mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 13:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 27 červen 2012 19:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
S Egry na benzínech nemám zkušenosti,zato na dieslech,k tomu bych něco mohl napsat. :grin:
Po vyřazení egru na jakémkoliv dieselu (turbo i atmoška) se motor lépe chytá od nízkých otáček. Jak to po odstavení vypadá s oxidy dusíku,to fakt nevím a ani mne to moc nezajímá. :grin:
Pokud egr u diesela nepracuje správně (obvykle zůstane seklý-nedovřený a to i nepatrně) auto cuká nejede,plive z výfuku brikety :grin: a žere jak tank.

Proto jsem chtěl vědět,jak pracuje a v kterých režimech otevírá egr u našich aut,protože jeho ev.porucha či špatná funkce bude mít myslím výraznější vliv na výkon... atd než je tomu u stechiometrických dieselů.

Vzhledem k tomu,že ty naše egery nejsou hlídané ŘJ,(poloha jejich ventilů) neměl by být problém je vyřadit nebo lépe - zaslepit,samozřejmě po přechozí revizi a vyčištění sacího potrubí.

Co Vy na to?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 červen 2012 01:36 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Vliv EGR na výkon je u starších benz. motorů zanedbatelný, důležitější je vliv na reakce motoru na pohyby pedálu plynu. Sací trakt benz. motoru nepracujícího s chudou směsí se zanáší v minimální míře. Ohledně odstavení EGR ventilu jsem to už psal: buď "systém kulička", nebo trvalé zaslepení přefukového kanálu v hlavě motoru. ŘJ ani v jednom případě nic nepozná, pouze náležitě upraví vstřikovací dávku.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 červen 2012 11:05 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
V americe vyrábí jeden týpek zaslepení na egr potrubí a na samotnej ventil, koukal jsem, že by snad ani nebyl problém shippin do čr.. ale píše že ty kryty jsou pouze na turbo verzi, nejsem si presne jistej jak to vypada u turba a nonturba a jestli by nakonec pasovaly i na nonturbo..

Zde jsou http://www.ebay.com/itm/3000-GT-Dodge-Stealth-Twin-Turbo-EGR-Blockoff-plates-/300556876650?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item45fa95fb6a&vxp=mtr#ht_500wt_1413

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 28 červen 2012 22:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Ježiš...kupovat si kdesi z Emeriky zaslepení egru,když to mohu mít za půl hodinky hotovo na dílně. To bych se snad musel stydět... :oops:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 červen 2012 00:11 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
Ježiš...kupovat si kdesi z Emeriky zaslepení egru,když to mohu mít za půl hodinky hotovo na dílně. To bych se snad musel stydět... :oops:


Tak to se omlouvám, jestli tam máš k dispozici naké CNCčko a uděláš si to sám.. šoupu nohama :lol: :lol:

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 červen 2012 07:26 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

můžeš si to nechat vypálit laserem z nerezu za pár kaček.... Těch firem je dnes spousta.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 29 červen 2012 23:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
tak pánové,včera jsem vyměnil poloosu-tedy poskládal jsem jednu ze dvou. :grin: Za tu druhou zde opakovaně děkuji Brumlovi.
Dnes jsem vyřadil egr a mohu napsat,že z nízkých otáček se auto lépe "bere".
Kdo nevěří,necht si to vyzkouší. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 30 červen 2012 11:28 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kuno píše:
tak pánové,včera jsem vyměnil poloosu-tedy poskládal jsem jednu ze dvou. :grin: Za tu druhou zde opakovaně děkuji Brumlovi.
Dnes jsem vyřadil egr a mohu napsat,že z nízkých otáček se auto lépe "bere".
Kdo nevěří,necht si to vyzkouší. :grin:


a nebude to spis tim, ze diky opravene poloose je auto opet dvojkolkou a ne "kulhanek"? :grin:
... vtipek no :smile:
ps: mam egr taky zaslepene


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 30 červen 2012 11:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
enemdym: myslím,že ne. :grin: Měl jsem vadný kloub u kola (bývalý majitel jezdil s roztrženou manžetou) a mimo řáchtání při rozjezdu s koly v rejdu byla poloosa plně funkční.
Zítra mu dám nové rozvody a teprve pak budu zkoušet naplno,co auto dovede.
Snad to oba přežijeme. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 19 červenec 2012 19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
A..jsem tu zas s dotazem. :grin:

Na autě mám ten knoflíček :grin: na nastavování tuhosti tlumičů.
At ho mačkám jak chci,nic se neděje,žádná kontrolka nesvítí,nebliká,jednotka v kufru (doufám,že jsem našel tu správnou :grin: ) je zapojená...napadá mne,že může být snad vytažená žárovka kontrolky,nebo pojistka systemu (bohužel,nevím která :sad: ),elektrika k tlumičům je o.k.... nebo už nevím,co.
Poradíte někdo,prosím?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 19 červenec 2012 22:03 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kuno píše:
A..jsem tu zas s dotazem. :grin:

Na autě mám ten knoflíček :grin: na nastavování tuhosti tlumičů.
At ho mačkám jak chci,nic se neděje,žádná kontrolka nesvítí,nebliká,jednotka v kufru (doufám,že jsem našel tu správnou :grin: ) je zapojená...napadá mne,že může být snad vytažená žárovka kontrolky,nebo pojistka systemu (bohužel,nevím která :sad: ),elektrika k tlumičům je o.k.... nebo už nevím,co.
Poradíte někdo,prosím?


Ahoj, zkusil bych nasledujici kontrolu
- poslechnout, zda-li motorky na tlumicich pred nastartovanim zabzuci (mam rezim tour neustale a vzdy pred startem se motorky jakoby kontroluji... manual by to popsal mozna lepe, mluvim z praxe)
- funkce nefunkce ECS ovladace - nema polohu on a off, jen stisknes a vrati se zpet do puvodni polohy - muze mit napr. zaoxidovane kontakty, zkus zmacknout a partak at posloucha, zda uslyli u motorku bzuceni
- zarovka na palubce muze byt hyn a tim nevis o zavade (da se vyblikat domaci diagnostikou made by led) - zarovka je to druha zespodu uplne vlevo (nad SECURITY)
- casto se stava, ze se lidi opiraji v motorovem prostoru o vrch tlumice, svadi to, a tim se muze porusit kabel k motorku, neni nijak dusledne chranen - nefunguje jeden, nefunguje zadny

Zkus tyto veci, posloupnost je na tobe.
PS: Manual mas? Chces?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 20 červenec 2012 11:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
enemdym: Manual-jestli myslíš tu knížku v angličtině co se zřejmě dávala k vozu,tak tu mám ale jsou tam spíše jen popisy ovládání,funkcí...atd. Dílenský manual nemám.
Díky za radu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 24 červenec 2012 23:29 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kuno píše:
enemdym: Manual-jestli myslíš tu knížku v angličtině co se zřejmě dávala k vozu,tak tu mám ale jsou tam spíše jen popisy ovládání,funkcí...atd. Dílenský manual nemám.
Díky za radu.


myslim dilensky manual :idea:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 10:03 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
http://www.3sx.com/faq/manuals/

Tady si stáhni Kuno co potřebuješ.. Klikni na ten odkaz pravým vždy a dej uložit odkaz jako, nebo něco podobného (dle prohlížeče co používáš)..

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz na místní odborníky
PříspěvekNapsal: 25 červenec 2012 23:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
moc diky,zítra do toho zas strčím hlavu. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz