mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 10:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 08 červen 2012 15:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Ve spojkovým válečku co ovládá spojku,je pod šroubem co přivádí brzdovku,pérko a taková železná čepička s dírkou.
Je to k něčemu,musí to tam být?Když jsme to dali dohromady spojka mi prokluzovala,tak jsme to dali pryč a dobrý.
Jenže teď zase při plně vyšlápnutý spojce jde špatně řadit a zdá se jako když spojka dře o setrvačník.Zkusili jsme ten krok
spojky posunout dolu,to potom nedře ale spojka zabírá úplně dole a to je taky na hovno.....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 09 červen 2012 00:20 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kajinek píše:
Ve spojkovým válečku co ovládá spojku,je pod šroubem co přivádí brzdovku,pérko a taková železná čepička s dírkou.
Je to k něčemu,musí to tam být?Když jsme to dali dohromady spojka mi prokluzovala,tak jsme to dali pryč a dobrý.
Jenže teď zase při plně vyšlápnutý spojce jde špatně řadit a zdá se jako když spojka dře o setrvačník.Zkusili jsme ten krok
spojky posunout dolu,to potom nedře ale spojka zabírá úplně dole a to je taky na hovno.....


Hoja, bavime se o hlavnim spojkovem valci nebo o vypinacim valci u prevodovky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 09 červen 2012 18:16 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

prosím Tě označ díl, o který se Ti jedná viz. obrázky


Přílohy:
spojka 2.jpg
spojka 2.jpg [ 368.32 KiB | Zobrazeno 23484 krát ]
spojka 1.jpg
spojka 1.jpg [ 284.56 KiB | Zobrazeno 23484 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 10 červen 2012 19:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Brumla píše:
Ahoj,

prosím Tě označ díl, o který se Ti jedná viz. obrázky


Ahoj jedná se o pružinku 20454 a čepičku s dírkou 20442,která je na ní nasazená.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 10 červen 2012 21:38 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Jde o automatické vymezování mrtvého kroku pístu onoho válce: jelikož různé talířové pružiny vs. spojková ložiska mohou mít různou základní axiální polohu a ta se v provozu vlivem teplotních změn a opotřebení navíc mění, přičemž poloha válce vůči ovládací vidličce spojkového ložiska nejde seřizovat, válec si díky těm dvěma inkriminovaným dílům dokáže omezit krok pístu tak, aby chodil jen v rozmezí vypínacího účinku ("ventilek" tvořený pružinkou a kuličkou zajišťuje to, že píst nezajíždí až do limitu své dráhy - drží jistý zbytkový tlak).

Jestliže po výměně čehokoli na spojce docházelo k jejímu prokluzu, bylo třeba napřed se pokusit seřídit krok spojkového pedálu. Některé vidličky jsou na čepu (díl č. 20423) už vymačkané, což rovněž způsobuje axiální pohyb "mimo rozsah", proto je třeba čep a vidličku vždy pečlivě zkontrolovat anebo - ještě lépe - rovnou vyměnit. V případě základní axiální polohy vypínacího ložiska spojky "mimo rozsah" připadá v úvahu snad jen probroušení fixačních děr válce na skříni spojky tak, aby ho bylo možno dostat do polohy, ve které to vše bude správně fungovat.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 07:39 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

je to tak jak píše Mitsi, při sešlápnutí tlak kapaliny opírající se do 'podložky' přetlačí pružinku a dírkou proteče kapalina do vypínacího válečku, při návratu pedálu a poklesu tlaku se ventilek uzavře a pokud vznikne v ovládacím válci podtlak, kapalina se 'přisaje' / přepustí z nádobky na ovládacím válci a množství kapaliny se vykompenzuje..... Já jsem měl vadný ovládací válec, tedy pístek netěsnil a tlak šel částeně do nádobky a spojka nevypínala, na opravu jsem použil kit 20110.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 10:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
Jde o automatické vymezování mrtvého kroku pístu onoho válce: jelikož různé talířové pružiny vs. spojková ložiska mohou mít různou základní axiální polohu a ta se v provozu vlivem teplotních změn a opotřebení navíc mění, přičemž poloha válce vůči ovládací vidličce spojkového ložiska nejde seřizovat, válec si díky těm dvěma inkriminovaným dílům dokáže omezit krok pístu tak, aby chodil jen v rozmezí vypínacího účinku ("ventilek" tvořený pružinkou a kuličkou zajišťuje to, že píst nezajíždí až do limitu své dráhy - drží jistý zbytkový tlak).

Jestliže po výměně čehokoli na spojce docházelo k jejímu prokluzu, bylo třeba napřed se pokusit seřídit krok spojkového pedálu. Některé vidličky jsou na čepu (díl č. 20423) už vymačkané, což rovněž způsobuje axiální pohyb "mimo rozsah", proto je třeba čep a vidličku vždy pečlivě zkontrolovat anebo - ještě lépe - rovnou vyměnit. V případě základní axiální polohy vypínacího ložiska spojky "mimo rozsah" připadá v úvahu snad jen probroušení fixačních děr válce na skříni spojky tak, aby ho bylo možno dostat do polohy, ve které to vše bude správně fungovat.


Tam má být ještě kulička?pokud jo,tak jsme jí tam nedali.Uvědomuju si,že ve věcech co zbyly je kulička a já říkal
kde se tady vzala :roll:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 11:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 23 prosinec 2010 18:45
Příspěvky: 86
Bydliště: Rýmařov
Automobil: 3k GT SL
Rok výroby: 1993
Citace:
ve věcech co zbyly je kulička a já říkal kde se tady vzala
:shock: :shock: Stane se, buď rád že ti nezbyly díly na půl motoru. Známému taky zůstala po výměně brzdových destiček jedna "náhradní". A na přední nápravě mu chyběla pravá vnitřní.

norad


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 13:12 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Mně také často něco zbyde. Pokud vím, o co se jedná, musím dělat rozborku/sborku znovu, poněvadž bez toho zbytku to nefunguje. Když mne však nenapadá, o co jde, obvykle to funguje i bez toho. Logické vysvětlení nemám... :oops:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 15:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
no...já myslím,že po každé opravě má něco "zbýt" :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 15:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Pokud počítáš vyměněné díly, tak určitě. Ale tady je řeč o tom, co zbylo jaksi navíc.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 18:59 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Mitsi píše:
Pokud počítáš vyměněné díly, tak určitě. Ale tady je řeč o tom, co zbylo jaksi navíc.



já myslim, že přesně tak to myslel mitsi :) že jako na potvoru pokaždý když něco opravuješ.. tak něco zbyde :grin: Ale většinou je to jak říkáš, kolikrát mi zbyde šroubek, podložka, pružinka, neli něco většího a zatím vše funguje jako bych tam vrátil všecko :lol:

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 23:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
to já jenom tak aby "řeč"nestála. :grin: , nebylo v tom mém komentáři nic zlého,jen mne to v tu chvíli napadlo něco jako: Když mi vždy něco zbude,je příště z "čeho opravovat" :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 červen 2012 23:51 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
No, mě už také napadla otázka: Proč tam vůbec dávají ty zbytečné díly navíc? :lol:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 12 červen 2012 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Tak co teda mám to tam dát zpátky.Nevim jestli to je ta správná kulička ale zbyla tak asi jo.
Bude mezi podložkou s dírou a dutým šroubem co přivádí brzdovku do spojkováho válce. :?:


Přílohy:
P6110228.JPG
P6110228.JPG [ 165.66 KiB | Zobrazeno 23393 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz