mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 17:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kevlar
PříspěvekNapsal: 04 červen 2012 08:14 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

mám takový nápad a posuďte zda je to hloupost - viděl jsem nabídky na tepelně izolační pásky Thermo-Tec a myslím si, že by snad šly nahradit něčím takovým viz. odkaz....
http://www.zongluj.cz/kevlar-k38

cena je dost rozdílná a funkce přibližně stejná, snad... zatím s tím nemám zádné zkušenosti.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 04 červen 2012 08:31 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj , myslis na toto ? http://www.tuning-in.cz/pictures/rhffjjf.JPG


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 04 červen 2012 10:23 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

ano co si takového, na tepelnou izolaci výfukového potrubí......


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 04 červen 2012 15:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Ahoj,
kevlar případně aramid jsou podle specifikace pouze ohnivzdorné ne žáruvzdorné. Thermo-Tec uvádí že ta jeho páska vydrží do 1100°C, aramid (kevlar je na bázi aramidu) už při teplotách nad 400°C zuhelnatí.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 07:41 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

je to tak, koukám a píší zde, cituji: při vysokých teplotách je pevnost v tahu snížena o 10-20%, a již po několika hodinách se pevnost nadále snižuje. Například při 160°C se snížení pevnosti o 10% projeví po 500 hodinách. Při 260°C se snížení pevnosti o 50% projeví po 70 hodinách. Při teplotě 450°C kevlar sublimuje.

tak, že nic pro nás, na výfuku to použít nelze........


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 12:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 12:52 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

o tuning nejde, původní vyfuk dosloužil a provizorně jsem jej zavařil. Nyní tam chci namontovat nový, nerezový ale ten bobužel nemá navařené 'heat shield', které byly na původním výfulku.... Tedy mám dvě možnosti, pohrát si s plechem a vyrobit nové ty ochranné štítky, což je z nerezu dost pracné anebo na ta místa namotat tu pásku a v těchto kritických místech výfuk tepelně odstínit, což mi připadá jednodušší a proto to nějak sonduji.....Původní hliníkové sendviče Al, skelná vata ,Al jsou již kaput a samostatně je asi nekoupím :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 14:59 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
To je potom jiná! Ale osobně bych to řešil spíše výrobou tepelného štítu fixovaného nikoli na svody, ale na to, co má být ochráněno. Ostatně tuto funkci má i původní tepelný štít, zatímco účelem bandáže je něco jiného.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 15:49 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

jo OK, jde mi o náhradu originálního zábalu výfuku, prostě na některých místech byly na rourách výfuku plechové návleky vyložené skelnou vatou, na obrázku je to spatně vidět, ale třeba na tom 'T' je kryt ze tří dílů, snontovaný na navařené packy no a o to mi jde nahradit tenhle precizní obal něcím snadněji realizovatelným, původní kryty na karoserii a přes svody ponechám a ani jim nic není, ale to co bylo přímo na potrubí je naprd, nepoužitelné :sad:


Přílohy:
3000gt-front-pipe.jpg
3000gt-front-pipe.jpg [ 125.99 KiB | Zobrazeno 10903 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 21:39 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Sice tam nic moc nevidím, ale umím si to živě představit, bohužel nevím, co poradit: snad jen místo navařených pacek vyrobit z nerezu objímky s nějakými úchyty a na ně pak vytvarovat ty kryty. Pakárna, nezávidím! Pokud s tím autem jezdíš málo, klidně do té bandáže jdi. Ovšem na každodenní ježdění to není: má to tendenci se povolovat, uvolňovat, rozmotávat, a když k tomu není přístup... :evil:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 05 červen 2012 22:14 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě.



Pekne napisane.... :smile:

Ja som svoj termotec este zabaleny odpredal - aj ked myslienka bola dobra -> kedze turbo malo byt trocha dalej ako rovno pri zvodoch, tak nech si vyfuky udrzia co najvecsiu teplotu / rychlost a tym mensiu turbodieru....
Ale pri predstave jak sa to bude srat, jak sa s tym ja budem srat a ktovie kedy vobec turbo namontujem som rezignoval


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 06 červen 2012 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Nevim proč by se měly pásky povolovat,na několka místech se stáhnou nerezovejma sponama a potom se to několikrát přestříká spec. barvou.Mám to na atmosféře už několik měsíců a vůbec se to nehlo,viděl jsem to i na motorkách.


Přílohy:
images-maxi_14622.jpg
images-maxi_14622.jpg [ 140.43 KiB | Zobrazeno 10878 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: kevlar
PříspěvekNapsal: 06 červen 2012 15:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Ahoj
Mám dojem že jsem to už viděl i přilepené. Musel bych se zeptat ale myslím že známý to má na osmičkovém EVU lepené vodním sklem.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz