mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 09 květen 2024 01:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 05 říjen 2012 12:39 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Kuno >jojo bohužel stojím a jestli bych měl jít do nakych takových uprav, tak až po prozkoumání všech možností jako třeba i objednání z usa :)

Brumla > objednal sem tu 633512 od Matějčka, mému dodavateli sem todle číslo přímo dával a on že furt mu chodí náboje se čtyřmi šrouby.. po otázce na to číslo co sem mu dal mi nebyl schopnej pořádně odpovědět, takže ani nevim jestli to taky objednával nebo ne.. :) uvidíme až mi přijde to od toho Matějčka, tak zajedu k dodavateli pro to mé, porovnám a v případě že bude stejné, tak mu asi řeknu svý .. :) ikdyž je pravda že nikdy jindy mě nezklamal :)

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 06 říjen 2012 11:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Serge: V pondělí zkusím nezávazně oslovit já "své dodavatele",pak dám vědět. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 10 říjen 2012 20:41 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
tak mi přišla ta 633512 od Matějčka, nahozeno a vše v poho, kolo nehučí.. v tom případě ale nechápu co ten můj lokální dovozce dělal takovou dobu, zvlášt když sem mu to číslo dával.. se snažil vyšmelit někde neco za 2500-3000.. a nic nenašel.. tak sem si tam dnes zajel pro mé staré a ze slušnosti poděkoval za snahu..

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 10 říjen 2012 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
hmm gratulace :clap: Tak kam to půjdeme o víkendu projet? :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 10 říjen 2012 22:07 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Hehe, no já moc dálky kvuli ohnutému chladiči jezdit nemůžu, kdo ví kdy rupne :lol: Ale, slíbíl sem přítelkyni projíždku o víkende, takže bych něco podnikl.. :lol: Jenže vy bydlíte všichni daleko ode mě .. :-D

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 11 říjen 2012 19:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
to nevadí,že bydlíme daleko od Tebe,šak máš auto tak za nama můžeš přijet. :grin: :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 23 listopad 2012 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Zdravím. Možná to sem nepatří ale...

Co přesně znamenají ty zkratky? 3000 GT,GTO,SL.... Ví někdo?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Zdravím. Někde-a možná i zde jsem četl,že verze bez turbín má proměnlivou délku sacího potrubí. At se dívám jak se dívám,nic takového u toho mého nevidím pouze něco,čemu se u jiných aut říká rezonator. Jak to tedy je?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 19:11 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Kuno píše:
Zdravím. Někde-a možná i zde jsem četl,že verze bez turbín má proměnlivou délku sacího potrubí. At se dívám jak se dívám,nic takového u toho mého nevidím pouze něco,čemu se u jiných aut říká rezonator. Jak to tedy je?


heh, to je len prvy pohlad `sedliackym rozumom` - variabilna dlzka nasavacieho potrubia neznamena, ze tam bude `natahovacia hadica`, mechanizmus sa nachadza az za klapkou v tom velkom hlinikovom kuse :wink:

je to podobna haluz, jak si napr. pod `turbom s variabilnou geometriou lopatiek` vecsina predstavuje jak sa natacaju lopatky na samotnej turbine (co je technicky nerealizovatelne) - pricom sa jedna iba o zmenu v nadhanacom mechanizme a v podstate iba o akusi variantu klasickej `wastegate`....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 21:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
spc:díky za vysvětlení,to s tou natahovací hadicou :grin: ...tak jsem to bych si samozřejmě nemyslel. :grin: Mám zato,že jsem principy funkce motorů za 20 let co se autoopravárenstvím živím skoro pochopil, :grin: a dokonce znám i to s těmi var.lopatkami turbín. :grin:
Měl jsem spíš starost,jestli mi tam něco nechybí a ještě jednou děkuji za reakci.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 22:17 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj, v tělese sacího potrubí se natáčí klapka a ta 'zkracuje' či prodlužuje délku sacího potrubí. Ovládá to servo VIC (pozice 7 na obrázku) bacha na demontáč, nevyndavat pokud to není nezbytné, klapka je na pružině a po demontáži příruby serva se to pootočí a pak se velmi špatně seřizuje :sad:


Přílohy:
VIC.pdf [52.75 KiB]
239 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 22:32 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
mrzi ma, ak to vyznelo nejak posmievacne - ja som tiez kedysi tieto veci nevedel... :smile:

Co sa tyka VIC, tak som odborne dost podkuty aj preto, ze som si robil vlastny kontroler - aby som mal funkcny tento system aj s turbovou ECU (ktora VIC nepodporuje).

Urcite sa oplati zachovat a nedemontovat, pomaha pri nizkych otackach (mojich oblubenych kvoli spotrebe) :lol:

Kuno píše:
spc:díky za vysvětlení,to s tou natahovací hadicou :grin: ...tak jsem to bych si samozřejmě nemyslel. :grin: Mám zato,že jsem principy funkce motorů za 20 let co se autoopravárenstvím živím skoro pochopil, :grin: a dokonce znám i to s těmi var.lopatkami turbín. :grin:
Měl jsem spíš starost,jestli mi tam něco nechybí a ještě jednou děkuji za reakci.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 17 prosinec 2012 22:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Ahoj,já jsem v Tvé odpovědi neviděl nic posměšného. Podle toho co píšeš usuzuji,že ten system nemusí i u mého auta už pracovat anebo fungovat správně.
Pokud se budu mezi svátky nudit- a věřím,že budu :grin: ,zkusím to zrevidovat,stejně mám dojem,že se mi ozývá nějaké hydro na té "schované" hlavě,tak to vezmu najednou.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2012 09:54 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
jak si napr. pod `turbom s variabilnou geometriou lopatiek` vecsina predstavuje jak sa natacaju lopatky na samotnej turbine (co je technicky nerealizovatelne)

Technicky realizovatelné to je, dokonce se to vyskytuje v některých proudových motorech, jenom je to zbytečné drahé a snižuje to spolehlivost.

spc píše:
pricom sa jedna iba o zmenu v nadhanacom mechanizme a v podstate iba o akusi variantu klasickej `wastegate`....

Tak to ani náhodou! Turbo s variabilní geometrií lopatek statoru umí jakoby měnit "velikost" turba, což žádný wastegate nedokáže.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 18 prosinec 2012 13:57 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Mitsi píše:
spc píše:
jak si napr. pod `turbom s variabilnou geometriou lopatiek` vecsina predstavuje jak sa natacaju lopatky na samotnej turbine (co je technicky nerealizovatelne)

Technicky realizovatelné to je, dokonce se to vyskytuje v některých proudových motorech, jenom je to zbytečné drahé a snižuje to spolehlivost.

spc píše:
pricom sa jedna iba o zmenu v nadhanacom mechanizme a v podstate iba o akusi variantu klasickej `wastegate`....

Tak to ani náhodou! Turbo s variabilní geometrií lopatek statoru umí jakoby měnit "velikost" turba, což žádný wastegate nedokáže.


heh, sranda ze som cakal nieco podobne prave od teba...
Ano, VG robi to, co dosiahne WG inym sposobom - a prave preto turba s VG nepotrebuju WG.
Netvrdil som, ze VG = WG :wink:

ked tvrdis, ze je to technicky realizovatelne, staci napisat nejaku indiciu na studiu ci vyskum podporujucu toto tvrdenie - ale ked uz si taky purista, tak samozrejme vylucujeme lodne, prudove motory, motory z rakiet a zameriame sa na turbiny spalovacieho motora vo velkosti a principe pouzitelnom v automobile (o com bola rec)...
lebo ako technik by si mal vediet, ze uz aj medzi turbinami do auta su obrovske rozdiely v zavislosti od velkosti a paliva - pracovne otacky, pracovne teploty - a to ze by sa dalo nieco funkcne realizovat na lodnej turbine s priemerom meter a par otackami neznamena, ze sa to da funkcne realizovat aj na zeravom par cm benzinovom turbicku s 140000rpm.

(a vopred pisem, ze na dalsie dotahovanie/podrypkavanie nebudem reagovat - lebo je empiricky dokazane, ze jednu `nemenovanu` osobu to nesmierne bavi)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz