mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
žádost o radu a pomoc https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2434 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Paavo [ 09 duben 2012 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | žádost o radu a pomoc |
Ahoj, jsem tu nový a rád bych zde staré mazáky požádal o pomoc a případnou radu při pořzování tohoto vozu.Jedná se o TT VR4. Je krom klasických závad, které se objevují u všech vozdel zde nějaké specifikum, na které se zamřit-jak jej odhalit, popřípadě co může odhalit diagnostika a zda je nutné při zkušební jízdě ji mít u sebe. Vím, že např BMW e36 u stejného ročníku (r. 1994) toho na diagnostice moc neukáže. Díky moc za pomoc ![]() |
Autor: | waltr1 [ 10 duben 2012 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
vychazej z pocitu z jizdy plynule akccelerace i decelerace hluku podvozku a zvuku motoru je to auto pro fajnšmekry a pokud nemaš 20000 mesične na auto tak to ani neber akorat te to bude srat |
Autor: | Brumla [ 11 duben 2012 07:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
Ahoj, už jsem to tady kdysi psal, sehnat GT v dobrém stavu je dost problém, pokud to není udržovaný kus od nějakého fandy. Auta s dlouhou historií řady řidičů co si chtěli pouze zařádit se na GT dokáže podepsat. Obecně tedy GT s 200 tisíci nebývá v dobrém stavu, vše se dá opravit ale náklady jsou značné.... Na co se tedy zaměřit: - funkce převodovky, lehké řazení všech stupňů a nevypadávající kvalty - oprava převodovky je drahá a málo kdo to opravdu umí - navíc když blbne převodovka, radost z jízdy je fuč... - u VR4 zda tam je kardan - bývá to někdy vykuchané a je z toho předokolka - hlučnost diferáku a ložisek kol - jeď někde při zdi s otevřeným oknem ať se Ti hluk odráží do kabiny a uslyšíš - funkce elektrických systémů, ABS, ESP - motor, po zahřátí klidný chod na volnoběch bez kolísání a škubání, žádné klepání - turba vrtulky bez vůlí a minimum oleje na výtlaku, dá se zkontrolovat po odpojení výstupních hadic - akcelerace by měla být plynulá, výpadky v tahu nebo výrazný turbo efekt by něměl být - celkově auto by mělo stát rovně, pokud je nakloněné je něco na povozku -třeba ohnutý tlumič nebo rameno - bývá často když s tím někdo vymete nějaký pangejt - pak jsou většinou chytlá i ložiska od té rány a mělo by jet stopa ve stopě, pokud je zkřížená kastle je to neopravitelné a auto jezdí nevyzpytatelně. |
Autor: | Paavo [ 11 duben 2012 18:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
diky moc, zejtra se jedu na jednu podivat do Praglu. Tak snad bude uspech...... |
Autor: | spc [ 13 duben 2012 02:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
[quote="Brumla"]Ahoj, - funkce elektrických systémů, ABS, ESP quote] Ktora 3000ka ma ESP? |
Autor: | Brumla [ 13 duben 2012 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
sorry, uklep jsem se, má to být ECS a to ty ale víš, že jo ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | spc [ 13 duben 2012 23:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
Brumla píše: sorry, uklep jsem se, má to být ECS a to ty ale víš, že jo ![]() ![]() ![]() ![]() naozaj som nechcel nikoho zosmiesnovat a toboz bohorovne `opravovat`.... ![]() technicky nemozne to predsa nie je, aj ked urcite velmi narocne! napriklad ja mam palubny pocitac na spotrebu -> dorabany a tiez by ma niekto mohol `opravovat` ze na ziadnej 3000ke nie je... alebo je mozne spravit aj ASR a pod. ![]() |
Autor: | Brumla [ 14 duben 2012 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
OK, OK.... nic se neděje, myslel jsem to opravdu v legraci pro ti smajlíci, je třeba se trochu uvolnit ![]() Upřímně, trochu mě mrzí, že si tady občas někteří naprosto zbytečně dávají 'přes držku' pak diskuze upadá, protože hodně lidí se bojí zeptat aby se nestalo terčem posměchu... Ale je to špatně, čím víc budem diskutovat tím větší je šance, že se něco dovíme anebo nedovíme ale je to jedno, je to fórum pro zábavu, ne jen pro špičkové odborníky.... Když tu občas zaní něco vtipného pro pobavení jen dobře! |
Autor: | Mitsi [ 14 duben 2012 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
Brumla píše: ... Upřímně, trochu mě mrzí, že si tady občas někteří naprosto zbytečně dávají 'přes držku' pak diskuze upadá, protože hodně lidí se bojí zeptat aby se nestalo terčem posměchu... Ale je to špatně, čím víc budem diskutovat tím větší je šance, že se něco dovíme anebo nedovíme ale je to jedno, je to fórum pro zábavu, ne jen pro špičkové odborníky.... Mám-li to brát jako výzvu k odchodu, stačí říct. Nestojí-li účastníci o kvalifikovanou debatu a upřednostňují spíše hospodské kecy příznivců "rychlých pruhů", co největších kol, co nejtvrdších podvozků aj., a vadí jim ten, kdo jejich zapálení pro věc (zábavu) příliš hasí, není nic jednoduššího než mu to oznámit. Alespoň ušetří čas a zbytečně vynaložené úsilí! ![]() |
Autor: | Serge [ 14 duben 2012 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
Brumlo, náhodou.. ja se tě snažím pobavit vždycky, když chci měřit na světlech víc než 12v apod ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mitsi [ 14 duben 2012 17:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
No a byla dostatečně konkrétní rada, že je nesmysl naměřit na světlech víc, než kolik je za běhu motoru v palubní síti? ![]() Nebo že když někdo netuší nic o momentu setrvačnosti, neměl by se pouštět do úprav, které ho zásadním způsobem ovlivňují. Potíž je v tom, že někteří chtějí poradit, jak se nejlépe stát kandidáty na Darwinovu cenu, a zlobí se, když jim v tom jiní nejsou ochotni být nápomocni. Pravda, možná z čistě egoistických pohnutek spočívajících v obavě, aby třeba neojirku nepotkali u Znojma v protisměru za volantem zcela neovladatelného 3000GT. ![]() Tuším, že Miloš Zeman kdysi řekl: "Na každou otázku existuje mmoho jednoduchých nesprávných odpovědí." A tak vstříc jednoduchým odpovědím typu: "An F1 car weighs 560kg, more than 600kg with the driver. How much downforce does an F1 car generate? Currently, it is around 1,300kg. So what is the total weight? 1,860kg [about the same as a GT-R with the driver on board, coincidentally]. A GT1 racing car weighs between 1,200 and 1,300kg. Plus downforce of 600kg, the actual weight on the car is 1,800kg... you see, very easy!" Každý je přece schopen pochopit, že GT-R s řidičem o celkové hmotnosti 1860 kg je "shodou okolností" (coincidentally) těch samých 1800kg, jako u F1 s přítlakem. Jednoduché, srozumitelné, hlavně není třeba trápit mozek nějakým zbytečným myšlením! ![]() |
Autor: | neojirka [ 14 duben 2012 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
A proč bys mě měl potkat v protisměru v neovladatelném autě? Jen proto že nemám titul raketovýho inženýra?? ![]() ![]() |
Autor: | Paavo [ 14 duben 2012 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
sakrys.........neceklal jsem, ze se to tu zacne takle stekat.........ale poprosil bych vas o malinko konkretni radu ohledne zadniho aera. Kdyz jej chci manulane z kabiny vysunout, tak kridlo se pohne vzhuru cca o 1,5 cm a pak se zasekne. Je mozne, ze je spaleny motorek, nebo je jen zasekle, bojim se do toho oprit, abych tomu jeste vice neublizil. |
Autor: | neojirka [ 14 duben 2012 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc |
Ahoj Paavo. Takže jsi pořídil? Gratuluju.. No k tomu křídlu, taky ho řeším, mě nefunguje vůbec, mám dolámené takové bílé jezdce http://www.3sx.com/store/comersus_viewI ... roduct=562 Toto je ono, tam o tom píšou že je to důvod proč to neběhá, jinak taky, s křídlem v podstaně pohybuje podobný systém jako s elektrickým okýnkem nebo šíbrem, je to lanovod, nic víc, takže může být problém i tam... Někde na youtube jsem kdysi viděl kompletní návod na repas toho křídla. Takže moje konkrétní rada ![]() |
Autor: | Brumla [ 14 duben 2012 20:24 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: žádost o radu a pomoc | ||
Ahoj, zde je něco k tomu křídlu.........
|
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |