mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 12 květen 2024 16:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 19 únor 2012 23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
enemdym píše:
expresion píše:
Hmm, tak do tehle bych treba ja vubec nesel...

pro me maji ducha nasledujici vozy:

Honda NSX
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... SX_red.jpg

Lotus Esprit
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lotus ... rit_HC.jpg

BMW 840
http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_8 ... _front.jpg
(tenhle bych si chtel moc rad v budoucnu zaparkovat vedle Dodge)

Nissan 300ZX
http://en.wikipedia.org/wiki/File:300ZX.jpg


Zdar expre :smile:
Tak na 840ku nebo zetixo se da este stale narazit, ne?
Ze by sme se v budoucnu potkali s bmw? :wink:



tak to nsx je fakt jednička kdybych sek ni dorval tak nevaham ani sekundu

jinak bych skousl i potiak firebird trans am nebo cobru nebo i supru twin ta 840tka je krava aler zajimava pry šilene poruchova

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 18:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
No abych se přiznal tak já jel původně pro jiný vůz, měl jsem v merku Camaro Z28 (4 generace ročník 1998).
Kód:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/54/1998ChevroletCamaroZ28.jpg
Jenomže přestože mi prodejce tvrdil že to je manuál na místě jsem zjistil že tenhle krasavec je v automatu ( :think: u 310koňové 5,7l z Corvety mi to přijde jako hulvátsví) . Tak jsem mu řekl že jeden z nás dvou je asi blbec a že já to asi nebudu a vypadl jsem.No a po týdnu hledání jsem narazil na Myšáka. Je to sice "jen" SLko ale do dvou dnů mi stálo v garáži.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 21:30 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

to camaro s 8-mi válcem jezdí i s automatem výborně, dá se na to zvyknout i když pěkný zvuk při deceraci to samo nemá ten automat pořádně odřazovat neumí :sad: . Ale jizdní vlastnosti by Tě nenadchly, to je jak žigul - příznivci Camar prominou :lol: lepší je jezdit jen rovně ale to jaksi nejde :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 20 únor 2012 22:53 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
ahoj,

to camaro s 8-mi válcem jezdí i s automatem výborně, dá se na to zvyknout i když pěkný zvuk při deceraci to samo nemá ten automat pořádně odřazovat neumí :sad: . Ale jizdní vlastnosti by Tě nenadchly, to je jak žigul - příznivci Camar prominou :lol: lepší je jezdit jen rovně ale to jaksi nejde :lol:


jooo camaro je tak na dlouhe siroke americke bulvary a ne na projizdky po ceskych normalizacnich sidlistich :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 21 únor 2012 11:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
no na ty naše cety neni žadny sportak ani to gt ale když to tak vemu dokolakolem tak bych spiš typl neco americkeho přece jen ty vysoke gumy a dlouhe ramena vydrži dost

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 21 únor 2012 12:40 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

no GT je postavené hodně robustně a vydrží skutečně hodně - ale je zase docela težké....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 21 únor 2012 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
Brumla píše:
Ahoj,

no GT je postavené hodně robustně a vydrží skutečně hodně - ale je zase docela težké....

to maš pravdu je to težke auto a na pomerně jemne mechanice ikdyž lepši než ma nisan

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 22 únor 2012 01:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
waltr1 píše:
no na ty naše cety neni žadny sportak ani to gt ale když to tak vemu dokolakolem tak bych spiš typl neco americkeho přece jen ty vysoke gumy a dlouhe ramena vydrži dost
Tak tenhle pocit mám poslední dobou taky. U některých cest bych to viděl tak na Defender nebo H-1 alfa.

Jinak Camarro je typická amerika. Na rovince je to střela, v zatáčkách spíš Titanic. To by mi nevadilo ale ten automat bych asi nerozdýchal. Ten patří maximálně do nějaké kolotašky, sporťák prostě musí mít ten klacek.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 22 únor 2012 10:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
norad píše:
waltr1 píše:
no na ty naše cety neni žadny sportak ani to gt ale když to tak vemu dokolakolem tak bych spiš typl neco americkeho přece jen ty vysoke gumy a dlouhe ramena vydrži dost
Tak tenhle pocit mám poslední dobou taky. U některých cest bych to viděl tak na Defender nebo H-1 alfa.

Jinak Camarro je typická amerika. Na rovince je to střela, v zatáčkách spíš Titanic. To by mi nevadilo ale ten automat bych asi nerozdýchal. Ten patří maximálně do nějaké kolotašky, sporťák prostě musí mít ten klacek.



to je pravda jak to nepodřadiš tak to nestoji zanic a takovy 5litr pod decelerací je fakt šupa

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Aby řeč nestála
PříspěvekNapsal: 22 červenec 2012 22:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
enemdym píše:
expresion píše:
Hmm, tak do tehle bych treba ja vubec nesel...

pro me maji ducha nasledujici vozy:

Honda NSX
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... SX_red.jpg

Lotus Esprit
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lotus ... rit_HC.jpg

BMW 840
http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_8 ... _front.jpg
(tenhle bych si chtel moc rad v budoucnu zaparkovat vedle Dodge)

Nissan 300ZX
http://en.wikipedia.org/wiki/File:300ZX.jpg


Zdar expre :smile:
Tak na 840ku nebo zetixo se da este stale narazit, ne?
Ze by sme se v budoucnu potkali s bmw? :wink:

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz