mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 01 listopad 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: záhada řazení - snad vyřešeno
PříspěvekNapsal: 28 březen 2011 07:51 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
jak jste možná zaznamenali, tak delší dobu zápolím s řazením, stále jsem nebyl spokojen s hladkostí řazení a hlukem z převodovky. Převodovku jsem vyměnil, opravil hlavní i pomocný spojkový válec ale stále to nebylo ono.... Zpátečka vypadávala, šestka šla špatně řadit a byla hlučná a řazení bylo takové divně pružné. Nakonec jsem zjistil, že ovládací táhlo přesuvníků naráží do hadice vedoucí od termostatu do chladiče viz. obrázek. Napřed jsem myslel, že hadice je špatně nainstalovná a zdála se být krátká, ale po několika pokusech udělat to lépe, skutečně délka hadice vycházela pořád kratší, tedy jsem objednal novou originální hadici. Ale ta byla shodná s tou původní a tedy také krátká, tedy přesněji její délka je v pořádku, ale nevejde se tam to protizávaží na táhle přesuvníků (týká se pouze 6-ti stupňových převodovek). No zkusil jsem hadici o kus prodloužit vsazením trubky a rázem byl pod hadicí prostor pro táhlo i pro protizávaží. Po smontování jsem to byl včera projet, áááá konečně! Teď to snad bude OK. Zároveň si myslím, že tato hadice ji přičinou havárií 6-ti kvaltů v GT, přesouvák při zařazení 6 stupně je pořád v kontaktu s kolem a brousí se o jeho povrch, ty šponky pak zas... ložiska a převodovka je hlučná, popř. se zadře.... Tuto teorii potvrdím či vyvrátím až rozeberu vymontovanou převodovku a podívám se jí na zoubky :-)


Přílohy:
po úpravě.jpg
po úpravě.jpg [ 61.29 KiB | Zobrazeno 2121 krát ]
před úpravou2.jpg
před úpravou2.jpg [ 52.89 KiB | Zobrazeno 2115 krát ]
před úpravou1.jpg
před úpravou1.jpg [ 71.24 KiB | Zobrazeno 2112 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: záhada řazení - snad vyřešeno
PříspěvekNapsal: 29 březen 2011 08:27 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj Brumliku , dik za dobrou radu...
vcera jsem to omrknul,po zarazeni 6ky se ten odlitek lehce dotkne silnejsi hadice ,bylo to pri studenem motoru , jeste se podivam , co to udela , az se motor ohreje a hadice ztvrdnou .... LS


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: záhada řazení - snad vyřešeno
PříspěvekNapsal: 30 březen 2011 09:06 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

nejvíce to vadilo při řazaření zpátečky, tam byl tlak největší na 4° a 6° byl již menší ale je třeba si uvědomit, že motor je uložen na silnetblocích a trochu se v karosérii hýbe, chladič je na pevno a tak při některých výchylkách to mohlo tlačit docela dost.... Nicméně já nemusím při couvání držet řadičku a na 6° to konečně nehučí a tak jsem spokojen :-))


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz