mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
Porucha spojky https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2430 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Američan [ 30 březen 2012 03:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Porucha spojky |
Ešte by som mal takú otázku: pri prudkom zrýchľovaní mi trhá s motorom (autom) a z výfuku idú zaujímavé zvuky. Sem tam aj nejaký ten plameň vystrelí, ale to len niekedy ![]() Ďakujem. |
Autor: | Brumla [ 30 březen 2012 07:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Porucha spojky |
Ahoj, to škubání může být nedostatkem paliva při akceleraci - zanesené vstřiky, malý tlak paliva, palivová pumpa... Ale podivné je , že Ti z výfuku jdou plameny - dost divné při akceleraci, může se to teoreticky stát při decelaraci kdy zbytky nespáleného paliva hoří až ve výfuku a provázejí to detonace když se palivo ve výfuku vznítí - ale to je extrémní stav u rychloprůchozích výfuků a to originál GT rozhodně není... Při akceleraci tomu nezorumím proč by to tak mělo být.... Každopádně detonace ve výfuku a plameny vždy znamenají, že v rozpáleném výfuku něco hoří a buď je to palivo nebo olej ale obojí není dobře... |
Autor: | Mitsi [ 30 březen 2012 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Porucha spojky |
Američan píše: PS: Čím viac zavzdušnená spojka, tým nižšie začína zaberať spojkový pedál (mne zaberal takmer na podlahe), ale dá sa to nastaviť aj priamo na pedály. Okruh hydraulického ovládání spojky se nemá jak sám zavzdušnit, ledaže by: 1/ ho někdo při výměně kapaliny špatně odvzdušnil; 2/ kapalina nebyla dlouho měněná (je třeba měnit max. co dva roky!) a už se ji podařilo uvařit; 3/ je tam problém s O-kroužky a/nebo zpětným ventilkem. Správné nastavení mrtvého kroku pedálu spojky je předpokladem dlouhé životnosti spojky, ale problémy se zavzdušněním okruhu ovládání spojky rozhodně nelze řešit tímto způsobem ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |