mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 11:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 12:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
http://www.3sx.com/faq/nabrakes/
Ahoj Brumlo už jsme to spolu jednou nakousli,co si o tom myslíš,třmeny se koupí starší ale stejne by to něco stálo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 17:04 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

o třmeny ani tak nejde, jsou jiné i těhlice a ložiska s unašečem a to už je jiná - spíš jestli nejít do upgrade třeba od XYZ kde se to montuje na standardní úchyty co jsou na autě, vyjde to možná cenově lépe - koukni na to.....http://www.xyz-auto.co.uk/products/Front-6-Pot-286mm-Brake-Kit-%3A-MITSUBISHI-3000GT-2WD-%3A-91%252d99.html

navíc je to 6-ti pístek a tedy trochu novější konstrukce a moc se mi to líbí, už okolo nějaký čas brousím :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Já o nich vím,taky jsem o tom uvažoval.Je to nejlevnější značka co dá sehnat z Tchaiwanu.Asi jsou dobrý ale jako všechny
tuningový brzdy nemají homologaci a je to částečně risk kdyby se něco stalo.Dají se koupit i u nás za dobrou cenu.

http://www.xyz-racing.cz/brzdove_system ... &naprava=Přední&model=3000GT 2WD&rok=91-99


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 18:04 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

úpravu brzd z FWD na AWD by jsi si správně měl taky nechat pomazat, já jen je to přece jenom novější konstrukce a XYZ je docela velká racingová firma, nevím prostě mi to připadá docela zajímavé. Ten 6-ti pístek bude brzdit dobře a přestavba, pokud neseženeš rozprásklé GT s 'velkýma' brzdama bude docela drahá...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Já vám nevím pánové ale tyhle tchaivanské firmy ve mně tak nějak nebudí důvěru. :care:
Už jen to že obdobná, na některých fórech vychvalovaná společnost D2 racing má z nějakého mně neznámého důvodu navlas stejné logo jako německá telekomunikační síť D2-Privat. :think:
A ve svých propagačních materiálech potom tvrdí že stáje sponzorované mobilním operátorem Mannesmann Mobilfunk nesou logo D2 kvůli tomu že používají jejich brzdy. Přitom tyhle stáje používají brzdové systémy Brembo nebo TAROX.
Osobně jsem měl možnost sehnat celou sadu za 2000 ojro, jenomže pár dní předtím jsem jel v jedné "vytuněné" A6 s brzdovým systémem D2 racing a při ostřejší jízdě ty brzdy na můj vkus hodně rychle vadly (takže z nákupu potom sešlo). Samozřejmě je to Cool mít za relativně nevelký peníz kotouče jak kráva a hezké fialové šesti nebo osmipístkové třmeny, není ale lepší si "pár" kaček připlatit a poohlédnout se na příklad u Bremba? TAROXy to už je jiná klasa, na celý 3000 GT aby si člověk nachystal minimálně nějakých 150 000 Kč.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 28 únor 2012 20:16 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
origo brzdy na GT nestojí za moc a vadnou také, myslím si že s tou náhradou za XYZ se tak moc zkazit nedá, Brembo na GT se dělá za nějakých 120 tis což do staršího hobby caru je ujeté - vždy se snažím ty investice nějak přiměřeně korigovat ceně a věku auta.... Kdybych tunil novou audinu a měl na to prašuje taky bych šel do něčeho kvalitnějšího....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 29 únor 2012 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Ahoj
Samozřejmě, vadnout ti budou jakékoliv brzdy. Záleží jen na tom jak rychle, nemám ale chuť to zjišťovat.
Čas od času, když si chci pořádně zakroutit volantem vytáhnu Myšáka u nás do hor a bylo by dost nepříjemné kdyby mi v těch serpentinách kolem Červenohorského sedla nebo Videl umřely brzdy.
Taky už začínám přemýšlet nad novými kotouči, určitě to ale nebudou tyhle tchajwanské supervýrobky. Jak říkám, jel jsem na nich a hodně mně zklamaly. Vzhledově super, jenomže hezký vzhled mi auto nezabrzdí. Zatím jezdím na sériových kotoučích doplněných žlutými deskami od EBC a prozatím mně nezradily.

Ovšem je to můj názor, nikomu jej nevnucuji.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 29 únor 2012 12:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
ale vždyť ano, nikdo to nikam neláme, jen diskutujeme :lol: Jezdím zatím také na originálech (313mm) s 'velkými' brzdami od Mitsubishi ale rovnou říkám, že na nějaké závodění to rozhodně není, VR4 je snažší rozjet než zastavit a všichni to vědí :lol: a navíc má blbě nastavené ABS, které zabírá moc brzo a s velkým DZ tudíž když začne pracovat nebrzdí to téměř vůbec - kdo to zažil ví, že je to velmi nepříjemné a člověk jenom kouká kam to pustí aby to moc nerozbil - prostě brzdy se na GT nepovedly a to vůbec...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 29 únor 2012 16:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Já jsem přesvědčenej ,že XYZ budou brzdit podstatně než líp ty origo a hlavně budou lehčí.Není to žádnej no-name ale značková věc firmy s certifikátem.
dnes se stejně všechno vyrábí v Číně,na Tchajwanu,v Thajsku.Dost často z linky jednu stranu odchází výrobek s nálepkou značkové firmy a na druhou
bez nálepky,kterej se potom prodává jako z druhovýroby.Takový ty povídačky,že se na podobnejch brzdách někdo zabil,jsou nesmysly.Nikomu se to nestalo,
jenom o tom slyšel a posílá to dál.V sadě jsou i opletené hadice a všecho za dobrou cenu.Mě se líbí jak v US se vůbec neřešej žádný homologace,postaví auto
nebo motorku ,nepotřebuje to žádnej techničák a jezděj.Jinak přidat si pár korun a koupit Bremba je úsměvný na GT stojej 100.000,- :clap:
http://www.youtube.com/watch?v=0kboHjoW6kw


Přílohy:
XYZ-TUV.jpg
XYZ-TUV.jpg [ 20.48 KiB | Zobrazeno 6676 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 29 únor 2012 17:03 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kajinek píše:
... Mě se líbí jak v US se vůbec neřešej žádný homologace,postaví auto
nebo motorku ,nepotřebuje to žádnej techničák a jezděj.

Jelikož jsem měl 20 let co do činění s "těma éčkama v kroužku" (s příslušným číslem), musím se míře zjednodušení otázky autocertifikace (USA, Japonsko...) vs. typová homologace (většina zemí EHK OSN) podivit. A tomu připojenému "certifikátu" se nemohu než pousmát...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Konverze brzd z AWD na FWD
PříspěvekNapsal: 04 březen 2012 14:41 
Offline

Registrován: 08 červenec 2011 01:59
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi 3000 GT VR4
Typ motoru: 6G72 tt
Rok výroby: 1992
Zajímavé téma.. Mimochodem jak jsem psal o téma níž, tak prodávám brzdy z VR4... :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz