To je velmi jednoduché: snažím se vyvažovat "nekritickou zaujatost vlastním nadšením" příznivců (v daném případě nadšením vozy 3000GT, ale lze to vztáhnout na mnohé jiné věci) přinášením pohledu tzv. z druhé strany. Sdílení takovéhoto specificky vyhraněného nadšení ve skupině "stejně nastavených jedinců" totiž obvykle vede k excesům jedinců z této skupiny, již přesahujícím hranici toho, co lze ještě označit nejen za "odpovídající platným pravidlům" (právních norem, předpisů...), ale dokonce i toho, co je vůbec přijatelné z hlediska respektování např. fyzikálních pouček, jakkoli mohou být tyto dvě hranice od sebe vzdálené. No a výsledkem takových excesů jedinců je pak poškozování zájmů celé skupiny nadšenců, nejčastěji ve formě neúměrné represe "většinové společnosti" vůči nim.
A tak jelikož pár jedinců např. v silničním provozu přehánělo a přehání hranici rozumného a ostatními kolem ještě akceptovatelného (kolem školy před začátkem vyučování projížděli na limitu 50 nejlépe přinejmenším 100, ... dosadit lze prakticky cokoli) a k tomu ještě neuměli řídit ("vosolit to" na klasické české rozbité silnici za volantem italského supersportu stavěného na hladký kvalitní asfalt je fakt volovina), musíme my všichni motoristé dnes jezdit kolem každé školy 30, mnohdy jen 20, a to i ve tři ráno, kdy všichni školáci i učitelé nejspíše hluboce spí ve svých postelích.
A proč trávím čas právě zde? Inu proto, že 3000GT považuji za neopominutelný počin MMC v době, kdy si to díky své samostatnosti a z ní vyplývající hrdosti mohla dovolit. Sám se totiž počítám mezi příznivce vozů zn. Mitsubishi, samozřejmě nikoli všech typů! No a proto mne vyloženě se.e, když někdo tuto značku obecně zatratí na základě negativní zkušenosti třeba s dieselovou Carismou, která má s produkty MMC společného snad jen to logo. A naopak si vážím všech fandů 3000GT (už dříve jsem tu označil 3000GT za "perlu techniky" a nemám žádný důvod na tom cokoli měnit), kteří udržují své vozy nikoli v elementárně provozuschopném, ale přímo ve skvělém technickém stavu, a to navzdory vysokým nákladům, zejména pak v případě, kdy je každodenně používají. No a proto nemám vůbec žádné pochopení pro používání E85, jízdu s pootevřenými "mrkačkami", přetěžování závěsů kol neúměrnými neodpruženými hmotami atd. atd.
Pravé perly se totiž nosí, jen ty skleněné náhražky je třeba buď vylepšovat anebo skrývat!