mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 18:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: alternátor - regulátor dobijení
PříspěvekNapsal: 19 únor 2006 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
Nemáte nekdo zkusenosti s repasi alternatoru? Mam pravdepodobne problem s regulatorm napeti...projevuje se to tak, ze kdyz je auto studene vse funguje jak ma dobiji neco kolem 14V ale jakmile se prohreje tak dobiji jen verlmi lehce cca 12,5V pri 2500rpm na volnobeh vubec. Dopad to ma takovy, ze rano nekdy nenastartuji...baterii mam cca rok starou a v alternatoru jsem menil uhliky ted nedavno.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2006 15:40 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Pokud jsi měnil uhlíky tak zkontolovat vinutí(většinou OK), proměřit diody ale spíše to bude ten regulator. Podívej se na ukostření toho regleru jinak vyhodit a dát nový.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 únor 2006 15:41 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Pokud jsi měnil uhlíky tak zkontolovat vinutí(většinou OK), proměřit diody ale spíše to bude ten regulator. Podívej se na ukostření toho regleru jinak vyhodit a dát nový. Pokud měníš uhlíky, hodí se nechat stočit kotvu a vyčistit ji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 únor 2006 09:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 11:14
Příspěvky: 78
No uz mam jinej a ten funguje suprove jen teda pro upresneni diody a regulator oboje to je v alternatoru ze? teda diody urcite...nebo se pletu?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 únor 2006 18:34 
Offline

Registrován: 10 leden 2006 15:41
Příspěvky: 48
Bydliště: Opava
Diody jsou uvnitř-přímo na vinutí statoru(to je ta pevná část) na kusu hliníku. Rotor se přes uhlíky budí regulátorem a ten je většinou taky implantovaný pod krytem nebo na krytu-nevím jak to má 3000GT. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz