mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 19:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2013 14:53 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Kuno píše:
a....ještě jedna otázka: Furt a zatím bohužel neúspěšně :think: zápasím s funkcí nastavování tlumičů. Měl jsem klasicky utržené dráty kontaktů,ustavil od Enemdyma nové ale furt nic.
Problem je,že ani do tlačítka na palubce mi nejde žádná štáva.Prohlížel jsem pojistkovky ale všechny ok,navíc jsem žádnou pojistku,kterou by byl system jištěn nenašel-nebo spíše nevím,která nebo kde je. :oops: :oops: :oops:
Poradí někdo?


Ahoj, pojistky viz. příloha - no a podívej se zda tam máš řídící jednotku (vzadu k kufru, pod víčkem, vpravo když stojíš svojí ozdobou ke kufru, musíš se trochu nahnout přes okraj, je dole) - aby jí někdo nevymontoval :lol:


Přílohy:
pojistky.pdf [235.41 KiB]
268 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2013 16:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
jednotka tam je a do ní nejde také nic. Pojistky jsou ok.všechny. Tak mne už napadá jen,že někdo přestříhal dráty.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 srpen 2013 22:44 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
a co na to diagnostika? da sa to odmerat jednoduchym voltmetrom.. vyvod 12 kostra a tusim ze vyvod 7 je +

http://www.stealth316.com/images/diagconn2.jpg

..vsetko je popisane v manualy


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 srpen 2013 10:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Díky za postřehy,diagnostiku jsem dělal a bliká jako bez závad.Je to moc divné. Odpoledne se tím budu znovu zabývat tak jestli "pokročím" dám vědět.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 září 2013 18:54 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
ahoj, existuje 3000GT so seriovo montovanym snimacom teploty oleja? ak ano kde je umiestneny, mam v plane namontovat snimac teploty oleja ale neviem ci olejova vana je idealne miesto...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 18 září 2013 11:42 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
rador87 píše:
ahoj, existuje 3000GT so seriovo montovanym snimacom teploty oleja? ak ano kde je umiestneny, mam v plane namontovat snimac teploty oleja ale neviem ci olejova vana je idealne miesto...


V TT se teplota pro ovládání by-passu olejového chladiče odečítá u příruby olejového filtru (je tam termostatický ventil) - možná tedy použít obdobné umístění pro čidlo.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2013 12:36 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
ahoj, kupil som si novy presny budik na meranie tlaku oleja (koli rozsvieteniu kontrolky tlaku na volnobeh) a po dokonalom zahriati auta som zistil ze tlak oleja na volnobeh je nulovy!!

podla manualu mozu byt priciny poklesu tlaku oleja tieto:

- nizka hladina oleja
- zly snimac oleja
- spinavy ol. filter
- opotrebovana pumpa
- nespravny olej
- pretlakovy ventil pumpy
- opotrebovane loziska

- vsetko to mam uz prekontrolovane (mam novu ol. pumpu, nove loziska na kluke aj ojniciach, meneny ol. filter + olej shell racing 10W60), + okrem toho aj cisty olejovy chladic, neviete poradit na co by som sa mal este pozriet?

PS: auto pri jazde na 2000ot. ma tlak cca 2,5bar, nad 3000ot. to ide k 4bar, len pod 1200ot. to nebezpecne klesa


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2013 14:40 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,
jaký tam je olej a typ olejového filtru? Nemáš zmáčklou vanu? Co sítko na koši čerpadla, není zanesené? je funkční by-pass ventil olejového chladiče - a není ten zanesený? Při běžné výměně oleje se totiž z olejového chladiče nikdy nic nedostane, jednak je zavřený by-pass ventil a hlavně hadice tvoří takový sifon a tak z chladiče nic nevyteče, pokud je tam bordel, je tam navěky, pokud se chladič nevyndá a nevypláchne - jinak mě již nic nanapadá :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2013 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Ten ol.filtr je důležitý. Já tam měl od předchozího majitele nějaký...asi z Favorita bez ventilu!
Ale pochybuji,že by tam rado dal nějaký,co tam nemá být.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2013 20:51 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Mnozstvi oleje - neubyva?
Turba nekouri?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 07 říjen 2013 22:34 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
ahoj, no oleje som postupne skusal 5W40, 10W40 a teraz tam mam shell racing 10W60... olejovy filter je klasika purflux, bypass ventil olejoveho chladica je pravdepodobne funkcny (po jazde je chladic horuci) olejovy chladic som daval vacsi (asi o 3 riadky) z pajera lebo ten moj origo uz tiekol a pri vymene som ho dokladne vyplachol benzinom, hadice tiez. olejova vana bola trochu premacknuta ale po vyklepani sa nic nezmenilo, sitko nasavania je samozrejme tiez vycistene.. a pri montazi noveho cerpadla som pre istotu tiez skontroloval pretlakovy ventil (piestik a pruzinka) - vsetko je ok..

olej neubuda, turba nekuria, jedno som mal na GO druhe je zatial ok..

uz fakt neviem co s tym, s hydrostelmi to nemoze mat nieco? a pri vyssich otackach je to dostatocny tlak?

asi este vyskusam hustejsi olej 15W a nastavit volnobeh na vyssie otacky.. (v zime neplanujem jazdit)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 09 říjen 2013 14:56 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
rador87 píše:
auto pri jazde na 2000ot. ma tlak cca 2,5bar, nad 3000ot. to ide k 4bar, len pod 1200ot. to nebezpecne klesa


Ahoj,
tlaky oleje:
kontrolka tlaku oleje se rozsvítí cca na 10 - 11 psi (cca 76kPa) blbě se to mi měří je to moc rychle....
15 - 16 psi (cca 103kPa) na volnoběh, na cca 750RPM, teplé auto
66 - 70psi (cca 480kPa) cca při 3000RPM, teplé auto


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 říjen 2013 17:51 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
ahoj, menil uz niekto z vas brzdove hadice, chcel by som poriadne opletene no rozhodujem sa ci kupit original sadu alebo si dat vyrobit.. poznate nejaku dobru firmu?

mam na mysli toto: http://www.tuning-in.cz/opletene-hadice ... -2000.html

a ked sme uz pri tom jednou cestou by som vymenil dolne capy na prednych ramenach len si niesom isty ci su rovnake na 2WD a 4WD, ja potrebujem na 4WD, menil uz to niekto, aky to ma priemer?
http://www.ebay.co.uk/itm/Mitsubishi-30 ... 4ce5452f91


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 říjen 2013 19:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
nejsem jsi jist ale někde jsem četl,že pasují z Hyundai Lantra ale ber to jako info bez záruky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 říjen 2013 20:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Spodní čepy jsem řešil nedávno a nakonec jsem to i se zadními silentbloky ramene objednal z UK, čepy konkrétně tyhle: http://www.camskill.co.uk/m7b0s2256p112 ... -_USA_Spec .
Mám sice jen předohrab atmosféru ale podle čísla dílu by to měl být univerzální díl (respektive jej nabízejí u všech modelů). :think:

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz