mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
ECU https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2376 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Serge [ 01 listopad 2011 02:31 ] |
Předmět příspěvku: | ECU |
Takže jelikož v mém postu na to všichni serou, pošlu to sem ještě takhle, potřeboval bych řídící jednotku na 91 dohc verzi bez turba.. (91-93) .. moje asi odešla, všem po přepájení vyteklého kondíku funguje, me evidentne ne, tudíž se ptám kdo by měl řídící jednotku na prodej, či případně na půjčení za nějakou adekvátní zálohu, at to vyzkouším jestli je problém v tomto, než objednám nakou z ameriky ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Talon [ 01 listopad 2011 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj. On není vždy problém jen v těch kondikách, ale v tom co z nich vyteče. Někdy se stane , že to vyleptá nějakou cestu a to se pak musí přemostit a nebo ten elektrolyt spojí nějaký proudy a zkratuje to jednotku u toho čipu. Jinak tady máš dva inzeráty na díly tak se zkus poptat: http://auto.bazos.cz/inzerat/12339698/D ... i-dily.php ,http://auto.bazos.cz/inzerat/11792277/Rozprodam-na-ND-Mitsubishi-3000GT-1993-30i.php . ![]() |
Autor: | Serge [ 02 listopad 2011 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
ahoj diky za info, no já už chtěl teda kupovat z ameriky jednotku, ale ještě sme šli se znamym to auto trošku přeměřit at je to finální a at pak nekupuju něco zbyčně, a zjistil sem to, co sem tušil už uplně původně, že by mohlo bejt v prdeli CASko, sice sem ho rozebral a vycistil a neslo to ale už sem to nemeřil, dneska sme to meřili a dává o signál méně, tudíž se mé oči nyní vrátí k patrání po levném senzoru ![]() |
Autor: | Talon [ 03 listopad 2011 00:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj.Nevím, ale myslím si,že budeš mít v háji jednotku, nebo to bude zapalovací modul. ![]() ![]() |
Autor: | Brumla [ 03 listopad 2011 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj, má dle popisu non-turbo tedy nemá snímač na klice ani na vačce..... |
Autor: | Brumla [ 03 listopad 2011 10:31 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: ECU | ||
Ahoj, snad Ti to pomůže....
|
Autor: | Talon [ 03 listopad 2011 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj. Já jsem psal, že až novější maj snímače,ale asi to tak nevyznělo ![]() |
Autor: | Serge [ 03 listopad 2011 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
snímač tam samozřejmě je, měl sem ho rozebranej, tak sen to asi nebyl ![]() ![]() |
Autor: | Brumla [ 03 listopad 2011 18:22 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: ECU | ||
Ahoj, měl jsem na mysly samostané senzory, posílám Ti ještě jeden soubor, pro kontrolu senzorů, nevím jaké dva signály postrádáš, ale z CAS leze jenom jeden fázově posunutý... Tedy dva výstupy se vzájemě posunutými průběhy, indikujícími totéž. Pokud jeden průběh chybí, je snímač v CAS sktečně v háji. Tím , že je CAS na jednom hřídeli, nejsou tam dva rozdílné signály od klikovky a od vačkové hřídele jako u dvou samostatných snímačů u pozdějších modelů...
|
Autor: | Talon [ 03 listopad 2011 23:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj. CAS leze samozřejmě jeden a druhej z TDCS druhej a všechno to je pravě dohromady celej ten díl. Takže jak jsem psal napajecí proud, kostra a pro jednotku signály z CAS a TDCS. Jestli si to měl rozdělaný, tak víš, že tam je takovej kotouček a jsou v něm výřezy jedny po obvodu a jedny u středu a to je ono. jedny výřezy pro jiskru a druhý pro vstřik. Sen to asi nebyl ,ale je tam jen ten kotouček a dvě fotodiody a dobře, ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Serge [ 03 listopad 2011 23:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
no tak takhle, ridici jednotka pokud nedostava od CAS to co chce, coz je ta poloha, tak proste to urizne a to palivo tam vubec nepusti ![]() ![]() |
Autor: | Talon [ 04 listopad 2011 00:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Jasně, od toho ty všechny senzory a různý čidla jsou aby podle nich mohla řídící jednotka řídit ![]() |
Autor: | Serge [ 04 listopad 2011 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Tak ono moje řídící jednotka nikdy nebyla v perfektním stavu, přepínání sportovního režimu už nefunguje od ty doby co to auto mám (10 let už to bude) a tudíž verim tomu ze svojí část na tom bude mít i ted, zvlášt když sem tam videl ten vyteklej kondenzátor.. vyteklej elektrolyt sem samozrejme odstranil, po ruce sem nemel isopropyl, tak sem to vzal cistym lekárenskym líhem, napájel novej kondenzátor a diagnostika furt ukazuje na řídící jednotku. Ale! Vzhledem k tomu, že řídící jednotka už předtím nebyla v perfektním stavu, myslim si, že auto mohlo jezdit, aniž by ona byla uplne fit.. a že třeba ted to je to casko a po vyměnění i ta ne uplne super ecu bude fungovat a auto pojede ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Brumla [ 04 listopad 2011 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
Ahoj, nevím co máš na mysli 'přepínání do spotorvního režimu' ale jestli myslíš přepínačem ECS tak to je pouze na tuhost tlumičů a řídí to samostatná jednotka vzadu v kufru. Možná to nepracuje ale určitě to s tím startováním nesouvisí.... Vezmi nějakýho elektrikáře s měřákem a dle těch podkladů projděte ty hlavní body na zapalování, vstřicích a snímačích a pak možná budete vědět víc - jinak vadná ECU u Tvého ročníku výroby není až zas tak vzácná událost i zde na fóru se to již několikrát řešilo ![]() |
Autor: | Serge [ 04 listopad 2011 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ECU |
ano myslel sem ecs ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |