mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 14 duben 2012 20:39 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Brumla píše:
Mám-li to brát jako výzvu k odchodu, stačí říct. Nestojí-li účastníci o kvalifikovanou debatu a upřednostňují spíše hospodské kecy příznivců "rychlých pruhů", co největších kol, co nejtvrdších podvozků aj., a vadí jim ten, kdo jejich zapálení pro věc (zábavu) příliš hasí, není nic jednoduššího než mu to oznámit. Alespoň ušetří čas a zbytečně vynaložené úsilí!


ale houby, jseš zbytečně moc 'našlápnutej' nikdo do fakt Tebe nereje.... Prostě když někoho šmahem označíš za nedouka, tak ne každý to zkousne, při vší úctě k Tvým znalostema a obecnému přehledu. Důležité je ale spíš nikoho neodradit, protože získat verbální vítezství tím, že druhého urazím je k ničemu, nebude polemika ani diskuze. Prostě máš-li někdy pocit, že ztrácíš čas s nějakým tématem či diskutujícím, hoď to za hlavu a nereaguj a šetři si nervi :grin: - to myslím v dobrém!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 10:23 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Mitsi píše:
...Nebo že když někdo netuší nic o momentu setrvačnosti, neměl by se pouštět do úprav, které ho zásadním způsobem ovlivňují...


zde uz soudis lidi, ktere neznas... a TO se mne osobne nelibi :care:
to ze diskutuju neznamena, ze sem trouba
tim sis u me docela snizil rating, z tvych prispevku si clovek ledacos veme minimalne k hlubsimu zamysleni nad diskutovanym tematem, ale todle...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 14:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
neojirka píše:
A proč bys mě měl potkat v protisměru v neovladatelném autě? Jen proto že nemám titul raketovýho inženýra?? :razz: To snad neee... Ber to z jiné stránky...

Já to beru z té stránky, totiž že ten, kdo o tom nic neví, by se neměl pouštět do úprav takových věcí na voze pohybujícím se v běžném provozu, které mohou znamenat obecné ohrožení pro ostatní. Ty věci totiž ne nadarmo a ne náhodou podléhají homologaci! A je jen smutné, že celý systém je v ČR natolik bezzubý, že nedokáže těmto lidem zabránit v tom, aby se obecným ohrožením stali. Takhle to bohužel dopadá, když se státní skušebnictví a STK svěří do rukou "es-er-óček"... Řekni, že máš to auto na okruh a že ho tam budeš vozit na plaťáku, ani nepípnu!

neojirka píše:
Já vím i ze svého okolí že těm co tvrdly ve škole zbytečně dlouho se těžko něco říká, ale zkus prostě občas hrát s kartama, které jsou na stole. Já mám 3000 GT.. Má motor ve předu, nemá rozložení hmotnosti ideálně 50:50, má své mouchy... No a co? Mám se kvůli tomu na měsíc někam zavřít s počítačem nebo kalkulačkou a snažit se udělat z toho auta něco, co není?Dát motor za přední sedačky, aby to nebylo to slavné, tebou zmíněné kladivo? Proč? Mám GT, tak se budu věnovat GéTéčku a hotovo. Já nemám to auto proto abych se mučil matematikou, já ho mám pro zábavu.. To je ten aspekt, kterej beru u toho auta v potaz já. Nekoupil jsem si ho proto, abych si za jeho volantem dodělal vejšku.. :wink: O tom jsou ty jednoduché odpovědi. Když se zeptám na problém TOHOTO auta, nezajímají mě fakta, ani teorie o rozložení váhy nebo čehokoli jiného, co to auto NEMÁ.K čemu mi je to, na co přišli konstruktéři v BMW když bavora nemám?

Ano, bohužel, tohle tu kdysi bylo a je to tu znova: Už vůbec nezáleží na vzdělání, na znalostech, na zkušenostech, a dokonce ani na zvládnutí rodného jazyka (že by ve škole "zbytečně dlouho tvrdly" jenom osoby ženského pohlaví?). Opět už záleží pouze na tom, zda mám vizi, ať už vizi televizní či - dnes - "youtube-ovou" dokrínu, která mi srozumitelně (ve smyslu - to přece i hlupák pochopí) servíruje, co si mám myslet a čemu slepě, hlavně bez myšlení věřit. Nezajímají mne odborné argumenty opírající se o fyziku a další exaktní vědy, já to vím přece lépe, vždyť mám cit! A konstruktér? Já to určitě umím "naladit" lépe! A tak je každý, kdo s pokorou vůči znalostem a tvůrčímu usílí těch, kdož uměli něco více, než jen marketingově vymýt mozky hlupáků, hoden posměchu, že tak dlouho zbytečně ztrácel čas ve škole.
Srovnání Audi s BMW jsem použil jen proto, že příslovečnou nedotáčivost Audi tu zmínil Brumla a neojirka se pro změnu dotkl BMW, tudíž jsem se - nejspíše neopodstatněně - domníval, že o vozech BMW něco ví. Já jsem se s výjimkou použití předního závěsu McPherson ani jednou kriticky nezmínil o 3000GT, naopak ho považuji za na svou dobu mistrovské dílo sériové výroby! Už proto mne se.e, že se ho někdo chystá zprznit, aniž by tušil, jaká perla techniky se mu dostala do rukou. A ten přední McPherson jsem jmenoval jenom proto, že přesně takhle pracují ony ladičské firmy, kterých se neojirka dovolává: prostě nahrazují to, co konstruktér použil, resp. musel použít, z důvodu ekonomických omezení v sériové výrobě, něčím lépe plnícím nějaký specifický účel (na GT to ale bohatě stačí). Přesunutí motoru před zadní nápravu totiž není žádným "laděním", ale zásadní přestavbou či spíše individuální stavbou.

neojirka píše:
Nechci si s nikým ,,dávat přez hubu" nebo jak to tady bylo řečeno, jen chci v pohodě debatovat. Nevěděl jsem, jelikož jsem to nikdy neřešil a nikdo před váma mi to nevysvětlil, jak se měří rozteč kol.. a co? Musím být kvůli tomu terčem posměchu nějakýko jadernýho fyzika?? Proč? Myslel jsem si že od toho tohle fórum je... Asi jsem se spletl

Ne, Ty nechteš debatovat proto, aby ses něco dozvěděl, Ty jen potřebuješ získat elementární návod, jak postupovat směrem k Darwinově ceně. Mimochodem, nejedná se o žádnou "rozteč kol", když už!
Dosud jsi neřešil ani to, co lze snadno dohledat na webu každého prodejce disků, a chceš se pouštět do přestavby brzdového systému? Jak neinformované, hloupé, naivní! To není posměch "nějakýho jadernýho fyzika", to je konstatování smutné skutečnosti! A na nějaký rating já zvysoka...: jsem zvyklý nazývat věci pravými jmény, vždy jsem to dělal a nehodlám na tom nic měnit!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 17:39 
Offline

Registrován: 08 červenec 2011 01:59
Příspěvky: 33
Automobil: Mitsubishi 3000 GT VR4
Typ motoru: 6G72 tt
Rok výroby: 1992
Tak znovu,speciálně pro Mitsiho: Auto nemám na běžné ježdění (o které ty se tak bojíš) ale pouze na srazy,sprinty a hlavně jako koníček do dílny.Ještě něco pane Darwine? Vidím že se nedomluvime,tak prostě nereaguj na mé hloupé a slaboduché příspěvky,já nebudu reagovat na tvé,ať máš klidný spánek. A mimochodem (pro krátkozraké z Prahy) jsem nikde a nikdy nepsal že JÁ DOKÁŽU něco naladit lépe.Konstatoval jsem pouze že to lze.Za případné hrubky se vsem zde přítomným češtinářům omlouvám (jak ubohé Mitsi,jedno y a máš vánoce).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 18:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
neojirka píše:
Tak znovu,speciálně pro Mitsiho: Auto nemám na běžné ježdění (o které ty se tak bojíš) ale pouze na srazy,sprinty a hlavně jako koníček do dílny.

Samozřejmě "na číslech", tedy přesněji s tabulkami registrační značky a platnou TK! Nepochybně budeš mezi těmi srazy jezdit po veřejných komunikacích, nikoli na plaťáku za tažným vozem.

neojirka píše:
Ještě něco pane Darwine? Vidím že se nedomluvime,tak prostě nereaguj na mé hloupé a slaboduché příspěvky,já nebudu reagovat na tvé,ať máš klidný spánek. A mimochodem (pro krátkozraké z Prahy) jsem nikde a nikdy nepsal že JÁ DOKÁŽU něco naladit lépe.Konstatoval jsem pouze že to lze.

Kdybys byl býval nenapsal tohle
neojirka píše:
Je to tak jak říkáš, výpočty jsou výpočty. Co je ale stejná pravda jako tyhle ty čísílka je fakt, že VŽDYCKY jde auto naladit lépe než ho naladili ve fabrice. ...

vůbec bych nereagoval. Kromě toho by mne zajímalo komu je určeno "pro krátkozraké z Prahy"? Mimochodem, jak dlouho jsi s tím svým 3000GT nejel? Vždyť kočičákům kolem nádraží (ve Znojmě vlakovému i autobusovému) dávno odzvonilo!

neojirka píše:
Za případné hrubky se vsem zde přítomným češtinářům omlouvám (jak ubohé Mitsi,jedno y a máš vánoce).

Kdyby šlo jenom o jedno "y" v překlepu, bylo by to ještě tolerovatelné. Jenže ono je toho o dost více: Co třeba interpunkce?


Pro ostatní: Asi nejvíc mne na tom štve, že historicky se po několik desítek let tisíce skutečně kvalifikovaných expertů nejen z evropských zemí, ale i z USA, Kanady, Japonska a KR věnují tvorbě technických norem, které si kladou za cíl vytvořit globálně závazný rámec pro určení toho, co na silnici (veřejnou komunikaci) smí a co určitě nesmí, a pak přijde samozvaný "automechanik s citem", jenž vlastně ani není vyučený v oboru, aby to všechno šmahem shodil se stolu! :evil:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 18:57 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Ale chlapi, uz sa tolko nehadajte -> napr. podla mna ste obaja `kokoti` :lol: :lol: :lol:

-jeden sa ide posrat s debilnych noriem, ktore su mozno tvorene roky `odbornikmi`, no beztak su o hovne mnohokrat az zufalo!!!!

pre ilustraciu, 3000ka '91 z US ktorej vymenim svetla za europsku verziu (ktore lepsie svietia a lepsie usmernuju luc), dam na nu kvalitnejsie brzdy (ktore brzdia lepsie nez origo), dam na nu 18" kolesa (original dodge stealth premium chromove za 17000ATS kus!!!), dam 2 male modre ledky pri SPZku, ale necham povodne cervene smerovky (ovela krajsie) ->
je z pohladu dobrych ujov na STK to iste ako NEPOJAZDNY VRAK!!!!!!!!!!!!!

poviem to vulgarne- `do pice aj s takymi jebnutymi predpismi`, a vdakabohu za korupciu.... :sad:
nechapem ludi, co hentaky teror obhajuju - pacilo sa mi na dovolenkach v azjiskych krajinach kde hentake prkotiny maju na haku a kazdy si zo svojim vozitkom moze slobodne robit co chce... a niest nasledky svojich cinov... :smile:
Prosim - ked niekomu sposobi ujmu tak nech caluje alebo ide sedet do basy!

-druhy sa rype do veci, o ktorych ma v lepsom pripade len velmi pribliznu predstavu ako funguju alebo vobec.

pre vlastnu nevedomost si moze sposobit spustu zbytocnych skod a problemov...
naozaj sa oplati pocuvat rady mudrejsich a skusenejsich (pozdravujem tymto zopar panov z US, ktorych som pred 10-12 rokmi dost obtazoval :wink: ),
alebo rovno pockat kym `novinku` niekto otestuje predomnou....


no a teraz mozte obaja nadavat mne :mrgreen:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 21:08 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
pre ilustraciu, 3000ka '91 z US ktorej vymenim svetla za europsku verziu (ktore lepsie svietia a lepsie usmernuju luc), dam na nu kvalitnejsie brzdy (ktore brzdia lepsie nez origo), dam na nu 18" kolesa (original dodge stealth premium chromove za 17000ATS kus!!!), dam 2 male modre ledky pri SPZku, ale necham povodne cervene smerovky (ovela krajsie) ->
je z pohladu dobrych ujov na STK to iste ako NEPOJAZDNY VRAK!!!!!!!!!!!!!

poviem to vulgarne- `do pice aj s takymi jebnutymi predpismi`, a vdakabohu za korupciu.... :sad:

V zásadě platí, že US verze čehokoli nemá na evropských silnicích co dělat! Proč, inu proto, že americké normy se v mnohém liší, ale především americký systém autocertifikace není kompatibilní s evropským systémem typové homologace. Tak např. americké světlomety nejsou asymetrické, tj. nenasvětlují více krajnici, ať už vpravo (kontinentální světlomety), nebo vlevo (na ostrovech). O mnohém pak vypovídají rovněž o 1/3 vyšší výrobní náklady evropského provedení Hondy Accord v předpředchozí generaci vyráběné na lince v US (verze kombi se pro Evropu dovážela z Austrálie): např. brzdový systém americké verze pro domácí, US trh, byl na úrovni Š100 z počátku 70. let min. st.!

spc píše:
nechapem ludi, co hentaky teror obhajuju - pacilo sa mi na dovolenkach v azjiskych krajinach kde hentake prkotiny maju na haku a kazdy si zo svojim vozitkom moze slobodne robit co chce... a niest nasledky svojich cinov... :smile:
Prosim - ked niekomu sposobi ujmu tak nech caluje alebo ide sedet do basy!

Ano, budu obhajovat systém typové homologace, poněvadž tak se v Evropě historicky vyvinul, dostatečně prokázal svou životaschopnost a především chrání zájmy zákazníků i výrobců. Výrobce totiž odpovídá za to, že uvádí na trh "dvojčata typu", který prošel testováním parametrů ve státní/státem pověřené zkušebně, ale tím jeho odpovědnost končí. Naopak ten, kdo produkuje pro americký trh, může deklarovat, co se mu zlíbí, a je výhradně na zákazníkovi, zda dokáže - v případě, že se cítí poškozen či podveden tím, co výrobce deklaruje - u soudu zvítězit nad bandou dobře motivovaných právníků zastupujících výrobce. Jenže tam výrobce nese vždy a bez výjimky plnou odpovědnost, stejně jako v Tebou uvedeném asijském příkladu!

P.S.: Tento typ diskuse považuji za potřebný a korektní! :clap:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 22:55 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

to co říká Mitsi o rozdílu US a evropských modelů je pravda, ale dnes již to tak docela neplatí, moderní americká auta se značně 'poevropštila' a to nejen že již nemají červená směrová světla o pod. Tlak na bezpečnost a konkurence z evropy donutila US výrobce 'srovnat krok'.... Zůstávají jen nějaká specifika typu, že US modely nemají tažná oka na vlečení (ve státech se nic nevleče ale případně převáží), nemají regulaci sklonu světlometů v závislosti na zatížení vozu, nemají zamykací nádrž, zadní mlhová světla....

Na druhou stranu na STK projde ´92 favorit, rozm..daný jako hadr a Steath či GT v ve velmi dobrém stavu ne. To mě tak štvalo, ten opruz, že jsem nakonec Dodge Stealth na evropskou verzi GT přestavěl abych měl pokoj, stálo mě to značné úsilý a taky pochopilně peníze ale neustále někoho uplácet jsem také nechtěl - výjimka přes DEKRU je dosažitelná pouze teoreticky, prakticky se to absolvovat nedá, je to tak nákladné a zdlouhavé, že to nikdo nedotáhne do konce. Jen obstarání všech požadovaných prohlášení od výrobce je na rozsáhlou korespondenci a pak ještě zajistit kvalifikované překlady protože oni to v anglině neuznávají....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: žádost o radu a pomoc
PříspěvekNapsal: 15 duben 2012 23:37 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Brumla píše:
Ahoj,

to co říká Mitsi o rozdílu US a evropských modelů je pravda, ale dnes již to tak docela neplatí, moderní americká auta se značně 'poevropštila'...

Tohle je pozitivním dopadem tzv. Globální dohody o homologování z r. 1998, která však na druhou stranu bohužel znamená jistý průnik americké (a japonské) autocertifikace do evropské typové homologace. No a daní za to mj. je, že zanedlouho budou muset mít všechny nově prodávané vozy ESP, což si prosadili Američané.

Brumla píše:
Na druhou stranu na STK projde ´92 favorit, rozm..daný jako hadr a Steath či GT v ve velmi dobrém stavu ne...

Odtud také můj povzdech, jak to v praxi vypadá, když náš stát zprivatizuje státní zkušebnictví (původní ÚVMV, ÚSMD...) a systém STK.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 72 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz