mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 20:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 22 srpen 2012 18:23 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
spc píše:
Poviem prikladom iba jedinu (a realnu a castu) motivaciu optimalizacie - paavo sa pyta konkretne na TT, bude si chciet zvysit plniaci tlak ci uz s existujucimi turbami alebo vecsimi...

Právě proto jsem uvedl, že
Mitsi píše:
... rozumím tomu, když někdo potřebuje změnit nastavení ŘJ z důvodu např. provedených změn na mechanice motoru ... úprava kompresního poměru/stupně přeplňování ...


Tedy vysvětlení v kostce k tomuto:
Američan píše:
Nejako tým textom vyššie nerozumiem :grin: :grin: :grin:

Shánět se po "optimalizaci" ŘJ motoru od MMC v případě, že se na něm neprováděly mechanické úpravy, je zbytečné až kontraproduktivní.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 23 srpen 2012 19:58 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
spc píše:
Brumla píše:
ahoj,

no sehnat ECU 98/99 není problém, Evoscan také ne, řešení prostě existuje...
viz. třeba http://www.youtube.com/watch?v=9V-Mw2L0hwQ


ehmmmm.... :smile:

1/ no nie je to `modre z neba`, takze kupit sa daju.... ale vyrobilo sa ich relativne pomenej a teda cena je dost vyssia a ponuka mensia ako u inych...

2/ na niektore setupy moze by transplantacia ECU komplikovanejsia a vyzadovat dalsie investicie a robotu


...ale v podstate s tebou suhlasim :mrgreen:


ahoj, jde-li někdo cestou upgrade turb, výměnou intercoolerů a výměnou vstřikovačů což je samo o sobě dost velká investice, tak 'nová' ECU už jsou jen drobné :smile: Někde jsem viděl nabídku na přestavbu ECU s výměnou paměti na tím získání možnosti flashování ale nemohu to najít blbě jsem si to poznamenal


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 23 srpen 2012 23:09 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
1/ s tym urcite nesuhlasim, ze to musi byt velka investicia - a ide o to ze `piggyback` je ovela lacnejsi ako akekolvek ine riesenie, overeny a spravi svoju robotu s minimalnymi zasahmi do elektriky

2/ ano aj ja som to niekde videl a neviem si spomenut kde - bol to tusim nejaky medzikus medzi plosakom a IC ECU... :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012 13:19 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
spc píše:
1/ s tym urcite nesuhlasim, ze to musi byt velka investicia - a ide o to ze `piggyback` je ovela lacnejsi ako akekolvek ine riesenie, overeny a spravi svoju robotu s minimalnymi zasahmi do elektriky

2/ ano aj ja som to niekde videl a neviem si spomenut kde - bol to tusim nejaky medzikus medzi plosakom a IC ECU... :smile:


ahoj, trochu nerozumím Tvé odpovědi, pokud máš non-turbo a použiješ piggyback no budiž, ale přestavby TT jsou prostě za ranec, výměna turb za větší, pokud jsou nová tak to je cca 1200 USD, intercoolery cca 1400 pokud jdes do 1 centrálního, pokud zachováš uspořádání tak 950 jeden tedy 1900 a vstřikovace sada za 400 a to dobře koupíš... Jistě lze jít i do menších úprav ale tohle takový standard na cca 420hp. Upravit řízení motoru je potom nezbytné a je jedno jakou formu zvolíš zda piggy, či úpravu ECU, či nákup programovatelné ECU je to jen cesta a je o penězích tedy od 200 do 2300 USD. Mimochodem nedávno mi nabízeli plně programovatelnou ECU, novou za cca 22 tisíc :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012 14:22 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
spc píše:
1/ s tym urcite nesuhlasim, ze to musi byt velka investicia - a ide o to ze `piggyback` je ovela lacnejsi ako akekolvek ine riesenie, overeny a spravi svoju robotu s minimalnymi zasahmi do elektriky

2/ ano aj ja som to niekde videl a neviem si spomenut kde - bol to tusim nejaky medzikus medzi plosakom a IC ECU... :smile:


ahoj, trochu nerozumím Tvé odpovědi, pokud máš non-turbo a použiješ piggyback no budiž, ale přestavby TT jsou prostě za ranec, výměna turb za větší, pokud jsou nová tak to je cca 1200 USD, intercoolery cca 1400 pokud jdes do 1 centrálního, pokud zachováš uspořádání tak 950 jeden tedy 1900 a vstřikovace sada za 400 a to dobře koupíš... Jistě lze jít i do menších úprav ale tohle takový standard na cca 420hp. Upravit řízení motoru je potom nezbytné a je jedno jakou formu zvolíš zda piggy, či úpravu ECU, či nákup programovatelné ECU je to jen cesta a je o penězích tedy od 200 do 2300 USD. Mimochodem nedávno mi nabízeli plně programovatelnou ECU, novou za cca 22 tisíc :lol:


myslim to tak, ze si mozes samozrejme vybrat cestu:

->povies si ze mas stare auto, nechces don vrazat a moc sa s nim babrat, no standardny vykon ti nestaci.
a tak si napr. kupis dve 13g, k tomu housingy (v usa je asi lacnejsi kupit ako dat prebrusit) a jeden mechanicky MBC- to je zhruba do 500$, nejaky piggyback a 6 kusov 420ccm ci 450ccm pouzitych vstrekovacov z eclipse mas dalsich 250$...
voala - do 700-800$ a mas ovela vecsi vykon a FUNGUJE TO! (mozno to nebude fungovat X rokov, ale to by to stare auto nefungovalo asi ani bez upravy)

->alebo si zvolis `poriadnu cestu`, das komplet nove zvody, nove turba td05 16g ci ekvivalent, velky intercooler, prebudujes motor, programovatelnu ecu aj s patricnymi senzormi atd.... utopis v tom tisice az desattisice $ a mas mozno o kusok lepsi vykon ako prva `dirty cheap ass` varianta... v starom aute (jak pisal mitsi) :smile:

je asi pochopitelne ze prva varianta je velmi popularna, pretoze ani v USA mladi ludia neprekypuju prijmami, stari co ich to este nepreslo zas maju aj rodiny a zodpovednost... len zopar ludi je takych co si to vobec mozu dovolit a aj z tych len cast to aj zaplati.... :mrgreen:
(spusta majitelov 3kgt ho za par rokov aj tak preda, nabura a pod. takze nejake uvazovanie v dlhodobom horizonte naozaj ani nie je na mieste...)

p.s.
praveze v n/a je piggyback ovela menej bezny, pretoze sa akurat mozes trocha hrat so zmesou (kvoli vykonu a spotrebe), pripadne upravit fuel system na pouzivanie E85 (aktualne len v niektorych krajinach), mozno este nejake ciastkove zriedkave aplikacie.
Odkedy som ulozil `turbo projekt` k ladu, tak som si uvedomil ze mi je `piggyback` na prd -> ladit sa mi nic uz nechce, E85 sa na slovensku nepredava a turbo je uz roky na polici zapadnute prachom :sad:
Tak som ho realisticky ponukol na par portaloch na predaj a uvidim... (aj ked ma to osobne mrzi a dlho som sa rozhodoval, pretoze sa nezhanal lahko)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 24 srpen 2012 22:20 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
spc píše:
->povies si ze mas stare auto, nechces don vrazat a moc sa s nim babrat, no standardny vykon ti nestaci.
a tak si napr. kupis dve 13g, k tomu housingy (v usa je asi lacnejsi kupit ako dat prebrusit) a jeden mechanicky MBC- to je zhruba do 500$, nejaky piggyback a 6 kusov 420ccm ci 450ccm pouzitych vstrekovacov z eclipse mas dalsich 250$...
voala - do 700-800$ a mas ovela vecsi vykon a FUNGUJE TO! (mozno to nebude fungovat X rokov, ale to by to stare auto nefungovalo asi ani bez upravy)


no ano, je to tak a je to jasné, akorát dvě 13G turba za 500USD :lol: no to bych bral, ale to je si myslím nereálná cena, jedině snad použitá, ale nová?? Jinak souhlas, vždy jsem říkal, že do starších 'hobby car' je vhodné investovat s ohledem na stáří vozu a na to jak dlouho a jak často jej budu používat...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 25 srpen 2012 00:51 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Sorry, nejak mi pri editacii odtial zmizlo slovo `vrtule` - preto som tam spominal aj tie housingy k nim O:-)

No jasne ze robit to osobne tak asi rovno kupim aspon dve rebuild sady na turba atd atd....
No vyjadroval som sa skor k `minimalistickej variante`, ktora je aspon akotak OK :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2012 15:48 
Offline

Registrován: 02 září 2012 22:30
Příspěvky: 156
Automobil: 3000GT VR4
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
a s tymto ma niekto skusenost? :oops:

http://www.ebay.co.uk/itm/TUNING-CHIP-M ... 3cc1ea2703


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2012 15:53 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Škoda, že tu není smajlík, který umře(l) smíchy. :twisted:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 27 listopad 2012 21:34 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

hele to je fakt vtip :lol: , svět je plný podvodníků, ale tohle naprosto směšné.... Má-li to mít smysl a jistou kvalitu, je slušný chiptuning ve zcela jiné cenové kategorii. Koukni třeba semhttp://www.autopower.cz/cs/reference.html, to jsou profíci a GT-čko také již dělali


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2012 20:51 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
chiptjuning a gt? mate snad pocit, ze to malo jede nebo (za to, co to nabizi) moc zere?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 03 prosinec 2012 20:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
enemdym píše:
chiptjuning a gt? mate snad pocit, ze to malo jede nebo (za to, co to nabizi) moc zere?


Já tam sice ty turba nemám a je pravda,že by to mohlo jet více ale se spotřebou jsem naprosto spokojen.
Ono totiž-když při akceleraci není za autem,které se tváří jako sportovní cítit nespálený benzin tak mi to přijde nějaké divné. :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chiptuning- kdo umí naladit TT ?
PříspěvekNapsal: 04 prosinec 2012 19:59 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ja mam pocit ze to malo jede :sad:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz