mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 13 květen 2024 14:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 09 duben 2012 19:20 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, jsem tu nový a rád bych zde staré mazáky požádal o pomoc a případnou radu při pořzování tohoto vozu.Jedná se o TT VR4. Je krom klasických závad, které se objevují u všech vozdel zde nějaké specifikum, na které se zamřit-jak jej odhalit, popřípadě co může odhalit diagnostika a zda je nutné při zkušební jízdě ji mít u sebe. Vím, že např BMW e36 u stejného ročníku (r. 1994) toho na diagnostice moc neukáže. Díky moc za pomoc ;-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 10 duben 2012 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
vychazej z pocitu z jizdy plynule akccelerace i decelerace hluku podvozku a zvuku motoru
je to auto pro fajnšmekry a pokud nemaš 20000 mesične na auto tak to ani neber akorat te to bude srat

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 11 duben 2012 07:24 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

už jsem to tady kdysi psal, sehnat GT v dobrém stavu je dost problém, pokud to není udržovaný kus od nějakého fandy. Auta s dlouhou historií řady řidičů co si chtěli pouze zařádit se na GT dokáže podepsat. Obecně tedy GT s 200 tisíci nebývá v dobrém stavu, vše se dá opravit ale náklady jsou značné.... Na co se tedy zaměřit:
- funkce převodovky, lehké řazení všech stupňů a nevypadávající kvalty - oprava převodovky je drahá a málo kdo to opravdu umí - navíc když blbne převodovka, radost z jízdy je fuč...
- u VR4 zda tam je kardan - bývá to někdy vykuchané a je z toho předokolka
- hlučnost diferáku a ložisek kol - jeď někde při zdi s otevřeným oknem ať se Ti hluk odráží do kabiny a uslyšíš
- funkce elektrických systémů, ABS, ESP
- motor, po zahřátí klidný chod na volnoběch bez kolísání a škubání, žádné klepání
- turba vrtulky bez vůlí a minimum oleje na výtlaku, dá se zkontrolovat po odpojení výstupních hadic
- akcelerace by měla být plynulá, výpadky v tahu nebo výrazný turbo efekt by něměl být
- celkově auto by mělo stát rovně, pokud je nakloněné je něco na povozku -třeba ohnutý tlumič nebo rameno - bývá často když s tím někdo vymete nějaký pangejt - pak jsou většinou chytlá i ložiska od té rány a mělo by jet stopa ve stopě, pokud je zkřížená kastle je to neopravitelné a auto jezdí nevyzpytatelně.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 11 duben 2012 18:55 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
diky moc, zejtra se jedu na jednu podivat do Praglu. Tak snad bude uspech......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 13 duben 2012 02:01 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
[quote="Brumla"]Ahoj,

- funkce elektrických systémů, ABS, ESP

quote]

Ktora 3000ka ma ESP?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 13 duben 2012 22:20 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
sorry, uklep jsem se, má to být ECS a to ty ale víš, že jo :lol: :lol: Jste tady pěkní ješitní lupiči :lol: :lol: , mohl jsi mě klidně opravit a bylo....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 13 duben 2012 23:12 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
sorry, uklep jsem se, má to být ECS a to ty ale víš, že jo :lol: :lol: Jste tady pěkní ješitní lupiči :lol: :lol: , mohl jsi mě klidně opravit a bylo....


naozaj som nechcel nikoho zosmiesnovat a toboz bohorovne `opravovat`.... :smile:

technicky nemozne to predsa nie je, aj ked urcite velmi narocne!
napriklad ja mam palubny pocitac na spotrebu -> dorabany a tiez by ma niekto mohol `opravovat` ze na ziadnej 3000ke nie je...
alebo je mozne spravit aj ASR a pod. :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 11:34 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
OK, OK....

nic se neděje, myslel jsem to opravdu v legraci pro ti smajlíci, je třeba se trochu uvolnit :lol:

Upřímně, trochu mě mrzí, že si tady občas někteří naprosto zbytečně dávají 'přes držku' pak diskuze upadá, protože hodně lidí se bojí zeptat aby se nestalo terčem posměchu... Ale je to špatně, čím víc budem diskutovat tím větší je šance, že se něco dovíme anebo nedovíme ale je to jedno, je to fórum pro zábavu, ne jen pro špičkové odborníky.... Když tu občas zaní něco vtipného pro pobavení jen dobře!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 13:26 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
... Upřímně, trochu mě mrzí, že si tady občas někteří naprosto zbytečně dávají 'přes držku' pak diskuze upadá, protože hodně lidí se bojí zeptat aby se nestalo terčem posměchu... Ale je to špatně, čím víc budem diskutovat tím větší je šance, že se něco dovíme anebo nedovíme ale je to jedno, je to fórum pro zábavu, ne jen pro špičkové odborníky....

Mám-li to brát jako výzvu k odchodu, stačí říct.
Nestojí-li účastníci o kvalifikovanou debatu a upřednostňují spíše hospodské kecy příznivců "rychlých pruhů", co největších kol, co nejtvrdších podvozků aj., a vadí jim ten, kdo jejich zapálení pro věc (zábavu) příliš hasí, není nic jednoduššího než mu to oznámit. Alespoň ušetří čas a zbytečně vynaložené úsilí! :wink:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 15:20 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Brumlo, náhodou.. ja se tě snažím pobavit vždycky, když chci měřit na světlech víc než 12v apod :lol: :lol: Ale je pravda, že Mitsi tomu dodává takový soupeřivý náboj.. :) Určitě nezpochybnuji tvé dovednosti a znalosti..ale co sem tak vypozoroval, tak spíše polemizuješ a polemizuješ, než abys dal konkrétní radu :grin:

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 17:40 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No a byla dostatečně konkrétní rada, že je nesmysl naměřit na světlech víc, než kolik je za běhu motoru v palubní síti? :lol:
Nebo že když někdo netuší nic o momentu setrvačnosti, neměl by se pouštět do úprav, které ho zásadním způsobem ovlivňují.

Potíž je v tom, že někteří chtějí poradit, jak se nejlépe stát kandidáty na Darwinovu cenu, a zlobí se, když jim v tom jiní nejsou ochotni být nápomocni. Pravda, možná z čistě egoistických pohnutek spočívajících v obavě, aby třeba neojirku nepotkali u Znojma v protisměru za volantem zcela neovladatelného 3000GT. :wink:

Tuším, že Miloš Zeman kdysi řekl: "Na každou otázku existuje mmoho jednoduchých nesprávných odpovědí." A tak vstříc jednoduchým odpovědím typu:
"An F1 car weighs 560kg, more than 600kg with the driver. How much downforce does an F1 car generate? Currently, it is around 1,300kg. So what is the total weight? 1,860kg [about the same as a GT-R with the driver on board, coincidentally]. A GT1 racing car weighs between 1,200 and 1,300kg. Plus downforce of 600kg, the actual weight on the car is 1,800kg... you see, very easy!"
Každý je přece schopen pochopit, že GT-R s řidičem o celkové hmotnosti 1860 kg je "shodou okolností" (coincidentally) těch samých 1800kg, jako u F1 s přítlakem. Jednoduché, srozumitelné, hlavně není třeba trápit mozek nějakým zbytečným myšlením! :razz:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 18:26 
Offline

Registrován: 08 červenec 2011 01:59
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi 3000 GT VR4
Typ motoru: 6G72 tt
Rok výroby: 1992
A proč bys mě měl potkat v protisměru v neovladatelném autě? Jen proto že nemám titul raketovýho inženýra?? :razz: To snad neee... Ber to z jiné stránky... Já vím i ze svého okolí že těm co tvrdly ve škole zbytečně dlouho se těžko něco říká, ale zkus prostě občas hrát s kartama, které jsou na stole. Já mám 3000 GT.. Má motor ve předu, nemá rozložení hmotnosti ideálně 50:50, má své mouchy... No a co? Mám se kvůli tomu na měsíc někam zavřít s počítačem nebo kalkulačkou a snažit se udělat z toho auta něco, co není?Dát motor za přední sedačky, aby to nebylo to slavné, tebou zmíněné kladivo? Proč? Mám GT, tak se budu věnovat GéTéčku a hotovo. Já nemám to auto proto abych se mučil matematikou, já ho mám pro zábavu.. To je ten aspekt, kterej beru u toho auta v potaz já. Nekoupil jsem si ho proto, abych si za jeho volantem dodělal vejšku.. :wink: O tom jsou ty jednoduché odpovědi. Když se zeptám na problém TOHOTO auta, nezajímají mě fakta, ani teorie o rozložení váhy nebo čehokoli jiného, co to auto NEMÁ.K čemu mi je to, na co přišli konstruktéři v BMW když bavora nemám? Nechci si s nikým ,,dávat přez hubu" nebo jak to tady bylo řečeno, jen chci v pohodě debatovat. Nevěděl jsem, jelikož jsem to nikdy neřešil a nikdo před váma mi to nevysvětlil, jak se měří rozteč kol.. a co? Musím být kvůli tomu terčem posměchu nějakýko jadernýho fyzika?? Proč? Myslel jsem si že od toho tohle fórum je... Asi jsem se spletl


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 19:35 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
sakrys.........neceklal jsem, ze se to tu zacne takle stekat.........ale poprosil bych vas o malinko konkretni radu ohledne zadniho aera. Kdyz jej chci manulane z kabiny vysunout, tak kridlo se pohne vzhuru cca o 1,5 cm a pak se zasekne. Je mozne, ze je spaleny motorek, nebo je jen zasekle, bojim se do toho oprit, abych tomu jeste vice neublizil.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 19:51 
Offline

Registrován: 08 červenec 2011 01:59
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi 3000 GT VR4
Typ motoru: 6G72 tt
Rok výroby: 1992
Ahoj Paavo.
Takže jsi pořídil? Gratuluju.. No k tomu křídlu, taky ho řeším, mě nefunguje vůbec, mám dolámené takové bílé jezdce
http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=562 Toto je ono, tam o tom píšou že je to důvod proč to neběhá, jinak taky, s křídlem v podstaně pohybuje podobný systém jako s elektrickým okýnkem nebo šíbrem, je to lanovod, nic víc, takže může být problém i tam... Někde na youtube jsem kdysi viděl kompletní návod na repas toho křídla. Takže moje konkrétní rada :grin: je to rozdělat (sundat vnitřní plast dveří kufru, odpojit konektory, odšroubovat celé křídlo, vyjmout ho a zespoda ho opatrně rozdělat) a kouknout v čem to může být.. Ten návod na youtube poslouží fakt dobře.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 20:24 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, zde je něco k tomu křídlu.........


Přílohy:
zadni kridlo.pdf [96.79 KiB]
248 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz