mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 18:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 00:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
Mitsi píše:
Tazatel již v této chvíli určitě ví, co má s motorem. A důvody, které ho vedou k tomu, že zde diagnózu nezveřejnil, jsou dostatečně průhledné... Ale je to samozřejmě jeho nezadatelné právo.

Jinak nevím, co je "přísada na vytlakování": jestli modifikátor viskozity, tak ten rozhodí rovnováhu aditiv v oleji, čímž ho znehodnotí (tedy pokud vůbec v momentě aplikace přísady za něco stál), jestli "čistič na hydroštely", tak ten pro změnu buď na hydroštelech toho typu, který používají motory Mitsubishi, vůbec nefunguje, anebo (a to nejčastěji) jen situaci ještě zhorší, neboť uvolní usazeniny kolem těla hydroštelu, které alespoň ještě zajišťovaly jeho určitou těsnost "v díře".



hm tak tady bych vahal ja tam nalil militec m1 a motor se sklidnil a stišil bylo to poznat jen pozitivně mam zato že to pomohlo ale na delši potvrzeni nebyl čas najel sem na tom jen 2000 a auto se prodalo poptam se pak noveho majitale co a jak

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 00:49 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Zrovna Militec obsahuje sloučeniny chlóru, které sice zlepšují mazací schopnosti média (nemusí to být nutně zrovna motorový olej), do motoru však rozhodně nepatří, neboť mají silně korozivní účinky a kromě kovů napadají i gufera a další pryžové a plastové díly, s nimiž přijdou do styku. Jako zázračný životabudič těsně před prodejem ojetiny dobrý, jinak ovšem rána z milosti... A na podobných principech fungují (tedy z dlouhodobého hlediska nefungují) i všechny ostatní přípravky.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 18:16 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
Zrovna Militec obsahuje sloučeniny chlóru, které sice zlepšují mazací schopnosti média (nemusí to být nutně zrovna motorový olej), do motoru však rozhodně nepatří, neboť mají silně korozivní účinky a kromě kovů napadají i gufera a další pryžové a plastové díly, s nimiž přijdou do styku. Jako zázračný životabudič těsně před prodejem ojetiny dobrý, jinak ovšem rána z milosti... A na podobných principech fungují (tedy z dlouhodobého hlediska nefungují) i všechny ostatní přípravky.



Jak silene korozivni ucinky? To tam naliju a motor za chvili zrezne a odpadne? By se to asi neprodavalo kdyby to bylo tak spatne....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 19:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Nejvíc se dá vydělat na lidské zvědavosti a touze mít "něco lepšího" či alespoň lacinějšího. V kombinaci s neinformovaností až hloupostí zákazníků to dělá přímo divy! Proto se dá prodat i to, co motoru vyloženě škodí, jelikož reklamace je zejména v případě paliv a maziv téměř neřešitelnou záležitostí (sám mám v tomto ohledu několik neblahých zkušeností...). A jelikož žijeme v době internetu, stačí trochu zapátrat: samozřejmě nikoli na stránkách prodejců těchhle opičích kapek!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 19:10 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
Nejvíc se dá vydělat na lidské zvědavosti a touze mít "něco lepšího" či alespoň lacinějšího. V kombinaci s neinformovaností až hloupostí zákazníků to dělá přímo divy! Proto se dá prodat i to, co motoru vyloženě škodí, jelikož reklamace je zejména v případě paliv a maziv téměř neřešitelnou záležitostí (sám mám v tomto ohledu několik neblahých zkušeností...). A jelikož žijeme v době internetu, stačí trochu zapátrat: samozřejmě nikoli na stránkách prodejců těchhle opičích kapek!


zdoraznil by som slovo `blbost` a pripadne este fanatizmus...

pekny priklad je:
http://aukro.cz/tnwl-magnetizery-expand ... 21818.html


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 21:24 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

magnetizér - fakt moc pěkné - hlavně ten popis benefitů je naprosto super :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 22:06 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
ahoj,

magnetizér - fakt moc pěkné - hlavně ten popis benefitů je naprosto super :lol:


aspon je to haraburda, co v podstate nema sancu uskodit.... :wink:
este mi pri tomto napadol iny bazmek - `twister`: taky shit co sa strcil do nasavacieho potrubia a tiez mal mat podobne `ucinky` ako magnetizer... akurat ze v tom prude vzduchu ak by bol nedostatocne uchyteny a nasal ho motor, tak ucinky by boli - ale uplne ine :shock:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 22:56 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
uz z toho jak je to presvedcive psane je mi z toho zle...... ale musim se priznat....raz jsem rval nejake tablety do nadrze.Ale opravdu mel jsem pocit ,ze to zere o neco min tak 1-2l ....to auto bohuzel nemelo pal.pocitac tak to nemam jak dokazat.....
tezko rict jestli to bylo subjektivni ci nikoliv


