mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
kevlar https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2459 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Brumla [ 04 červen 2012 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | kevlar |
Ahoj, mám takový nápad a posuďte zda je to hloupost - viděl jsem nabídky na tepelně izolační pásky Thermo-Tec a myslím si, že by snad šly nahradit něčím takovým viz. odkaz.... http://www.zongluj.cz/kevlar-k38 cena je dost rozdílná a funkce přibližně stejná, snad... zatím s tím nemám zádné zkušenosti. |
Autor: | 3000LS [ 04 červen 2012 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj , myslis na toto ? http://www.tuning-in.cz/pictures/rhffjjf.JPG |
Autor: | Brumla [ 04 červen 2012 10:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj, ano co si takového, na tepelnou izolaci výfukového potrubí...... |
Autor: | norad [ 04 červen 2012 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj, kevlar případně aramid jsou podle specifikace pouze ohnivzdorné ne žáruvzdorné. Thermo-Tec uvádí že ta jeho páska vydrží do 1100°C, aramid (kevlar je na bázi aramidu) už při teplotách nad 400°C zuhelnatí. norad |
Autor: | Brumla [ 05 červen 2012 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj, je to tak, koukám a píší zde, cituji: při vysokých teplotách je pevnost v tahu snížena o 10-20%, a již po několika hodinách se pevnost nadále snižuje. Například při 160°C se snížení pevnosti o 10% projeví po 500 hodinách. Při 260°C se snížení pevnosti o 50% projeví po 70 hodinách. Při teplotě 450°C kevlar sublimuje. tak, že nic pro nás, na výfuku to použít nelze........ |
Autor: | Mitsi [ 05 červen 2012 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě. |
Autor: | Brumla [ 05 červen 2012 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj, o tuning nejde, původní vyfuk dosloužil a provizorně jsem jej zavařil. Nyní tam chci namontovat nový, nerezový ale ten bobužel nemá navařené 'heat shield', které byly na původním výfulku.... Tedy mám dvě možnosti, pohrát si s plechem a vyrobit nové ty ochranné štítky, což je z nerezu dost pracné anebo na ta místa namotat tu pásku a v těchto kritických místech výfuk tepelně odstínit, což mi připadá jednodušší a proto to nějak sonduji.....Původní hliníkové sendviče Al, skelná vata ,Al jsou již kaput a samostatně je asi nekoupím ![]() |
Autor: | Mitsi [ 05 červen 2012 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
To je potom jiná! Ale osobně bych to řešil spíše výrobou tepelného štítu fixovaného nikoli na svody, ale na to, co má být ochráněno. Ostatně tuto funkci má i původní tepelný štít, zatímco účelem bandáže je něco jiného. |
Autor: | Mitsi [ 05 červen 2012 21:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Sice tam nic moc nevidím, ale umím si to živě představit, bohužel nevím, co poradit: snad jen místo navařených pacek vyrobit z nerezu objímky s nějakými úchyty a na ně pak vytvarovat ty kryty. Pakárna, nezávidím! Pokud s tím autem jezdíš málo, klidně do té bandáže jdi. Ovšem na každodenní ježdění to není: má to tendenci se povolovat, uvolňovat, rozmotávat, a když k tomu není přístup... ![]() |
Autor: | spc [ 05 červen 2012 22:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Mitsi píše: Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě. Pekne napisane.... ![]() Ja som svoj termotec este zabaleny odpredal - aj ked myslienka bola dobra -> kedze turbo malo byt trocha dalej ako rovno pri zvodoch, tak nech si vyfuky udrzia co najvecsiu teplotu / rychlost a tym mensiu turbodieru.... Ale pri predstave jak sa to bude srat, jak sa s tym ja budem srat a ktovie kedy vobec turbo namontujem som rezignoval |
Autor: | Kajinek [ 06 červen 2012 12:20 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: kevlar | ||
Nevim proč by se měly pásky povolovat,na několka místech se stáhnou nerezovejma sponama a potom se to několikrát přestříká spec. barvou.Mám to na atmosféře už několik měsíců a vůbec se to nehlo,viděl jsem to i na motorkách.
|
Autor: | norad [ 06 červen 2012 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: kevlar |
Ahoj Mám dojem že jsem to už viděl i přilepené. Musel bych se zeptat ale myslím že známý to má na osmičkovém EVU lepené vodním sklem. norad |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |