mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 06:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2006 11:12 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Hele, a tohle je u tehlech aut normalni, nebo jsi proste natrefil na spatnej kousek?

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2006 12:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2005 18:07
Příspěvky: 91
Bydliště: Nymburk
To asi záleží na kusu a jak se k tomu choval předchozí majitel.I když teda předchozí majitel mýho GTčka byl P. Vojáček-což je automobilovej závodník :D
Každopádně auto sem kupoval jako nebouraný a když se rozebralo po jedný menší nehodě,tak se tam našlo plno dílů z jiných ročníků a byl to takovej slepenec.
Taky mělo na tacháči že má najeto jen 84 000 mil,ale podle těch v servisu to auto vypadalo na 400 000km..
Nevím no,známej z Phy měl VR4 a ta se mu taky srala jak mohla,taky musel dělat GO motoro,myslím že i turba bylio v háji,na podvozku mu odešlo skoro vše a tak to pak taky radši prodal..
Ale zase jiným lidem jezdí,nebo jezdila micina v pohodě,až na nějaký věci,ale že by se někomu srala jako mě a tomu známýmu sem neslyšel..

_________________
myšivbuši 3000GT..už není
ted je CLK 320..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2006 12:53 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 30 červenec 2004 11:15
Příspěvky: 438
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi Carisma
Typ motoru: 1,9TD
Rok výroby: 1999
Tak to jooo, ja se bal, ze je to normalka. (Uz si totiz tajne setrim na nove auto. Ale psssst, at se to nedozvi pritelkyne) :wink:

_________________
Obrázek Obrázek
Mitsubishi Carisma Sedan, 1.9TD, 1999 ... Jeep Grand Cherokee WJ, 4,7 V8, 1999


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 prosinec 2006 20:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 červen 2005 22:57
Příspěvky: 214
ja to vidim asi takhle
jelikoz GT bylo na svoji dobu velmi vykone a modernima technologii prospikovane auto, neni se cemu divit, autorizovane servisy v CR nejsou schopny zjistit zavady na aute, natoz opravit zavadu dodnes, o cem svedci spousty generalek a po nekolika tisicich opet vysypane motory. Auta ktere byli od zacatku v CR maji problemy a sypou se podstatne vice nez treba u nasich zapadnich sousedu kde na dilnach opravuji stejne dobre jako 3000 GT tak treba golfy, dodrzuji servisni kontroly, meni dily jak se maji atd. Kdo v CR si u micky vymeni olej kazdych 5000km v hodnote nekolika tisic atd atd atd. Staci se podivat do inzeratu v Nemecku a zjistite ze tam jezdi vetsina micek co ma od 150 do 250 tisic bez problemu a pokud se na ni pojedete podivat, zjistite ze jezdi lip a vypada lip nez micina v CR co ma najeto treba okolo 70-100 tisic.
Tady v CR si to kazdy koupi, honi to jak magor, neda do toho ani korunu, jezdi rok machruje a pak hura zase do sveta - vetsina majitelu muze rict sama kolikaty technicak uz maji jako novy majitele popsany.....
Taky je treba si asi uvedomit ze nova stala okolo 2 000 000 a tudiz jsou k tomu stejne patricne drahe nahradni dily, neschopny servis, prvni rocniky maji dnes okolo 15 let odhoneni lovci holek, 15-30 litru spotreba, min. 12 000 Kc pojistka a drzet auto v prijatelnem technickem stavu financne narocne, atd atd atd atd. takze dejte 3000 co maji mit podle servisniho manualu, pecujte o ne a budou slouzit stejne dobre jako ostatni 300 HP auta v tehle tride :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 prosinec 2006 01:28 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
V tom ti da vetsina kluku tady za pravdu, ikdyz se nazory na GT ruzni. Tezko chtit od tohota auta s takovymato parametrama "lacine" a celorocni bezproblemove svezeni. Ten, kdo se do tohoto auta pustil, tusil do ceho de a pokud ne, tak se ho tak do dvou let zbavil (viz zminovane popsane technicaky od shora az dolu). Tezko clovek napravi to, jak se k nemu x predchozich majitelu chovalo, ale to nejde u zadneho auta. Ted uz nezbyva nic jineho nez vadne dily opravovat a vymenovat. Dostat karu zpet do stavu je a bude fuska a taky beh na dlouhou trat. Ale stoji to za to :wink: . Alespon u me to tak je. Neberu ho jako "dopravni prostredek", ale jako hobby car. Takovy je muj pohled na vec 8) .
PS: A kdyz panbuh da, tak se krome auta aj ten rodinny barak snad podari dostavit - ze, Placento :D :wink: :D


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 prosinec 2006 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 červen 2005 18:07
Příspěvky: 91
Bydliště: Nymburk
Jo je to přesně tak....máte pravdu chlapy.Mě u mýho GT zarazilo to že když předemnou měl ten závodník,tak že se k němu choval dobře,jenže na co sme postupem času přicházeli,tak to by se mi nezdálo ani ve snu..

1. Byla tam baterka ze žigula

2. Místo šál pod klikou,který tam mají být,tam byli jen takovy kusy plechový pásky který vypadali jako ty šály,ale neměli v sobě ani nic na to kudy by se mazali,prostě nic na olej a to se divím že mi to s tím tak dlouho jezdilo :D


Sem měl na micinu fakt smůlu,vždy když už byli nějaký prachy na tuning,tak se v tu chvýáli něco posralo.
Ale vždy sem to nechal vše pořádně opravit a hlavně poctivě,na tom mojím GT bylo krom převodovky snad úplně vše nová,co se týče podvozku,eliktriky a hromady věcí v motoru.Olej se měnil taky pravidelně.

btw...ten můj mechanik se byl nedávno podívat v Praze a viděl že v tom bazaru,kde sem micinu nechal jí mají už zase zpět,takže ten kdo ji koupil si ji nechal max 4 týdny a pak ji tam vrátiol chudinku malou :(
A myslím že říkal,že ji tam měli už za 120 tisíc,ale na stránky ji pak už nedali :D

_________________
myšivbuši 3000GT..už není
ted je CLK 320..


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz