mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

for milancastles
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2397
Stránka 1 z 1

Autor:  Brumla [ 12 leden 2012 18:26 ]
Předmět příspěvku:  for milancastles

Ahoj, zde jsou soubory....

Přílohy:
vačky.pdf [414.85 KiB]
304 krát
řemen.pdf [140.8 KiB]
344 krát

Autor:  milancastles [ 27 březen 2012 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Zdravím Brumlo, tak jsme to konečně zprovoznili, byly to ty hydroštely. Ještě jednou díky za podporu. Jenom se mi nezdá to, že to má prodlevu při akceleraci - nemůže to být krokáč? (pozn.mám atmosféra ne turbo). prosím, nemáš na prodej nějaké disky eventuelně obuté?


díky moc


zdraví Milan

Autor:  Brumla [ 27 březen 2012 15:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Ahoj,

kola na prodej nemám, co se týká prodlevy při akceleraci, myslíš skutečně v autě reakci na plyn, nebo to a ni bez kvaltu nejde do toček, otevřři kapotu a zkus, pohnout přímo táhlem na klapce a hned zkontroluj jak napjaté ja lanko a zda jde lehce. Pokud je to za jízdy tak krokáč to nebude, ten reguluje otáčky ve volnoběžném režimu, buď tam jde málo paliva nebo, protože Ty máš atmosféru, nepracuje vnitřní klapka variabilního sání (atmosféra má proměnou délku sání řízenou motorkem, který najdeš zhruba na úrovni válce posilovače brzd). Nebo to může být klidně i něco jiného, třeba blbé svíčky, zanesené vstřiky, lamba sonda.......

Autor:  milancastles [ 30 březen 2012 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Díky moc Brumlo, začnu tedy svícema a budu pokračovat dál. zdraví Milan

Autor:  milancastles [ 03 duben 2012 17:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Zdravím Brumlo, tak jsem si moc nepojezdil, dnes mi to při výjezdu po per metrech zdechlo, zjistil jsem, ze upadl konektor motorku regulace klapky saní (mám atmosféra)' ale ani po nasazeni zpet a odpojení a znovuzapojeni baterky to nehazi nikde jiskru. Pojistky v poradku , rozvodak ok, kostra dobra, prosím té mohl bysi poradit, kde muže byt zakopany pes? Díky moc. Zdravi. Milan

Autor:  enemdym [ 03 duben 2012 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

zkontroluj zapojeni konektoru jdouciho do zapalovaci civky

Autor:  milancastles [ 03 duben 2012 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Díky moc za typ,ale to jsem zkousel, sedí dobře. Zdravi Milan

Autor:  enemdym [ 04 duben 2012 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

ahoj,
mrkni na schema na
http://stealth316.com/2-ignitionsystem.htm

- co ty svicky?

- Predpokladam, ze pokud by byl problem s cidly (vstupni data do ECU), mel by bud svitit CHECK ENGINE nebo by se ti melo podarit diagnostikou vyblikat moznou chybu pres OBD konektor

- pokud vubec nejde zadna jiskra, mohla by byt na vine take PTU (power transistor unit)

Autor:  Brumla [ 04 duben 2012 11:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Ahoj,

jak psal kolega, jsou nějaké další projevy? Spojku máš vyšláplou na doraz, startér točí motorem a na palubce něco svítí ?

Autor:  milancastles [ 04 duben 2012 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Ahoj, díky za podporu, podařilo se mi to dvakrát natočit, ale po asi 30 vteřinách to zdechlo, když to běželo, tak nesvítilo nic. jinak samozřejmě spojka vyšláplá, točí to.V klidu se zapnutým klíčkem Check engine nesvítí.


Dík Milan

Autor:  Brumla [ 04 duben 2012 14:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

ahoj,

když to krátce chytlo, startoval jsi bez plynu? pokud ano, tak buď tam nejde palivo (filtr, palivová pumpa, nebo relé od palivové pumpy, nebo nejde krokáč na obtokovém ventlu klapky a neudrží to volnoběh. Zkus to ještě jednou zda se Ti to podaří natočit a držet pedálem pod plynem - pokud ano je to tím volnoběhem.... Pokud ne, prověřil bych to palivo - čerpadlo, relé, fitr......

Autor:  milancastles [ 05 duben 2012 05:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Díky moc, nejde to už vubec nastartovat, ani to neskytne. To, ze to nehazi jiskry, je - pokud je to teda palivo - Způsobeno tím, ze řidici jednotka načítání chybu a blokuje zapalování? Nemelo by potom svítit check Engine ? To nesviti .... To by teda taky mohlo byt asi i obráceně - ze nejde zapalování a je blokováno vstřikování ? Co myslíš ? Kazdopadne zkusím mrknout na to palivové čerpadlo jestli jde.

Díky moc Milan

Autor:  enemdym [ 05 duben 2012 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Nemyslim si, ze pokud nejde zapalovani, tak ze je blokovano vstrikovani.
Da se to docela snadno overit, vypoj konektor jdouci do zapal.civek a soucasne rozpoj privod paliva do vstriku (2 sroubky) - vytece trochu benzinu. Pokud kratce zatartujes melo by cerpadlo davat benzin a ten by mel tect rozpojenym vedenim ven (lepsi at tece do hadry). Pokud uz mas sani demontovano, nemusis rozpojovat vedeni benzinu, staci vytahnout jeden ze vstriku a pozorovat zda rozprasuje benzin. Pripadne, kdyz budete dva, mel bys v kufru slyset jak palivove cerpadlo toci pri startovani.

Tak nebo tak ti doporucim vyblikat chybovy kod (viz http://www.stealth316.com/2-diagconn.htm , http://www.stealth316.com/2-diagcodes91-93.htm ), na prvni generaci se to da lehce provest (jedinou podminkou je nerozpojovat baterku, cimz by doslo ke smazani chyb.kodu, musel bys cekat, nez se znovu nactou napr. opakovat startovani).

Autor:  enemdym [ 05 duben 2012 22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: for milancastles

Obrázek

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/