mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

chcípání VR4
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2494
Stránka 1 z 1

Autor:  Paavo [ 24 září 2012 17:09 ]
Předmět příspěvku:  chcípání VR4

Ahoj chalani......... Momentálně mě překvapila nemilá vec, ze dne na den začal mišák chcípat. Děje se to, když jsem víc rozjetej, vyšlápnu spojku, zaradim neutrál a začnu brzdit(při meší rychosti kolem 50km/h se mi to nestalo). Vím, že to není hladinou benzínu...........tam je asi 10 litrů. Nenapada vas kam koupknout, conechat překontrolovat, nebo zda toto není nějaký typický neduh twinturba? Díky moc za radu či pomoc. :cry:

Autor:  Brumla [ 24 září 2012 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

ahoj,

žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu....

Autor:  Paavo [ 24 září 2012 20:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

pfffff.............este ze nevim, kolik toto muze stat za opravu..........ale pocitam s tim, ze to bude dobra rana. Pokud se bude jednat skutecne o problem s podtlakem, tak ciste teoreticky, kdyz zprudka proslapnu na neutral na miste brzdy, tak by melo dojit k poklesu otacek az chcipnuti......nebo ne?

Autor:  enemdym [ 24 září 2012 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

nehral sis se sanim, napr. instalace open loop BOV?

dale - mozna netesnost Y-pipe pred klapkou (slabost TT)

oba pripady sem osobne zazil...

Autor:  enemdym [ 24 září 2012 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

Brumla píše:
ahoj,

žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu....


jen konstatuju a premyslim nahlas... kdyz motor bezi na volnobeh pripadne pri mirne akceleraci, saje a vytvari podtlak v okruhu posilovace spojky a brzd, naopak pri prudke akceleraci je v sacim okruhu pretlak a zpetny ventil posilovace brzd / spojky neumozni "ztratu podtlaku" v posilovaci vniknutim pretlaku. Pokud by byl ventil ko, prochazel by pretlak pres nej a ztracel by se pres membranu??? nebylo by to spojeno napr. se ztuhlym pedalem brzdy? :think:

Autor:  Brumla [ 25 září 2012 07:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

ahoj,

nooo :lol: , je to možné, zkusím vycházet spíš z toho, pokud vše funguje a to především ISC tak otáčky i na volnoběh jsou regulovány ECU, mimo rozsah se dostanou, když dám moc vzduchu, o kterém ECU neví, tedy to přisaje 'falešný 'vzduch a navíc v souvislosti s brzděním, těch míst moc není kde to může při zabrždění vzít 'falešný' vzduch :lol: . a nebo nefunguje ISC, to je také poměrně častá závada na GT.

Autor:  Paavo [ 25 září 2012 16:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

co je prosim ISC ??? To je regulator volnobehu ?

Autor:  Brumla [ 25 září 2012 17:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

Ahoj,

viz. příloha......

Přílohy:
ISC.pdf [397.16 KiB]
392 krát
Idle Air Control.pdf [149.33 KiB]
359 krát

Autor:  Paavo [ 27 září 2012 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost.

Autor:  enemdym [ 28 září 2012 09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

Paavo píše:
Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost.


pokud to je tento pripad, dalo by se to vyresit nastavenim tuhosti pruziny ventilu (sestelovat pripadne zvysit tuhost podlozkama)

Autor:  Paavo [ 28 září 2012 20:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: chcípání VR4

je to sekvencni replika HKS

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/