mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
aktivní výfuky https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2449 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paavo [ 01 květen 2012 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | aktivní výfuky |
vzhledem k tomu, že jsem tu nový a nikde na fóru jsem toto nenašel......... Jedná se o to, jak poznat správnou funkci otevření klapky ve výfuku. Podle znázornění na palubovce, tak má být její funkce signalizována hned vedle kontrolky "ANTI-LOCK". Tam ale nic nesvítí, a ani na videjích na youtube to také není znát, že by tam klukům něco svítilo. Nevím, ani jak se má správně pohybovat přepínač a TOUR/SPORT mód, mne jde pouze přepnout a zamáčknout na TOUR a pak zpět do rovna, jakoby dolů na SPORT promáčknout nejde. Pokaždé, když provedu přepnutí, tak je slyšet, že servomotorek, který má pohybovat klapkou je funkční a zabzučí, jakoby polohoval klapkou..........ale zda-li je systém funkční nevím. mohl by prosím někdo ze zdejších odborníků poradit. |
Autor: | Brumla [ 02 květen 2012 19:28 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: aktivní výfuky | |||
Ahoj, zde máš nějaké podklady, systém sice v autě mám, ale předešlý majitel nahradil koncové tlumiče kousky od REMUSe a tak mi to nefunguje a už asi nebude a tak Ti praktické zkušenosti nesdělím.....
|
Autor: | enemdym [ 02 květen 2012 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: aktivní výfuky |
Zdar Paavo, bezna vec je take bud vadna nebo vyjmuta zarovka, ktera signalizuje TOUR rezim, pokud ti na palubce nesviti, ale i presto slyzis motorek. ![]() vyfuk nahled klapka nahled Dale se da (v uvozovkach) mrknout na vyfuk - k vrsku cepu, se kterym se klapka otaci, je pristup jak k penezum (je tam navic dost nechutny kryt), ale pokud se ti podari vleze na tlumici (strana ridice) nahmatat konec bovdenu a lanko, co cepem / klapkou otaci, a partak zkusi sepnout tlacitko, mel bys videt / citit pohyb. Pokud ne, muze byt cep zatuhly (byl to muj pripad) - obavam se ale, ze vyfuk by pro tento test musel ale dolu, kvuli tomu krytu, beztak bude mit zarezle srouby ![]() ![]() ![]() Motorek je v kufru v zadnim rohu na strane ridice, pod plasty. I tam se muzes presvedcit, zda je lanko v pohybu, nic to ale nemusi znamenat, pokud je napr.zarezly ten mechanismus otaceni klapky na druhe strane lanka a lanko samotne napr.praskle. |
Autor: | Paavo [ 05 květen 2012 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: aktivní výfuky |
nakonec zatuhlej čep, zmetek jeden...........motorek maka, bovden neni nikde prasklej. Necha se čep "ňáko" povolit-rozhejbat ? Jen bude asi peknej oser sundat celej zadní tlumič a ješte napaskovat bovden pak zpět na sve misto v kufru ![]() |
Autor: | enemdym [ 05 květen 2012 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: aktivní výfuky |
hoja, kdyz dokazes sundat kryt, a dostat se k cepu, muzes ho zkusis prostrikat a mechanicky rozhybat, zda povoli v pripade sundani vyfuku se jen bovden odsroubuje od vyfuku, z kufru se nevytahuje |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |