mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Konverze brzd z AWD na FWD https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2421 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kajinek [ 28 únor 2012 12:44 ] |
Předmět příspěvku: | Konverze brzd z AWD na FWD |
http://www.3sx.com/faq/nabrakes/ Ahoj Brumlo už jsme to spolu jednou nakousli,co si o tom myslíš,třmeny se koupí starší ale stejne by to něco stálo. |
Autor: | Brumla [ 28 únor 2012 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Ahoj, o třmeny ani tak nejde, jsou jiné i těhlice a ložiska s unašečem a to už je jiná - spíš jestli nejít do upgrade třeba od XYZ kde se to montuje na standardní úchyty co jsou na autě, vyjde to možná cenově lépe - koukni na to.....http://www.xyz-auto.co.uk/products/Front-6-Pot-286mm-Brake-Kit-%3A-MITSUBISHI-3000GT-2WD-%3A-91%252d99.html navíc je to 6-ti pístek a tedy trochu novější konstrukce a moc se mi to líbí, už okolo nějaký čas brousím ![]() |
Autor: | Kajinek [ 28 únor 2012 17:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Já o nich vím,taky jsem o tom uvažoval.Je to nejlevnější značka co dá sehnat z Tchaiwanu.Asi jsou dobrý ale jako všechny tuningový brzdy nemají homologaci a je to částečně risk kdyby se něco stalo.Dají se koupit i u nás za dobrou cenu. http://www.xyz-racing.cz/brzdove_system ... &naprava=Přední&model=3000GT 2WD&rok=91-99 |
Autor: | Brumla [ 28 únor 2012 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Ahoj, úpravu brzd z FWD na AWD by jsi si správně měl taky nechat pomazat, já jen je to přece jenom novější konstrukce a XYZ je docela velká racingová firma, nevím prostě mi to připadá docela zajímavé. Ten 6-ti pístek bude brzdit dobře a přestavba, pokud neseženeš rozprásklé GT s 'velkýma' brzdama bude docela drahá... |
Autor: | norad [ 28 únor 2012 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Já vám nevím pánové ale tyhle tchaivanské firmy ve mně tak nějak nebudí důvěru. ![]() Už jen to že obdobná, na některých fórech vychvalovaná společnost D2 racing má z nějakého mně neznámého důvodu navlas stejné logo jako německá telekomunikační síť D2-Privat. ![]() A ve svých propagačních materiálech potom tvrdí že stáje sponzorované mobilním operátorem Mannesmann Mobilfunk nesou logo D2 kvůli tomu že používají jejich brzdy. Přitom tyhle stáje používají brzdové systémy Brembo nebo TAROX. Osobně jsem měl možnost sehnat celou sadu za 2000 ojro, jenomže pár dní předtím jsem jel v jedné "vytuněné" A6 s brzdovým systémem D2 racing a při ostřejší jízdě ty brzdy na můj vkus hodně rychle vadly (takže z nákupu potom sešlo). Samozřejmě je to Cool mít za relativně nevelký peníz kotouče jak kráva a hezké fialové šesti nebo osmipístkové třmeny, není ale lepší si "pár" kaček připlatit a poohlédnout se na příklad u Bremba? TAROXy to už je jiná klasa, na celý 3000 GT aby si člověk nachystal minimálně nějakých 150 000 Kč. |
Autor: | Brumla [ 28 únor 2012 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Ahoj, origo brzdy na GT nestojí za moc a vadnou také, myslím si že s tou náhradou za XYZ se tak moc zkazit nedá, Brembo na GT se dělá za nějakých 120 tis což do staršího hobby caru je ujeté - vždy se snažím ty investice nějak přiměřeně korigovat ceně a věku auta.... Kdybych tunil novou audinu a měl na to prašuje taky bych šel do něčeho kvalitnějšího.... |
Autor: | norad [ 29 únor 2012 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Ahoj Samozřejmě, vadnout ti budou jakékoliv brzdy. Záleží jen na tom jak rychle, nemám ale chuť to zjišťovat. Čas od času, když si chci pořádně zakroutit volantem vytáhnu Myšáka u nás do hor a bylo by dost nepříjemné kdyby mi v těch serpentinách kolem Červenohorského sedla nebo Videl umřely brzdy. Taky už začínám přemýšlet nad novými kotouči, určitě to ale nebudou tyhle tchajwanské supervýrobky. Jak říkám, jel jsem na nich a hodně mně zklamaly. Vzhledově super, jenomže hezký vzhled mi auto nezabrzdí. Zatím jezdím na sériových kotoučích doplněných žlutými deskami od EBC a prozatím mně nezradily. Ovšem je to můj názor, nikomu jej nevnucuji. |
Autor: | Brumla [ 29 únor 2012 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Ahoj, ale vždyť ano, nikdo to nikam neláme, jen diskutujeme ![]() ![]() |
Autor: | Kajinek [ 29 únor 2012 16:30 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD | ||
Já jsem přesvědčenej ,že XYZ budou brzdit podstatně než líp ty origo a hlavně budou lehčí.Není to žádnej no-name ale značková věc firmy s certifikátem. dnes se stejně všechno vyrábí v Číně,na Tchajwanu,v Thajsku.Dost často z linky jednu stranu odchází výrobek s nálepkou značkové firmy a na druhou bez nálepky,kterej se potom prodává jako z druhovýroby.Takový ty povídačky,že se na podobnejch brzdách někdo zabil,jsou nesmysly.Nikomu se to nestalo, jenom o tom slyšel a posílá to dál.V sadě jsou i opletené hadice a všecho za dobrou cenu.Mě se líbí jak v US se vůbec neřešej žádný homologace,postaví auto nebo motorku ,nepotřebuje to žádnej techničák a jezděj.Jinak přidat si pár korun a koupit Bremba je úsměvný na GT stojej 100.000,- ![]() http://www.youtube.com/watch?v=0kboHjoW6kw
|
Autor: | Mitsi [ 29 únor 2012 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Kajinek píše: ... Mě se líbí jak v US se vůbec neřešej žádný homologace,postaví auto nebo motorku ,nepotřebuje to žádnej techničák a jezděj. Jelikož jsem měl 20 let co do činění s "těma éčkama v kroužku" (s příslušným číslem), musím se míře zjednodušení otázky autocertifikace (USA, Japonsko...) vs. typová homologace (většina zemí EHK OSN) podivit. A tomu připojenému "certifikátu" se nemohu než pousmát... |
Autor: | neojirka [ 04 březen 2012 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Konverze brzd z AWD na FWD |
Zajímavé téma.. Mimochodem jak jsem psal o téma níž, tak prodávám brzdy z VR4... ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |