mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 00:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2011 20:16 
Ahoj lidi. Mám dva dotazy:
1. co vše je potřeba demontovat z vozu když chci dát pryč klimu? Dal jsem pryč kompresor, chladič, vysoušeč, veškeré trubky, to je jasné, ale zajímá mě jestli je třeba demontovat i něco ze vnitř, jako z topení nebo tak. Nebo mám jen tu přírubu co vede do kabiny ucpat vyrobenou záslepkou a hotovo?

2. Když už jsme teda u toho, není tu někdo komu by se to hodilo? Veškeré trubky a hadice od klimy, kompík a prostě vše? Na ceně se stopro domluvíme. Vše je ok, demontuju to z duvodu úspory hmotnosti a aby se s tím motor zbytečně netahal.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2011 21:09 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
ad 1
Vytahl sem kompresor, hadice z motor.prostoru, chladic. Na prirubu zaslepku. Drzak kompresoru prozatim stale jen provizorne odlehcen - plan je jej zcela eliminovat a vyrobit drzak novy, pro propracovanejsi uchyceni nap. kladky alt. remene (sestava bez klimy).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 14 červenec 2011 23:00 
Bezva, a jak ti šlape ventilace bez klimy? Teoreticky to na ventilaci ani vytápění nemá vliv je to tak?


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2011 07:47 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, no škoda, že jsi se neozval dřív, zrovna teď pracně a nákladně renovuji kompresor od klimačky, jen těsnění a ložiska stála balík :lol: Já jsem se klimy nezbavil, při vypnuté spojce to motor nezatěžuje prakticky vůbec a úspora na hmotnosti je poměrně nezajímavá cca 7kg. Na váhu májí vliv hlavně jiné položky:

1. Removing all the glass from the car approx 200lbs (91kg) savings
2. Custom carbonfiber doors save approx 100lbs (45kg)
3. Custom carbonfiber rear hatch save approx 60lbs (27kg)
4. Custom billet spindle assemblies save approx 40-50lbs off of the front suspension
5. Custom rear suspension arms save approx 40-50lbs
6. Get small fuel cell instead of factory gas tank save approx 10-14lbs
7. Remove AWS mechanisims and steering rack save approx 60lbs
8. Remove all sound deadening materials inside the car save approx 50-60lbs
9. Carbonfiber hood save 40lbs
10. Jack/spare tire save 30-40lbs
11. Front and rear bumper reinforcements and impact absorbers save 80lbs
12. Remove power seats in favor of manual race seats save 80lbs
13. Remove exhaust system and replace with a light single muffler system save 30-40lbs
14. Light weight wheels save 30-40lbs of rotational mass
15. Unorthodox UD pulley save 4lbs
16. Remove all unnessesary brackets under the hood (there are MANY of them) save 15-20lbs
17. Dyna Batt dry cell battery save 25lbs
18. Light weight flywheel. save 15lbs of rotational mass
19. Light weight lugnuts. save 1lb of rotational mass

něco jsou p....viny ale lze se dle tohoto seznamu orientovat, velké váhy, které lze snadno redukovat: kola, originální sedadla, výztuhy nárazníků, rezerva a příslušenství, skla z Lexanu. Klima se občas hodí, ne vždy potřebuji 'raketu' a pocení skel při jízdě v dešti je peklo a v GT je na delších cestách děsné vedro, protože hodně tepla jde od motoru do interiéru.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 15 červenec 2011 09:55 
Offline

Registrován: 12 březen 2008 15:13
Příspěvky: 81
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi GT 3000
Typ motoru: atmosfera
Rok výroby: 1997
Ahoy, pokud ti beha kompresor od te klimy, tak bych ho klidne koupil, pokud bude za rozumnou cenu. Ten muj zacal rachtat, tak jsme ho odpojili a nasadili kratsi remen a klima mi ted nefunguje. Nevim, jestli jsou kompresory na vsechna GT stejna, ja mam 1997 atmosferu. Mike


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2011 10:59 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Bubly píše:
Ahoy, pokud ti beha kompresor od te klimy, tak bych ho klidne koupil, pokud bude za rozumnou cenu. Ten muj zacal rachtat, tak jsme ho odpojili a nasadili kratsi remen a klima mi ted nefunguje. Nevim, jestli jsou kompresory na vsechna GT stejna, ja mam 1997 atmosferu. Mike


pozor su rozdielne, aj pouzivaju iny druh naplne - treba si najprv overit zhodu


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co s klimou?
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2011 08:57 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

zcela správná připomínka, jsou opravdu dva zcela rozdílné typy kompresorů, ty budeš mít s ohledem na rok výroby asi typ MSC105, to je ten co jsem nedávno repasoval (ložisko na spojce kaput a vzalo sebou i přední víko kompresoru, ložisko na hřídeli před ucpávkou kaput a vnitřní ložisko také s velkou vůlí - vyměněno, přetěsněno a maká OK tlačí 15 bar.). Pak máš chladivo R134a, pozor tedy při nákupu :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz