mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠENO https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2504 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | enemdym [ 23 říjen 2012 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠENO |
Cau chlapaci, tema k diskuzi - poor acceleration, lepe receno prerusovana akcelerace. Stalo se vam nekdy, ze by vam "padl benzin"? Napr. po cca 2-tydennim odstaveni auta v kopci cumakem napred? Motor naskoci ok, pri rezimu jizdy "atmosfera" bez vytaceni turbin (behem zahrivani motoru) bezi ok, ale pokud behem cca prvnich 10 minut jizdy akceleruju pod boostem, motor cuka (projevuje se to jako prerusovany turbo zatah) - vzduch mu zda se nechybi, spise nedostatek paliva. Pokud jej necham parkrat "vycukat" nasledne bezi jak pila, zadny problem. Check engine nesviti. Nezbyva, nez napichnout ECU na datalog HHH, at je mozne projit nake ty grafy. |
Autor: | Brumla [ 23 říjen 2012 22:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Ahoj, to mám také, hlavně na trojáka do táhlého kopce, super zátah a najednou cca 0,5 výpadek tahu - také se na to chystám, to najít, ale můj Evoscan stále 'stávkuje' a také na to teď nějak nemám čas....... |
Autor: | enemdym [ 24 říjen 2012 06:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Brumla píše: Ahoj, to mám také, hlavně na trojáka do táhlého kopce, super zátah a najednou cca 0,5 výpadek tahu - také se na to chystám, to najít, ale můj Evoscan stále 'stávkuje' a také na to teď nějak nemám čas....... Ahoj Brumlo. V mem pripade se nejedna o Tebou zmineny pokles plniciho tlaku. Jakmile prejde motor pri tech prvnich cca 10 minutach behu z otacek atmosferickych do boostovych, chova se jakoby nemel palivo, zrychleni dochazi velmi prerusovane (auto vpred skace), prirovnal bych to k stridavemu seslapovani pedalu plynu az na podlahu a jeho uvolnovani do nulove polohy (tak velkou frekvenci s jakou k "cukani" dochazi, ale nohou na pedalu nelze navodit). Zatim zvazuju to zavzdusneni palivoveho okruhu, zkusim auto preparkovat na rovinu... |
Autor: | Brumla [ 24 říjen 2012 07:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Ahoj, nemám výpadek plnícího tlaku, spíš jako bych velmi krátce ubral plyn, projeví se to ne jako cukání, ale spíš jakoby krátkým přerušením plynulého zrychlování a stává se to jen občas při dlouhé akceleraci jak říkám do táhlého kopce, myslím si, že palivové čerpadlo prostě nestíhá, ale objektivně to nevím..... |
Autor: | Mitsi [ 24 říjen 2012 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
S omluvou, že se Vám do toho pletu, pánové, ale napadají mne ještě dva možné důvody: zásah regulace obtoku turba (snížení plnicího tlaku) anebo regulace předstihu zážehu (rovněž snížení), případně obojí dohromady, a to z důvodu dosažení meze ochrany motoru před detonačním spalováním. |
Autor: | Brumla [ 24 říjen 2012 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Ahoj Mitsi, je to možné, auto je načipováno z německa od předchozího majitele a vše nemusí být zcela koektně odlazeno, jak říkám je to na jisté 'hledání' a to teď zrovna prostě časově nedám a navíc ně pěkně s... ten Evoscan s přechodem na novou verzi se mi nějak nedaří to udržet při loggingu v chodu |
Autor: | Mitsi [ 24 říjen 2012 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Nazdar Brumlo, kdyby tam byla turba s nastavitelnou geometrií lopatek, rozhodně bych tipoval na jejich váznoucí ovládání, ale taková tam nejsou. Ovšem nastavování lopatek má v zásadě stejnou regulační úlohu (ve vztahu k tlakování motoru), jako obtokový ventil jednoduchého turbodmychadla. |
Autor: | enemdym [ 24 říjen 2012 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Mitsi píše: S omluvou, že se Vám do toho pletu, pánové, ale napadají mne ještě dva možné důvody: zásah regulace obtoku turba (snížení plnicího tlaku) anebo regulace předstihu zážehu (rovněž snížení), případně obojí dohromady, a to z důvodu dosažení meze ochrany motoru před detonačním spalováním. Ahoj Mitsi, dik za postrehy. Byl sem svedkem, ze take turbina s MBC (ktery mechanicky obchazi elekronicky rizeny waste gate solenoid) mela pokles vykonu (plniciho tlaku) presne tak, jak popisuje Brumla. "Muj" problem s cukanim, se domnivam, souvisi spise s palivovou soustavou ci s fazi zahrivani motoru |
Autor: | Mitsi [ 25 říjen 2012 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
enemdym píše: ... turbina s MBC (ktery mechanicky obchazi elekronicky rizeny waste gate solenoid) ... Ahoj, prosím o bližší vysvětlení, nějak jsem se v tom "obcházení" ztratil. |
Autor: | Serge [ 25 říjen 2012 17:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Citace: Pokud jej necham parkrat "vycukat" nasledne bezi jak pila, zadny problem. To mi dělá taky, parkrát prošlápnu dvojku, vycuká se a pak se vytáčí dobře.. ale problém, já žádné turbíny nevedu po výměně vzducháče se to trochu zlepšilo, ale stejně me to štve.. |
Autor: | Mitsi [ 25 říjen 2012 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Co svíčky? Motory Mitsubishi odmítají kromě Denso a NGK jezdit na cokoli jiného! |
Autor: | Kuno [ 25 říjen 2012 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Zdravím pánové,mohu-li napsat svou praktickou zkušenost při opravvách aut- výrazné cukání (výpadky výkonu) zastudena bylo téměř vždy způsobeno špatnou funkcí zapalování. Nedostatečný tlak paliva způsobuje taktéž výpadky výkonu ale ty...jsou tak nějak..."plynulejší" |
Autor: | enemdym [ 25 říjen 2012 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Serge píše: Citace: Pokud jej necham parkrat "vycukat" nasledne bezi jak pila, zadny problem. To mi dělá taky, parkrát prošlápnu dvojku, vycuká se a pak se vytáčí dobře.. ale problém, já žádné turbíny nevedu po výměně vzducháče se to trochu zlepšilo, ale stejně me to štve.. Ze by to tedy nesouviselo vyslovne s turbinama? Vycistit vzduchac muzu |
Autor: | enemdym [ 25 říjen 2012 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration |
Mitsi píše: Co svíčky? Motory Mitsubishi odmítají kromě Denso a NGK jezdit na cokoli jiného! Ano, mam NGK. |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |