mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 13:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 16 leden 2012 10:18 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj ,
pokud mě sluch nešálí tak zvuk klepání z 10.1. ve 9.41. jsou hydroštely, další zvuk 9.1. ve 23.23. je klikovka a to tvoje z 9.1. v 21.17. jsou hydroštely.
Je to dost silný zvuk , asi to chtělo nahrávat dál od zdroje , tak cca v úrovni ucha když stojíš.... :?:
A k tomu oleji co dolíváš až je hladina na spodní rysce , řekl bych že je to už dost pozdě .LS3000


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 21 leden 2012 22:29 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
blby....tedka uz se asi kvuli toho rozsvecuje a zhasina Check Engine :(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 21 leden 2012 23:27 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tak uz objednavam na tu "GO" motoru... tady je muj nakupni kosik.Muzete mi to prosim zkontrolovat?

N30501H Tesnici krouzek, drik ventilu 24 Ks 528,00 Kč
O95058 Vedení ventilu Ks 12 696,00 Kč
N15009 Tesnici krouzek hridele, vackovy hridel 4 Ks 244,00 Kč
O75029JC Sací ventil 12 Ks 1908,00 Kč
O85025 Výfukový ventil 12 Ks 3840,00 Kč


Nemam nahodou mit toho vedeni ventilu 24ks? Je tam jeste neco co musim prikoupit? Nejake testeni nebo tak neco?

Dekuju.

P.S. Objednavam na http://www.automatejcek.cz/


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 10:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Napřed to rozdělej/nech rozdělat, teprve pak řeš, co dál. Takhle to mohou být jen vyhozené paníze, samozřejmě pokud nechceš dělat GO motoru: tohle totiž není ani SO! A hlavně se podívej na písty a ojnice, resp. jejich ložiska. Pokud je prasklý píst na úrovni pístního čepu a/nebo podpálený výfukový ventil, můžeš se vrátit k naší starší debatě o "prospěšnosti" ježdění na E85 a spočítat si, kolik jsi ušetřil...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 17:37 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Jeste jsem zapomel na samotna zdvihatka....

Tady maji uvedeno ,ze pasuji na moje auto:
http://old.automatejcek.cz/nahradni-dil ... lu/OP5000/

Ale tady uz to uvedeno neni.Kajinku ty jsi kupoval tady tyhle?
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... lu/9EF037/

Cislo dilu maji uvedeno jako OP5000.
Kajinku ty jsi kupoval tyhle? Tech potrebuju 24 kusu spravne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 17:39 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
Napřed to rozdělej/nech rozdělat, teprve pak řeš, co dál. Takhle to mohou být jen vyhozené paníze, samozřejmě pokud nechceš dělat GO motoru: tohle totiž není ani SO! A hlavně se podívej na písty a ojnice, resp. jejich ložiska. Pokud je prasklý píst na úrovni pístního čepu a/nebo podpálený výfukový ventil, můžeš se vrátit k naší starší debatě o "prospěšnosti" ježdění na E85 a spočítat si, kolik jsi ušetřil...


Neres , auto je 21 let stare, ma 200tis km a jeste jsem mu daval kour.... na E85 uz od konce minule zimy nejezdim.Radeji zajedu pres hranice do Polska a mam plnou za stejnou cenu jako kdyz jsem to rezal E85..... Jinak k te GO mam jeste kuuupuu dalsich dilu ,ktere se budou vymenovat ,ale vypisovat ti je tu nebudu....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
expresion píše:
Jeste jsem zapomel na samotna zdvihatka....

Tady maji uvedeno ,ze pasuji na moje auto:
http://old.automatejcek.cz/nahradni-dil ... lu/OP5000/

Ale tady uz to uvedeno neni.Kajinku ty jsi kupoval tady tyhle?
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... lu/9EF037/

Cislo dilu maji uvedeno jako OP5000.
Kajinku ty jsi kupoval tyhle? Tech potrebuju 24 kusu spravne?


Oboje jsou stejné OP5000 , první odkaz je ze starého webu,druhý z nového asi s aktuální cenou.
6 válců x 4 pro jeden=24 ks


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 20:32 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
[quote="expresion"]Tak uz objednavam na tu "GO" motoru... tady je muj nakupni kosik.Muzete mi to prosim zkontrolovat?

N30501H Tesnici krouzek, drik ventilu 24 Ks 528,00 Kč
O95058 Vedení ventilu Ks 12 696,00 Kč
N15009 Tesnici krouzek hridele, vackovy hridel 4 Ks 244,00 Kč
O75029JC Sací ventil 12 Ks 1908,00 Kč
O85025 Výfukový ventil 12 Ks 3840,00 Kč


Nemam nahodou mit toho vedeni ventilu 24ks? Je tam jeste neco co musim prikoupit? Nejake testeni nebo tak neco?

Ahoj expre,

hele zde se musím mitsiho trochu zastat, taky bych to nejdřív rozebral a zjistil co a jak... nejde jen o prachy ale i to, že přesně nevíš co Tě čeká. Šmahem měnit ventily proč? máš atmosféru - ty motory bez problémů vydrží 300 tis. na rozdíl od turbo verzí (atmosféry byly i v dodávkách). Ventily a vodítka bych napřed pouze zkotroloval, pokud motor není ještě po nějaké havárii tak není důvod aby vently byly ohnuté či něco takového. Pak bych vyměnil pouze těsnění u dříků. Zaměřil bych se spíš na stav klikovky a uložení ojnic a pístní čepy tam bude nejspíš co dělat :lol: a pístní kroužky. Obecně, pokud není motor havarovaný a nebo nejsou ventily podpálené (u těchto motorů naprostá vzácnost) není na hlavách zas tak co moc dělat a zbytečně bych to vůbec nerozebíral. Na seznam bych přidal např. těsnění ventilových vík... Co se týká rozsvěcení Check Engine tak se zdvihátky to těžko souvisí...

Ahoj


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 22 leden 2012 21:30 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
expresion píše:
Tak uz objednavam na tu "GO" motoru... tady je muj nakupni kosik.Muzete mi to prosim zkontrolovat?

N30501H Tesnici krouzek, drik ventilu 24 Ks 528,00 Kč
O95058 Vedení ventilu Ks 12 696,00 Kč
N15009 Tesnici krouzek hridele, vackovy hridel 4 Ks 244,00 Kč
O75029JC Sací ventil 12 Ks 1908,00 Kč
O85025 Výfukový ventil 12 Ks 3840,00 Kč


Nemam nahodou mit toho vedeni ventilu 24ks? Je tam jeste neco co musim prikoupit? Nejake testeni nebo tak neco?

Ahoj expre,

hele zde se musím mitsiho trochu zastat, taky bych to nejdřív rozebral a zjistil co a jak... nejde jen o prachy ale i to, že přesně nevíš co Tě čeká. Šmahem měnit ventily proč? máš atmosféru - ty motory bez problémů vydrží 300 tis. na rozdíl od turbo verzí (atmosféry byly i v dodávkách). Ventily a vodítka bych napřed pouze zkotroloval, pokud motor není ještě po nějaké havárii tak není důvod aby vently byly ohnuté či něco takového. Pak bych vyměnil pouze těsnění u dříků. Zaměřil bych se spíš na stav klikovky a uložení ojnic a pístní čepy tam bude nejspíš co dělat :lol: a pístní kroužky. Obecně, pokud není motor havarovaný a nebo nejsou ventily podpálené (u těchto motorů naprostá vzácnost) není na hlavách zas tak co moc dělat a zbytečně bych to vůbec nerozebíral. Na seznam bych přidal např. těsnění ventilových vík... Co se týká rozsvěcení Check Engine tak se zdvihátky to těžko souvisí...

Ahoj



Ahoj Brumlo,y

muze se Check Engine rozsvit pokud by se treba vyfukovy ventil spatne doviral a do vyfuku by unikal vzduch tudiz chybu na lambda sonde? Za chvili tu bude dalsi video , trosku z dalky....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 23 leden 2012 08:32 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj expre,

no já bych udělal tu zkoužku komprese jak jsem Ti už psal, hodně Ti o stavu motoru napoví, pokud bude komprese min. 139psi (980kPa) tak to není s ventily a pístními kroužky nijak špatné a můžeš okruh opravy velmi zůžit. Navíc zkoužka je velmi jednoduchá a poměrně rychlá ale hodně napoví o stavu motoru. Potřebuješ pouze nabitou baterii a k tomu buď ještě jednu nebo nabíječ a sadu na měření komprese (tu Ti když tak půjčím). Pokud všechny válce vyhoví s rozílem cca do 100kPa můžeš 'vršek' motoru nechat být. Výměna zdvihátek je celkem nenáročná operace, bez větší demontáže. Případná vada na klice v počátečním stádiu když není klikovka vydřená se dá udělat i zespoda po demontáži olejové vany, ale fakt to chce prohlédnout a pak se do toho pustit.... Rozsvěcení kontrolky bych pozjišťoval napřed diagnostikou, a propos lambda sonda je-li původní, má nárok, limit je tak 160 tisíc - ty máš 200...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 23 leden 2012 13:01 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Ahoj Brumlo,

dekuju za nabidku ohledne zapujceni sady na mereni komprese.Jeste se s tim pobavim ze svym automechanikem a kdyz tak se ozvu.
Problem s klikovkou to asi nebude.Zvuky vychazi z vrchni casti motoru.... na prave strane u rozvodu.
Lambda sondu asi tez prikoupim.....

P.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 17 únor 2012 14:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
slušny rachot typpl bych na neco v napinani vačky nebo i problem s mazanim v hlavě tedy nejaky zadrhel v natlakovaní hydroštelu kdy ve vyšich otačkach tlak stači skusil bych změřit tlak oleje a připadně dal do oleje přisadu na vytlakovaní

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 18 únor 2012 15:34 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tazatel již v této chvíli určitě ví, co má s motorem. A důvody, které ho vedou k tomu, že zde diagnózu nezveřejnil, jsou dostatečně průhledné... Ale je to samozřejmě jeho nezadatelné právo.

Jinak nevím, co je "přísada na vytlakování": jestli modifikátor viskozity, tak ten rozhodí rovnováhu aditiv v oleji, čímž ho znehodnotí (tedy pokud vůbec v momentě aplikace přísady za něco stál), jestli "čistič na hydroštely", tak ten pro změnu buď na hydroštelech toho typu, který používají motory Mitsubishi, vůbec nefunguje, anebo (a to nejčastěji) jen situaci ještě zhorší, neboť uvolní usazeniny kolem těla hydroštelu, které alespoň ještě zajišťovaly jeho určitou těsnost "v díře".

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 18 únor 2012 16:40 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Tazatel jeste porad nevi co s tim je a porad s tim jeste dva mesice vesele jezdi :cool: .... zajimave je ,ze na Shell benzin ten rachot trosku poklesl...nebo to je tim oteplenim venku... nevim.

V kazdem pripade poridil jsem novou karu , Dodge pujde do depositu a v nasledujicim obdobi se mu podle toho jak budou volne finance venovat.Mam v planu ho v casovem horizontu 2 let uplne zrenovovat a mit ho uz jen na leto na vylety.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Pomoc - klepe :(
PříspěvekNapsal: 18 únor 2012 16:53 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Pak se urcite ozvy a reknu v cem byl zakopany pes....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz