mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 10 květen 2024 10:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 24 září 2012 17:09 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
Ahoj chalani......... Momentálně mě překvapila nemilá vec, ze dne na den začal mišák chcípat. Děje se to, když jsem víc rozjetej, vyšlápnu spojku, zaradim neutrál a začnu brzdit(při meší rychosti kolem 50km/h se mi to nestalo). Vím, že to není hladinou benzínu...........tam je asi 10 litrů. Nenapada vas kam koupknout, conechat překontrolovat, nebo zda toto není nějaký typický neduh twinturba? Díky moc za radu či pomoc. :cry:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 24 září 2012 19:19 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 24 září 2012 20:09 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
pfffff.............este ze nevim, kolik toto muze stat za opravu..........ale pocitam s tim, ze to bude dobra rana. Pokud se bude jednat skutecne o problem s podtlakem, tak ciste teoreticky, kdyz zprudka proslapnu na neutral na miste brzdy, tak by melo dojit k poklesu otacek az chcipnuti......nebo ne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 24 září 2012 21:14 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
nehral sis se sanim, napr. instalace open loop BOV?

dale - mozna netesnost Y-pipe pred klapkou (slabost TT)

oba pripady sem osobne zazil...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 24 září 2012 21:34 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Brumla píše:
ahoj,

žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu....


jen konstatuju a premyslim nahlas... kdyz motor bezi na volnobeh pripadne pri mirne akceleraci, saje a vytvari podtlak v okruhu posilovace spojky a brzd, naopak pri prudke akceleraci je v sacim okruhu pretlak a zpetny ventil posilovace brzd / spojky neumozni "ztratu podtlaku" v posilovaci vniknutim pretlaku. Pokud by byl ventil ko, prochazel by pretlak pres nej a ztracel by se pres membranu??? nebylo by to spojeno napr. se ztuhlym pedalem brzdy? :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 25 září 2012 07:44 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
ahoj,

nooo :lol: , je to možné, zkusím vycházet spíš z toho, pokud vše funguje a to především ISC tak otáčky i na volnoběh jsou regulovány ECU, mimo rozsah se dostanou, když dám moc vzduchu, o kterém ECU neví, tedy to přisaje 'falešný 'vzduch a navíc v souvislosti s brzděním, těch míst moc není kde to může při zabrždění vzít 'falešný' vzduch :lol: . a nebo nefunguje ISC, to je také poměrně častá závada na GT.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 25 září 2012 16:35 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
co je prosim ISC ??? To je regulator volnobehu ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 25 září 2012 17:24 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

viz. příloha......


Přílohy:
ISC.pdf [397.16 KiB]
329 krát
Idle Air Control.pdf [149.33 KiB]
309 krát
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 27 září 2012 18:26 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 28 září 2012 09:26 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Paavo píše:
Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost.


pokud to je tento pripad, dalo by se to vyresit nastavenim tuhosti pruziny ventilu (sestelovat pripadne zvysit tuhost podlozkama)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: chcípání VR4
PříspěvekNapsal: 28 září 2012 20:48 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
je to sekvencni replika HKS


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz