mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 březen 2024 16:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 červen 2013 22:16 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Tom píše:
no tak to by teda moh
    lo reagovat rovnou na zatáčení a tím přitvrzení na tlumičích na pravé či levé straně podle rychlosti a ostrosti zatočení pořád říkám , že máme na jejich dobu neskutečná auta.
    Radime pokračuj baví mě to :clap: jo a samozřejmě přeji co nejrychlejší vyřešení problému :pray:


    Tome, problém je vyřešen.
    Zopakuji, problém způsobovala ŘJ ECS kvůli vyteklemu kondiku. Již necukam.


    Nahoru
     Profil Poslat soukromou zprávu  
    Odpovědět s citací  
    PříspěvekNapsal: 30 červen 2013 10:11 
    Offline

    Registrován: 05 květen 2006 17:52
    Příspěvky: 196
    Bydliště: Červený Kostelec
    Seš kus gratulace

    _________________
    Tom 3000 gt twin turbo


    Nahoru
     Profil Poslat soukromou zprávu  
    Odpovědět s citací  
    PříspěvekNapsal: 02 červenec 2013 11:47 
    Offline

    Registrován: 16 listopad 2004 21:23
    Příspěvky: 2921
    Bydliště: Praha
    Tom píše:
    ... pořád říkám , že máme na jejich dobu neskutečná auta. ...

    Můj první (zakoupen jako ojetý) Galant z r.v. 1987 měl všechno (včetně šíbru!) v elektrice, tempomat, automatickou (!) klimu (byť bez jakéhokoli displeje) a řízené tlumiče: dala se nastavit dvojí úroveň tlumení, k tomu světlá výška ve třech polohách! Jelikož žádný manuál jsem k vozu neobdržel, domníval jsem se tedy, že nastavování světlosti podvozku již nefunguje tak, jak by mělo, jelikož voličem šly nastavit pouze dvě polohy, zatímco do té nejnižší (dle kontrolky) auto nějak nešlo. Až během používání jsem přišel na to, že na nejnižší polohu přechází vůz zcela automaticky po překročení rychlosti 180 km/h! Které finančně dostupné (z hlediska tehdejších západoevropských poměrů) auto v té době něco podobného mělo?

    _________________
    Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


    Nahoru
     Profil Poslat soukromou zprávu  
    Odpovědět s citací  
    PříspěvekNapsal: 29 srpen 2019 22:13 
    Offline

    Registrován: 11 srpen 2019 21:34
    Příspěvky: 3
    Automobil: 3000gt
    Rok výroby: 1992
    I já jsem měl stejný problém a díky za téma, i já mám vyřešeno. Ukazuje rychlost a necuká.


    Nahoru
     Profil Poslat soukromou zprávu  
    Odpovědět s citací  
    PříspěvekNapsal: 14 září 2023 10:47 
    Offline

    Registrován: 13 únor 2023 15:57
    Příspěvky: 3
    Automobil: 3000gt
    Typ motoru: Ohc 6g72
    Rok výroby: 1991
    Zdravím všechny mám na vás obrovskou obrovskou prosbu už si nevím rady
    Stealth bez turba 6g74 12v
    Nové rozvody svíčky kabely olej filtry
    Auto se mi většinou povede nastartovat až na 3. pokus na startuju běží volnoběh 2000 otáček pak pomalu padá skoro 900 to je vše v pořádku ale pak ten motor začne jakoby plivat místy do výfuku to je pořád v pohodě jedu se projet a okolo 4 až 5000 to auto přestane absolutně pálit a prostě skáče zastavím chcípnu,natartuju A auto už se ani nechce rozjet začne poskakovat prskat plivat vynechávat prostě s každým šlápnutím na plyn to auto úplně přestane pálit svíčky jsem vyndal a jsou čisté nejsou ani černé ani nic takoveho… Jiskru hází… Napojil jsem tlakoměr za regulátor paliva a když na startuju je tam přes 3 bary a zvyšuje se to takže tlak tam asi taky je…
    Já už jsem z toho strašně nešťastnej protože se s tím nedá jezdit absolutně nemůžu vyjet ani před barák… Přijde mi to když prostě zhurta šlápnu na plyn tak tam přestane jít palivo nebo přestanou jít zápaly já už opravdu nevím stalo se to úplně zničehonic… Prosím zkuste mi poradit já jsem úplně za každou radu rád tohle auto necuká tohle auto úplně přestane dzapalovat jako když palivo s hasí jiskru nebo jako když tam přestane jít palivo při větší zátěži


    Nahoru
     Profil Poslat soukromou zprávu  
    Odpovědět s citací  
    Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
    Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 80 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


    Kdo je online

    Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


    Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
    Nemůžete odpovídat v tomto fóru
    Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
    Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
    Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

    Přejít na:  
    cron
    Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
    Český překlad – phpBB.cz