal..... akorat potom jak jsem dojel to neslo nastartoval a to uz jsem popsal.

Jinak mechanika menit nebudu, on je docela sikula... cele to dokazal rozebrat az na blok a zpatky slozit .... a hlavne si nerika o nekrestanske prachy...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 12:32 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
3000LS píše:
je to tak, vymena mechanika je nutna ...a s tim olejem , opatrne , kdyz prechazis na jiny druh , nemelo by se prechazet na vyssi , jelikoz ten vyssi muze uvolnovat (rozpoustet) usazeniny a motor by mohl dopadnout jeste hur nez po zasazich toho mechanika ...


S tim olejem zadny strach, zadne usazeniny tam nejsou... motor byl cely do mrte rozebrany a vycisteny.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 21 duben 2014 12:34 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
spc píše:
expresion píše:
Tak mechanik rikal, ze nechape jak se to stalo a skocilo mi to na vsech vackach o zub zpet.... mysli si ,ze za to muze spatne nastaveny hydraulicky napinak remene... ze je pry o neco kratsi nez byl original... seridil to a uz to zase hraje...

Ale mame dalsi problem.... ze zacal zase klepat hydrostely...ten tlak oleje se nam moc nelibi.. predtim nez to bylo rozebrane tak byval na ukazateli vyssi.
Pamatujes si jak jsme to u tebe resili Kuno... tys rikal ,ze je to ok ,ale asi to neni ono.... Tedka tam mam polosyntetiku 10W-40, zkusime tam dat 5W-30 co to udela....


Clovece, ta tvoja kraksna je jak zakliata a priznam sa, ze obdivujem tvoje nervy.
Zacinam si coraz viac vazit priazen osudu, ze moje poruchy boli skor typu `annoying` a nie `critical` a v podstate auto okrem obdobia `vyskakujucich poloosi` (za co sme si mohli viacmenej sami) bolo celych 15 rokov slusne pojazdne.


No taky z toho nemam zrovna velkou radost , ale proste nejake porodni bolesti clovek cekat musel po tak drastickem zasahu....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz