mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
chcípání VR4 https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2494 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paavo [ 24 září 2012 17:09 ] |
Předmět příspěvku: | chcípání VR4 |
Ahoj chalani......... Momentálně mě překvapila nemilá vec, ze dne na den začal mišák chcípat. Děje se to, když jsem víc rozjetej, vyšlápnu spojku, zaradim neutrál a začnu brzdit(při meší rychosti kolem 50km/h se mi to nestalo). Vím, že to není hladinou benzínu...........tam je asi 10 litrů. Nenapada vas kam koupknout, conechat překontrolovat, nebo zda toto není nějaký typický neduh twinturba? Díky moc za radu či pomoc. ![]() |
Autor: | Brumla [ 24 září 2012 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
ahoj, žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu.... |
Autor: | Paavo [ 24 září 2012 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
pfffff.............este ze nevim, kolik toto muze stat za opravu..........ale pocitam s tim, ze to bude dobra rana. Pokud se bude jednat skutecne o problem s podtlakem, tak ciste teoreticky, kdyz zprudka proslapnu na neutral na miste brzdy, tak by melo dojit k poklesu otacek az chcipnuti......nebo ne? |
Autor: | enemdym [ 24 září 2012 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
nehral sis se sanim, napr. instalace open loop BOV? dale - mozna netesnost Y-pipe pred klapkou (slabost TT) oba pripady sem osobne zazil... |
Autor: | enemdym [ 24 září 2012 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
Brumla píše: ahoj, žádný takový projev není OK, naopak při velmi intenzívním brždění y měly otáčky motoru naopak poněkud vzrůst, oto se stará ECU prostřednictvím krokového motoru u klapky, má se dosáhnout většího podtlaku pro posilovač brzd.... Pokud auto při brždění bez kvaltu chcípá, je špatný buď zpětný ventil v hadici pro podtlakový posilovač brzd, nebo ruplá membrána posilovače, popřípadě nějaká netěsnost v tomto okruhu.... Pokud je zařazeno tak setrvačnost vozu udrží motor v chodu.... jen konstatuju a premyslim nahlas... kdyz motor bezi na volnobeh pripadne pri mirne akceleraci, saje a vytvari podtlak v okruhu posilovace spojky a brzd, naopak pri prudke akceleraci je v sacim okruhu pretlak a zpetny ventil posilovace brzd / spojky neumozni "ztratu podtlaku" v posilovaci vniknutim pretlaku. Pokud by byl ventil ko, prochazel by pretlak pres nej a ztracel by se pres membranu??? nebylo by to spojeno napr. se ztuhlym pedalem brzdy? ![]() |
Autor: | Brumla [ 25 září 2012 07:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
ahoj, nooo ![]() ![]() |
Autor: | Paavo [ 25 září 2012 16:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
co je prosim ISC ??? To je regulator volnobehu ? |
Autor: | Brumla [ 25 září 2012 17:24 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 | |||
Ahoj, viz. příloha......
|
Autor: | Paavo [ 27 září 2012 18:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost. |
Autor: | enemdym [ 28 září 2012 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
Paavo píše: Tak asi nakonec to byl ten openloop bov............tedy, rad bych byl, kdyby to bylo on. po jeho odstraneni drzi otacky kolem 1000ot. Takze zatim spokojenost. pokud to je tento pripad, dalo by se to vyresit nastavenim tuhosti pruziny ventilu (sestelovat pripadne zvysit tuhost podlozkama) |
Autor: | Paavo [ 28 září 2012 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chcípání VR4 |
je to sekvencni replika HKS |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |