mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

kevlar
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2459
Stránka 1 z 1

Autor:  Brumla [ 04 červen 2012 08:14 ]
Předmět příspěvku:  kevlar

Ahoj,

mám takový nápad a posuďte zda je to hloupost - viděl jsem nabídky na tepelně izolační pásky Thermo-Tec a myslím si, že by snad šly nahradit něčím takovým viz. odkaz....
http://www.zongluj.cz/kevlar-k38

cena je dost rozdílná a funkce přibližně stejná, snad... zatím s tím nemám zádné zkušenosti.

Autor:  3000LS [ 04 červen 2012 08:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj , myslis na toto ? http://www.tuning-in.cz/pictures/rhffjjf.JPG

Autor:  Brumla [ 04 červen 2012 10:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj,

ano co si takového, na tepelnou izolaci výfukového potrubí......

Autor:  norad [ 04 červen 2012 15:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj,
kevlar případně aramid jsou podle specifikace pouze ohnivzdorné ne žáruvzdorné. Thermo-Tec uvádí že ta jeho páska vydrží do 1100°C, aramid (kevlar je na bázi aramidu) už při teplotách nad 400°C zuhelnatí.

norad

Autor:  Brumla [ 05 červen 2012 07:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj,

je to tak, koukám a píší zde, cituji: při vysokých teplotách je pevnost v tahu snížena o 10-20%, a již po několika hodinách se pevnost nadále snižuje. Například při 160°C se snížení pevnosti o 10% projeví po 500 hodinách. Při 260°C se snížení pevnosti o 50% projeví po 70 hodinách. Při teplotě 450°C kevlar sublimuje.

tak, že nic pro nás, na výfuku to použít nelze........

Autor:  Mitsi [ 05 červen 2012 12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě.

Autor:  Brumla [ 05 červen 2012 12:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj,

o tuning nejde, původní vyfuk dosloužil a provizorně jsem jej zavařil. Nyní tam chci namontovat nový, nerezový ale ten bobužel nemá navařené 'heat shield', které byly na původním výfulku.... Tedy mám dvě možnosti, pohrát si s plechem a vyrobit nové ty ochranné štítky, což je z nerezu dost pracné anebo na ta místa namotat tu pásku a v těchto kritických místech výfuk tepelně odstínit, což mi připadá jednodušší a proto to nějak sonduji.....Původní hliníkové sendviče Al, skelná vata ,Al jsou již kaput a samostatně je asi nekoupím :sad:

Autor:  Mitsi [ 05 červen 2012 14:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

To je potom jiná! Ale osobně bych to řešil spíše výrobou tepelného štítu fixovaného nikoli na svody, ale na to, co má být ochráněno. Ostatně tuto funkci má i původní tepelný štít, zatímco účelem bandáže je něco jiného.

Autor:  Brumla [ 05 červen 2012 15:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj,

jo OK, jde mi o náhradu originálního zábalu výfuku, prostě na některých místech byly na rourách výfuku plechové návleky vyložené skelnou vatou, na obrázku je to spatně vidět, ale třeba na tom 'T' je kryt ze tří dílů, snontovaný na navařené packy no a o to mi jde nahradit tenhle precizní obal něcím snadněji realizovatelným, původní kryty na karoserii a přes svody ponechám a ani jim nic není, ale to co bylo přímo na potrubí je naprd, nepoužitelné :sad:

Přílohy:
3000gt-front-pipe.jpg
3000gt-front-pipe.jpg [ 125.99 KiB | Zobrazeno 12525 krát ]

Autor:  Mitsi [ 05 červen 2012 21:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Sice tam nic moc nevidím, ale umím si to živě představit, bohužel nevím, co poradit: snad jen místo navařených pacek vyrobit z nerezu objímky s nějakými úchyty a na ně pak vytvarovat ty kryty. Pakárna, nezávidím! Pokud s tím autem jezdíš málo, klidně do té bandáže jdi. Ovšem na každodenní ježdění to není: má to tendenci se povolovat, uvolňovat, rozmotávat, a když k tomu není přístup... :evil:

Autor:  spc [ 05 červen 2012 22:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Mitsi píše:
Investice značná, přínos nicotný, na první pohled snadná aplikace (pozor, má smysl se o to vůbec pokoušet pouze u ocelových laděných svodů!) brzy naštve kvůli potřebě pravidelné kontroly, úprav a případných oprav bandážování. Tohle se za normálních okolností (tím mám na mysli tuning, nikoli tuzing) dělá prakticky pouze v případě vyčerpání všech ostatních možností zvýšení výkonu, kdy už se hraje o každého koníka na brzdě.



Pekne napisane.... :smile:

Ja som svoj termotec este zabaleny odpredal - aj ked myslienka bola dobra -> kedze turbo malo byt trocha dalej ako rovno pri zvodoch, tak nech si vyfuky udrzia co najvecsiu teplotu / rychlost a tym mensiu turbodieru....
Ale pri predstave jak sa to bude srat, jak sa s tym ja budem srat a ktovie kedy vobec turbo namontujem som rezignoval

Autor:  Kajinek [ 06 červen 2012 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Nevim proč by se měly pásky povolovat,na několka místech se stáhnou nerezovejma sponama a potom se to několikrát přestříká spec. barvou.Mám to na atmosféře už několik měsíců a vůbec se to nehlo,viděl jsem to i na motorkách.

Přílohy:
images-maxi_14622.jpg
images-maxi_14622.jpg [ 140.43 KiB | Zobrazeno 12500 krát ]

Autor:  norad [ 06 červen 2012 15:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: kevlar

Ahoj
Mám dojem že jsem to už viděl i přilepené. Musel bych se zeptat ale myslím že známý to má na osmičkovém EVU lepené vodním sklem.

norad

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/