mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 08:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdová kapalina
PříspěvekNapsal: 16 říjen 2005 10:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
Chtěl bych vymenit brzdovou kapalinu a ted přemýšlím jakou tam nalít dle manuálu by tam měla být DOT3 nebo DOT4 a měla by se měnit každé dva roky což má ta moje už za sebou. Přemýšlel jsem, zda nepoužít DOT5.1 měla by být stejná akorát na vyžší tepelné zatížení....máte s ní v GT někdo zkušenosti? Všimnul jsem si takového jevu...když jedu kolem 200km/h a chci ostřeji dobrzdit treba na 80km/h v jednom tahu, tak cca na 100km/h mi to skoro přestane brzdit. Je to jako kdybych slapal do prazdna tak chvili nebrzdim necham lehce schladnout brzdy a pak to brzdi zase pekne ostře...může to být tou kapalinou? Všechny 4 destičky jsem měnil asi před 2 měsícema.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2005 10:13 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Bendix DOT5+ (tehdy - před více jak 10 lety - to bylo asi to nejlepší, co se dalo sehnat), jsem kdysi dávno použil do Lancera: měl najeto pouhých 30 tis. km a brzy poté mi odešel hlavní spojkový válec - začal téct a musel jsem ho vyměnit. Záruku mi neuznali z důvodu použití jiné kapaliny, než té "jejich" (kapalinu jsem si na pravidelný servis donesl sám a požadoval její použití). Ale v brzdovém okruhu problém nebyl. Osobně jsem přesvědčen o tom, že gumičky v okruhu hydraulického ovládání spojky odešly právě kvůli té "super kapalině".

Předpokládám, že pryžové elementy brzdového systému v Lanceru i 3000GT ze stejné doby mají stejné parametry. Gumičky ve spojkovém okruhu jsou ovšem podstatně více namáhány (mechanicky, nikoli tepelně), což je krásně vidět, pokud se současně mění brzdovka v obou okruzích (což ani nejde jinak např. v případě společné nádobky): Zatímco v brzdových třmenech je i po dvou letech stále "čistá", v okruhu spojky je pěkně černá...

Poučen touto zkušeností od té doby raději používám "obyčejnější" brzdovku a v mých dalších 4 vozech Mitsubishi jsem žádné potíže nezaregistroval.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říjen 2005 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
Takze z toho vypliva, ze do spojky davat predepsanou kapalinu a do brzd je mozno dat tu 5.1?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říjen 2005 08:50 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Spíše bych to neriskoval, ani co se týče brzd: po problémech se spojkovým okruhem jsem rychle nahradil DOT5+ obyčejnou DOT3 i v brzdovém systému, jelikož jsem se bál dalších potíží. Ale třeba to byla jen souhra náhod.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz