mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Zimní údržba https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=149 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | JK [ 06 prosinec 2005 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | Zimní údržba |
Nastala zima a je čas udělat na autě nějaké opravy. Rozhodl jsem se pro výměnu spojky, kabelů ke svíčkám, hydraulickejch zdvihátek ventilů a opravu alternátoru. Momentálně mám vše až na spojku vymontované a objednané nové. Řeším ted několik záležitostí s Placentou jsem si už telefonoval a bylo mi řečeno, ať v závislosti na výmeně těch zdvihátek odmontuji vanu a zkontroluji sejtko jestli není zanesené...a ještě jednou se ptam, protože je k vaně špatný přístup....je to opravdu potřeba když je tlak oleje kolem 50 - 75% dle otáček motoru při jízde je ručička na 3/4 toho budíku takže docela vysoký tlak. Dále mi palubní voltmetr ukazuje pri studeném autě a nastartovaném motoru kolem 13,5-14V což je ok ale jakmile se auto ohřeje klesne napetí někde na 12,5V a teď když uhodily mrazy, tak auto začalo mít problémy se startováním... (když stálo déle jak den) Taky řeším problém zda po tom všem ještě měnit olej či dělat nějaký výplach motoru...po sundání víka hlavy válců jsem byl zděšen jak je víko špinavé (docela velká vrstva takového černého mazu) to druhé víko (zadní) bylo tak o 50% čistší...dá se říci vpohodě. Oleje mi je docela líto mám na něm najeto málo. Poslední věc dá se nějak zjistit zda je spojka špatná aniž by se to celé rozebíralo? |
Autor: | Placenta [ 06 prosinec 2005 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jsem ti jenom rekl svoji zkusenost ze sitkem protoze nejakej blb ten motor zasilikonoval doslova vsude, zmolky byly uplne vsude a sito ve vane bylo velke zcasti ucpany. Kdyz mas tlak vysoky tak to nesundavej ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |