mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

ECU
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2376
Stránka 1 z 2

Autor:  Serge [ 01 listopad 2011 02:31 ]
Předmět příspěvku:  ECU

Takže jelikož v mém postu na to všichni serou, pošlu to sem ještě takhle, potřeboval bych řídící jednotku na 91 dohc verzi bez turba.. (91-93) .. moje asi odešla, všem po přepájení vyteklého kondíku funguje, me evidentne ne, tudíž se ptám kdo by měl řídící jednotku na prodej, či případně na půjčení za nějakou adekvátní zálohu, at to vyzkouším jestli je problém v tomto, než objednám nakou z ameriky :) kldině bych si pro ní dojel a poté jí dovezl zpět.. :) žádná pošta brrrr :) jsem bez miláčka už skoro druhej mesic a začíná mě to docela štvát, takže uvítám jakékoliv vaše reakce :) :grin:

Autor:  Talon [ 01 listopad 2011 17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj. On není vždy problém jen v těch kondikách, ale v tom co z nich vyteče. Někdy se stane , že to vyleptá nějakou cestu a to se pak musí přemostit a nebo ten elektrolyt spojí nějaký proudy a zkratuje to jednotku u toho čipu. Jinak tady máš dva inzeráty na díly tak se zkus poptat: http://auto.bazos.cz/inzerat/12339698/D ... i-dily.php ,http://auto.bazos.cz/inzerat/11792277/Rozprodam-na-ND-Mitsubishi-3000GT-1993-30i.php . :wink: Jinak jestli ji koupíš, tak to u ní nech vyměnit(nebo vyměn) taky!

Autor:  Serge [ 02 listopad 2011 17:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

ahoj diky za info, no já už chtěl teda kupovat z ameriky jednotku, ale ještě sme šli se znamym to auto trošku přeměřit at je to finální a at pak nekupuju něco zbyčně, a zjistil sem to, co sem tušil už uplně původně, že by mohlo bejt v prdeli CASko, sice sem ho rozebral a vycistil a neslo to ale už sem to nemeřil, dneska sme to meřili a dává o signál méně, tudíž se mé oči nyní vrátí k patrání po levném senzoru :roll: chjo ja už chci jezdit...

Autor:  Talon [ 03 listopad 2011 00:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj.Nevím, ale myslím si,že budeš mít v háji jednotku, nebo to bude zapalovací modul. :neutral: Ten CAS má s zapalováním a vstřikem společnýho jen to, že dává jednotce info o tom v který poloze je klika a vačka. Novější auta to už maj rozdělený, klika a vačka má vlastní snímač. Myslím, že ty čtyři dráty do CAS jsou :napájecí proud,kostra, a dva signály k jednotce. Takže pokud ti jde do CAS proud,nemáš přetrženej rozvoďák :wink: a točí se ti vačka, tak bys tam měl mít při startování dva signály.

Autor:  Brumla [ 03 listopad 2011 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj, má dle popisu non-turbo tedy nemá snímač na klice ani na vačce.....

Autor:  Brumla [ 03 listopad 2011 10:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj, snad Ti to pomůže....

Přílohy:
zapalování 91.pdf [309.55 KiB]
424 krát

Autor:  Talon [ 03 listopad 2011 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj. Já jsem psal, že až novější maj snímače,ale asi to tak nevyznělo :wink: . Jinak jestli je to turbo nebo není je jedno, u DOHC je to stejný!

Autor:  Serge [ 03 listopad 2011 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

snímač tam samozřejmě je, měl sem ho rozebranej, tak sen to asi nebyl :) no talon jakmile je CAS v čudu, zablokuje při startu uplne přivod paliva, ikdyz cerpadlo naskoci a proste to nenastartuje...presne muj pripad.. psal si že bych měl mít při startu dva signály, nemám, mám pouze jeden signál víc z něho nedostanu... :)

Autor:  Brumla [ 03 listopad 2011 18:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj, měl jsem na mysly samostané senzory, posílám Ti ještě jeden soubor, pro kontrolu senzorů, nevím jaké dva signály postrádáš, ale z CAS leze jenom jeden fázově posunutý... Tedy dva výstupy se vzájemě posunutými průběhy, indikujícími totéž. Pokud jeden průběh chybí, je snímač v CAS sktečně v háji. Tím , že je CAS na jednom hřídeli, nejsou tam dva rozdílné signály od klikovky a od vačkové hřídele jako u dvou samostatných snímačů u pozdějších modelů...

Přílohy:
senzory.PDF [1.76 MiB]
439 krát

Autor:  Talon [ 03 listopad 2011 23:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj. CAS leze samozřejmě jeden a druhej z TDCS druhej a všechno to je pravě dohromady celej ten díl. Takže jak jsem psal napajecí proud, kostra a pro jednotku signály z CAS a TDCS. Jestli si to měl rozdělaný, tak víš, že tam je takovej kotouček a jsou v něm výřezy jedny po obvodu a jedny u středu a to je ono. jedny výřezy pro jiskru a druhý pro vstřik. Sen to asi nebyl ,ale je tam jen ten kotouček a dvě fotodiody a dobře, :think: je tam snímač, ale toho světla co projde skrz ty výřezy. Podle toho jednotka ví v jaký pozïci má zapalit jiskru nebo otevřít vstřiky! :-) Žadnej přívod paliva nic neblokuje, možna jen ucpanej filtr :lol: pokud ti nejde čerpadlo muže to bejt MFI fuel relay. Jestli ti jde čerpadlo a nejde ti tam palivo, tak maš buď malej tlak paliva , nebo ti neotevíraj vstřiky. Vytáhni konektor od vstřiku a připoj tam malou žárovku, nebo multimetrem změř jestli ti tam jde proud, když ti bude někdo startovat.

Autor:  Serge [ 03 listopad 2011 23:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

no tak takhle, ridici jednotka pokud nedostava od CAS to co chce, coz je ta poloha, tak proste to urizne a to palivo tam vubec nepusti :) aspon takhle sem to vsude vycetl od lidi co pisou na 3si... manual nejak extra projetej celej nemam, jen mrknu na to co potrebuji vzdy :)

Autor:  Talon [ 04 listopad 2011 00:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Jasně, od toho ty všechny senzory a různý čidla jsou aby podle nich mohla řídící jednotka řídit :wink: Ale taky zase obráceně může signal dostat a když bude špatná, tak ho nepošle dál.

Autor:  Serge [ 04 listopad 2011 01:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Tak ono moje řídící jednotka nikdy nebyla v perfektním stavu, přepínání sportovního režimu už nefunguje od ty doby co to auto mám (10 let už to bude) a tudíž verim tomu ze svojí část na tom bude mít i ted, zvlášt když sem tam videl ten vyteklej kondenzátor.. vyteklej elektrolyt sem samozrejme odstranil, po ruce sem nemel isopropyl, tak sem to vzal cistym lekárenskym líhem, napájel novej kondenzátor a diagnostika furt ukazuje na řídící jednotku. Ale! Vzhledem k tomu, že řídící jednotka už předtím nebyla v perfektním stavu, myslim si, že auto mohlo jezdit, aniž by ona byla uplne fit.. a že třeba ted to je to casko a po vyměnění i ta ne uplne super ecu bude fungovat a auto pojede :) Každopádně nevim jestli četl post kde jsem o tom psal, jel sem, chcípl sem auto.. za pět minut chci nastartovat a nic.. tak sme to odtáhli na laně a po trošku čtení na 3si jsem si řek že mrknu na to CAS. Neměřil sem nic, rovnou sem to rozebral, byl tam trošku zrezivělej jeden kontakt, tak sem to očistil a doufal, že to půjde .. nic.. tak sem mrkl na řídící jednotku jako další jednoduše zjistenej problem a vidim vyteklej kondík.. (jenze nesmrdel a vypadal ze vytekl dlouho predtim, moje predstava ze to je ten co zpusobuje nefunkcnost prepinani rezimu jizdy), přepájel sem ho.. auto furt nic.. Tak sme vzali osciloskop, multimetr a měřili se znamym (me ty elektro veci mo nejedou, ale snazim se :-P ) no a kdyz sem chtel uz objednat ridici jednotku novou, tak mi rek ze to CAS dava jeden signal misto dvou ..kdybych lepe rozumel ten nakresum a elektrine, byl bych si jistejsi, takhle se tu tezko nak hadat.. ale sem docela rozhodlej ze koupim to CASKo a budu doufat že to pojede.. našel sem na ebay použité za dobrou cenu a jestli mě to nespasí tak už nevim co.. už vidim jak ve výsledku koupim nové CAS, novou ECU a pak bude jen nekde rozpojenej konektor :-D :-D

Autor:  Brumla [ 04 listopad 2011 08:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

Ahoj, nevím co máš na mysli 'přepínání do spotorvního režimu' ale jestli myslíš přepínačem ECS tak to je pouze na tuhost tlumičů a řídí to samostatná jednotka vzadu v kufru. Možná to nepracuje ale určitě to s tím startováním nesouvisí.... Vezmi nějakýho elektrikáře s měřákem a dle těch podkladů projděte ty hlavní body na zapalování, vstřicích a snímačích a pak možná budete vědět víc - jinak vadná ECU u Tvého ročníku výroby není až zas tak vzácná událost i zde na fóru se to již několikrát řešilo :smile:

Autor:  Serge [ 04 listopad 2011 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: ECU

ano myslel sem ecs :) a za info, že je pro to samostatná jednotka v kufru dík...kazdopadne nikde sem netvrdil ze to s tim nestartovanim ma neco spolecneho.. ja tu jentak trošku vylíčil muj příběh.. no pánové mam tu pro vás obrázek co vyhodil osci, ten jeden prubeh vubec neni ukazkovej když to porovnám s manuálem a ten druhej nahoře jaksi chybí.. tzn potvrzuje to, co sem říkal? CAS vyměnit? PS: tý záře si nevšímejte, nevypl sem blesk... :)

Obrázek

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/