mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
co s klimou? https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=1900 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | neojirka. [ 14 červenec 2011 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | co s klimou? |
Ahoj lidi. Mám dva dotazy: 1. co vše je potřeba demontovat z vozu když chci dát pryč klimu? Dal jsem pryč kompresor, chladič, vysoušeč, veškeré trubky, to je jasné, ale zajímá mě jestli je třeba demontovat i něco ze vnitř, jako z topení nebo tak. Nebo mám jen tu přírubu co vede do kabiny ucpat vyrobenou záslepkou a hotovo? 2. Když už jsme teda u toho, není tu někdo komu by se to hodilo? Veškeré trubky a hadice od klimy, kompík a prostě vše? Na ceně se stopro domluvíme. Vše je ok, demontuju to z duvodu úspory hmotnosti a aby se s tím motor zbytečně netahal. |
Autor: | enemdym [ 14 červenec 2011 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
ad 1 Vytahl sem kompresor, hadice z motor.prostoru, chladic. Na prirubu zaslepku. Drzak kompresoru prozatim stale jen provizorne odlehcen - plan je jej zcela eliminovat a vyrobit drzak novy, pro propracovanejsi uchyceni nap. kladky alt. remene (sestava bez klimy). |
Autor: | neojirka. [ 14 červenec 2011 23:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
Bezva, a jak ti šlape ventilace bez klimy? Teoreticky to na ventilaci ani vytápění nemá vliv je to tak? |
Autor: | Brumla [ 15 červenec 2011 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
Ahoj, no škoda, že jsi se neozval dřív, zrovna teď pracně a nákladně renovuji kompresor od klimačky, jen těsnění a ložiska stála balík ![]() 1. Removing all the glass from the car approx 200lbs (91kg) savings 2. Custom carbonfiber doors save approx 100lbs (45kg) 3. Custom carbonfiber rear hatch save approx 60lbs (27kg) 4. Custom billet spindle assemblies save approx 40-50lbs off of the front suspension 5. Custom rear suspension arms save approx 40-50lbs 6. Get small fuel cell instead of factory gas tank save approx 10-14lbs 7. Remove AWS mechanisims and steering rack save approx 60lbs 8. Remove all sound deadening materials inside the car save approx 50-60lbs 9. Carbonfiber hood save 40lbs 10. Jack/spare tire save 30-40lbs 11. Front and rear bumper reinforcements and impact absorbers save 80lbs 12. Remove power seats in favor of manual race seats save 80lbs 13. Remove exhaust system and replace with a light single muffler system save 30-40lbs 14. Light weight wheels save 30-40lbs of rotational mass 15. Unorthodox UD pulley save 4lbs 16. Remove all unnessesary brackets under the hood (there are MANY of them) save 15-20lbs 17. Dyna Batt dry cell battery save 25lbs 18. Light weight flywheel. save 15lbs of rotational mass 19. Light weight lugnuts. save 1lb of rotational mass něco jsou p....viny ale lze se dle tohoto seznamu orientovat, velké váhy, které lze snadno redukovat: kola, originální sedadla, výztuhy nárazníků, rezerva a příslušenství, skla z Lexanu. Klima se občas hodí, ne vždy potřebuji 'raketu' a pocení skel při jízdě v dešti je peklo a v GT je na delších cestách děsné vedro, protože hodně tepla jde od motoru do interiéru. |
Autor: | Bubly [ 15 červenec 2011 09:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
Ahoy, pokud ti beha kompresor od te klimy, tak bych ho klidne koupil, pokud bude za rozumnou cenu. Ten muj zacal rachtat, tak jsme ho odpojili a nasadili kratsi remen a klima mi ted nefunguje. Nevim, jestli jsou kompresory na vsechna GT stejna, ja mam 1997 atmosferu. Mike |
Autor: | spc [ 24 červenec 2011 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
Bubly píše: Ahoy, pokud ti beha kompresor od te klimy, tak bych ho klidne koupil, pokud bude za rozumnou cenu. Ten muj zacal rachtat, tak jsme ho odpojili a nasadili kratsi remen a klima mi ted nefunguje. Nevim, jestli jsou kompresory na vsechna GT stejna, ja mam 1997 atmosferu. Mike pozor su rozdielne, aj pouzivaju iny druh naplne - treba si najprv overit zhodu |
Autor: | Brumla [ 25 červenec 2011 08:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: co s klimou? |
Ahoj, zcela správná připomínka, jsou opravdu dva zcela rozdílné typy kompresorů, ty budeš mít s ohledem na rok výroby asi typ MSC105, to je ten co jsem nedávno repasoval (ložisko na spojce kaput a vzalo sebou i přední víko kompresoru, ložisko na hřídeli před ucpávkou kaput a vnitřní ložisko také s velkou vůlí - vyměněno, přetěsněno a maká OK tlačí 15 bar.). Pak máš chladivo R134a, pozor tedy při nákupu ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |