mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

mitsubishi 3000GT - el. řízení nastavování tlumičů
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=176
Stránka 1 z 2

Autor:  Jiří [ 14 únor 2006 11:33 ]
Předmět příspěvku:  mitsubishi 3000GT - el. řízení nastavování tlumičů

Zdravím vás všechny na tomto fóru, jsem tady poprvé tak doufám, že to píšu správně. Mám 3000 24v, bez turba a nejdou mi nastavit tlumiče, kontrolka bliká jako by byla špatná řídicí jednotka nastavování tlumičů, auto je velmi vysoko a maximálně tvrdé, nemáte s tím někdo zkušenosti? nevíte , která krabice je řídící jednotka pro nastavování tlumičů? nemáte někdo elektrické schéma zapojení? Předem díky za jakékoli zkušenosti.
Ještě jedna moje zkušenost s klepámím hydraulických zdvihátek, klepaly některé, rozebral jsem hlavy a v olejových kanálcích byly karbonové hrudky, které jsem vyfoukl tlakem vzduchu, poté klepání přestalo.

zdráví Jirka

Autor:  Placenta [ 14 únor 2006 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

ECS jednotka je vzadu v kufru, napravo schovana pod plastovou krytkou viz foto. ECS nenastavuje vysku podvozku ale tvrdost tlumicu. Podivej se hlavne jestli tam jsou originalni tlumice od KYBu.

Přílohy:
e4ed3f8bd1a39fa259c0fcd382760974.jpg
e4ed3f8bd1a39fa259c0fcd382760974.jpg [ 57.3 KiB | Zobrazeno 12935 krát ]

Autor:  Placenta [ 14 únor 2006 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

mimochodem velmi tvrdy podvozek je u GT normalni, je to jak v tramvaji

Autor:  Jiří [ 15 únor 2006 09:54 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za určení té krabice, je jich tam víc a hledat to měřákem to by bylo na týden, tlumiče jsou asi originální ale ještě se raději podívám ale je mi pořád divné, že auto je celkově hodně vysoko , myslím mezera mezi blatníkem a kolem, mám tam 17kola a originál patří dokonce 16, taky jsem myslel na péra ale proč by tam někdo měnil ty originální tvrdé za ještě tvrdší nebo vyšší. Jakou máš mezeru ty od horního lemu disku k lemu blatníku, já mám necelých 18cm a od vrchu gumy (momentálně225/45/17) k lemu je necelých 10cm! . Měl jsem NISSANA 200sx a 300zx a tam ta výška i tvrdost byly akorát. Ještě prosím tě nemáš elektrické schéma zapojení té řídicí jednotky pro tlumiče a propojení s tlumiči? , nechci to samozřejmě zadarmo, díky moc. Jirka

Autor:  Trpaslik [ 15 únor 2006 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Velka mezera mezi kolem a blatnikem je v poradku, to maji vsechny 3000GT. Ale jestli mas chybu ve stavitelnem podvozku (blika Sport/Tour), casto to byva tim, ze se ti uklepe signalovy dratek k tlumicum, takze si zkontroluj jejich vedeni. U me to bylo vepredu a oprava pak byla za par korun. Pokud to tim nebude, sezen si nekoho s diagnostickym pristrojem, at se ti podle kodu podiva, cim to je.

Autor:  Placenta [ 15 únor 2006 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

kolik ma byt priblizna mezera mezi kolem a blatnikem nevim, mam jina kola a uz si to ani priblizne nepamatuju, ale nejjednodussi je jak rika Trpaslik podle diagnostiky zjistit kod poruchy.

Autor:  JK [ 16 únor 2006 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

No ze se tak blbe ptam, ale myslel jsem si, ze verze NA neni 4x4 a nema taky ani aktivni podvozek.... tudiz nechapu spojeni NA + el. nastaveni tuhosti

Autor:  Placenta [ 16 únor 2006 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

taky jsem si myslel, ale vloni mi volali z Mitsu, at se prijedu podivat na GT s motorem NA 220 HP s nahonem na ctyri. Cumel jsem na to jak puk, tak jsme hledali v CAPSU a vida existoval.

Tak jsem se pidil po tom co vubec vyrabeli za modely a zjistil jsem ze vyrabeli vsechno co je mozne si predstavit v ruznych kombinacich.

Ty stavitelny tlumice dokonce davali nekde i na SOHC model ze 160 HP :shock: :shock: :shock:

Jinak je dost rozdilu v modelech US, japonskych a evropskych 3000 GT.

Autor:  JK [ 16 únor 2006 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

A jakou to 4x4 222HP melo prevodovku? Z turba? ci nejakou specialni jen pro ten model? Btw myslim ze se tento model prodaval v japonsku pod oznacenim GTO...

Autor:  Jiří [ 17 únor 2006 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc za ten typ s tím drátkem, na to se podívám jestli není nějaký přerušený, jinak nemám 4x4 ale s tou mezerou mezi blatníkem a kolem se mi to nelíbí, karosérie je pro mě super ( zajímalo by mě kdo jí navrhoval, tipuju , že Japonec to nebyl a Němec asi taky ne, nevíte to někdo?) ale jestli tam náhodou návrhář neměl záměr strčit 19" nebo 20" a potom mu to neschválili. Jinak co se ještě karoserie týče je jěště dobrý 300ZX ale je kratší a o něco užší a v černé barvě vypadá vedle 3000 malý. Má ale jednu perfektní věc a to otevírací části střechy a to mi u 3000 chybí, vím, že jsou 3000 i kabria a jedno jsem viděl minulý rok u tuning srazu v Příboře ( jel v něm asi 60 letý chlap se super blondýnou asi 25let) ale jestli jsou v rebubilce 4 tak to je moc , máte někdo 3000 kabrio???!!!!

Autor:  JK [ 17 únor 2006 09:42 ]
Předmět příspěvku: 

jedno cabrio (spider) je na prodej na tipcars za 300 000Kc ale vypada to ze bude ve velmi spatnem stavu... jakou mas ty generaci (rok vyroby) a co za vybavu....barvu a odkud jsi?

Autor:  Placenta [ 17 únor 2006 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

JK píše:
A jakou to 4x4 222HP melo prevodovku? Z turba? ci nejakou specialni jen pro ten model? Btw myslim ze se tento model prodaval v japonsku pod oznacenim GTO...


Bohuzel prevodovku jsme nezkoumali to nevim, resili tam tuning vyfuku a neslo tam nic z 220 HP predokolky ani VR4. melo to komplet jine vyfuky.

GTO je klasicky GT pro japonciky, ale japoncoco meli pak FTO,
ale to je osklivy :oops:

Autor:  Návštěvník [ 23 únor 2006 11:52 ]
Předmět příspěvku: 

Nazdar hoši, píšu až teď, nedostal jsem se na net, mám 3000 GT r.v. 92, bez turbodmychadel, (na výkonu mi nezáleží, chtěl jsem jednoduchou verzi, která není tak finančně náročná jako VR4), vyklápěčky (líbí se mi více než novější světla), standardní výbava , klima, abs, černý interiér ( teď dávám novou kůži na sedačky), kompletně dělám nový lak a trochu experimentuju s chromem, takže by to měla být dobrá pecka ale nevím jestli se mi to povede. Jsem z Ostravy. Takže jsem zvědav na ty vaše krasavce v létě a doufám, že se nekde slezem, jestli ovšem nemáte nic proti krátkým zobákům z moravy. Čau mejte se.

Autor:  carisma [ 23 únor 2006 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Proti krátkým zobákům z moravy ani odjinud určitě nic nemáme. :wink:

Autor:  Begy [ 23 únor 2006 15:34 ]
Předmět příspěvku: 

to je fakt, klucíííí plábujete nějakej srázek? Já jsem ještě na vlastní oči 3000GT neviděl. Teda jednou jo, ale nepodařilo se mě ho dohnat :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/