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 22:58 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
Nejvíc se dá vydělat na lidské zvědavosti a touze mít "něco lepšího" či alespoň lacinějšího. V kombinaci s neinformovaností až hloupostí zákazníků to dělá přímo divy! Proto se dá prodat i to, co motoru vyloženě škodí, jelikož reklamace je zejména v případě paliv a maziv téměř neřešitelnou záležitostí (sám mám v tomto ohledu několik neblahých zkušeností...). A jelikož žijeme v době internetu, stačí trochu zapátrat: samozřejmě nikoli na stránkách prodejců těchhle opičích kapek!



kdybych toho dal fakt trosicku stane se neco strasneho? O:-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 23:13 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
expresion píše:
Mitsi píše:
Nejvíc se dá vydělat na lidské zvědavosti a touze mít "něco lepšího" či alespoň lacinějšího. V kombinaci s neinformovaností až hloupostí zákazníků to dělá přímo divy! Proto se dá prodat i to, co motoru vyloženě škodí, jelikož reklamace je zejména v případě paliv a maziv téměř neřešitelnou záležitostí (sám mám v tomto ohledu několik neblahých zkušeností...). A jelikož žijeme v době internetu, stačí trochu zapátrat: samozřejmě nikoli na stránkách prodejců těchhle opičích kapek!



kdybych toho dal fakt trosicku stane se neco strasneho? O:-)


Ja neviem, mozno sa nestane nic - ale ak je auto moje a ma nejaky problem, tak radsej ten problem vyriesim PORIADNE...

Poviem priklad - `klepajuce zdvihatka`, obvykly to problem 3000ok...
znamy s rovnakym autom na nahovoril na nejaky pridavny sajrajt do oleja, co tomu `zarucene pomoze`
-tiez som to kupil, pozeram na obal a vychadzalo mi to na nejake 2/3 balenia k naplni oleja, tak som tam dal polovicu a druhu neskor odpredal dalsiemu znamemu O:-)
-ale henten `odporucatel` mi vravel ze som tam mal dat `cele ako on`, ze `ved poradne nech to pomoze`...
-retrospektivne si uvedomujem suvislost, ze dotycny neskor riesil 2 krat odjebanu kluku kvoli zadreniu nedostatocnym mazanim -> dovod skoro upchaty olelovy kanalik k jednemu valcu.... NAHODA???
-mozno som mal velke stastie ze som `skrblil` :smile: (alebo u neho to bolo slabe miesto a sajrajt tomu len `pomohol`)

poucenie???
-riesil som problem PORIADNE a OVERENE, zdvihatka boli vycistene a v kratkej dobe som vitazoslavne zohnal vtedy nevidanu vec -> komplet novu sadu 3G zdvihatiek z USA a o zdvihatkach odvtedy ani neviem ze tam su a to tam davam olej vsemozny aj nemozny a jazdil som uz aj s polkou oleja vytecenou.... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 21 únor 2012 01:43 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Chybami se člověk učí: např. zrovna onen Militec 1 jsem kdysi použil do benzínového motoru 2,2i Renaultu Medallion, který už měl svá nejlepší léta za sebou, mj. proto, že poslední majitelka, moje sestra, si v něm za 4 roky používání, byť málo intenzivního, nenechala vyměnit ani olej v motoru. Jelikož to auto jsem s ní tehdy jako ojeté kupoval od mé bývalé kolegyně v práci a dával jí ho do pořádku, věděl jsem, že sákne (směrem ven) těsnění pod hlavou v místě přechodu hlavního olejového kanálu z bloku motoru do hlavy. Po 4 letech, kdy Medallion přistál zadarmo u mého syna tzv. "na učení", to sáklo ve stejné míře, jenže po aplikaci Militecu rychle následovala vynucená výměna těsnění pod hlavou, neboť v inkriminovaném místě to začalo doslova cedit. A jelikož jsem měl po aplikaci do motoru ještě nějaký zbytek onoho Militecu, nalil jsem ho rovnou i do okruhu posilovače řízení, jak se doporučovalo v návodu k použití: do půl roku jsem musel vyměnit skříň posilovače, protože začalo téct gufero - kvůli specifické konstrukci tam sice bylo jenom jedno, zato však nesehnatelné. K tomu odešlo i gufero pod rozdělovačem zapalování, jenže to bylo naštěstí standardních rozměrů, takže jeho výměna nepředstavovala zase až takový problém.

A v tomto duchu bych mohl sáhodlouze pokračovat. Inu, také jsem byl mladý (či alespoň mladší), nezkušený a hlavně blbý. A jelikož získá(vá)ní zkušeností (chybami se člověk přece neustále učí...!) mne stálo dost peněz, času a nervů, považoval jsem za nutné ostatní varovat před následováním neuvážených doporučení ohledně aplikace čehokoli do motorového oleje, jež zde nedávno zazněla. Prostě se na to vykašlete, jinak zaplatíte přemrštěnou cenu za nějaký pochybný přípravek, znehodnotíte si jím olejovou náplň a v lepším případě vás to donutí rychle provést opravu, která by třeba ještě chvíli počkala, v tom horším případě si pak něco poškodíte natolik, že se to už vůbec nevyplatí opravovat :!: :idea:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz