mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠENO https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2504 |
Stránka 6 z 6 |
Autor: | enemdym [ 29 červen 2013 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" |
Tom píše: no tak to by teda moh Radime pokračuj baví mě to jo a samozřejmě přeji co nejrychlejší vyřešení problému Tome, problém je vyřešen. Zopakuji, problém způsobovala ŘJ ECS kvůli vyteklemu kondiku. Již necukam. |
Autor: | Tom [ 30 červen 2013 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠEN |
Seš kus gratulace |
Autor: | Mitsi [ 02 červenec 2013 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" |
Tom píše: ... pořád říkám , že máme na jejich dobu neskutečná auta. ... Můj první (zakoupen jako ojetý) Galant z r.v. 1987 měl všechno (včetně šíbru!) v elektrice, tempomat, automatickou (!) klimu (byť bez jakéhokoli displeje) a řízené tlumiče: dala se nastavit dvojí úroveň tlumení, k tomu světlá výška ve třech polohách! Jelikož žádný manuál jsem k vozu neobdržel, domníval jsem se tedy, že nastavování světlosti podvozku již nefunguje tak, jak by mělo, jelikož voličem šly nastavit pouze dvě polohy, zatímco do té nejnižší (dle kontrolky) auto nějak nešlo. Až během používání jsem přišel na to, že na nejnižší polohu přechází vůz zcela automaticky po překročení rychlosti 180 km/h! Které finančně dostupné (z hlediska tehdejších západoevropských poměrů) auto v té době něco podobného mělo? |
Autor: | 1luku [ 29 srpen 2019 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠEN |
I já jsem měl stejný problém a díky za téma, i já mám vyřešeno. Ukazuje rychlost a necuká. |
Autor: | Michalpetrik [ 14 září 2023 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: poor acceleration - edit: spíše silné "cukání" - VYŘEŠEN |
Zdravím všechny mám na vás obrovskou obrovskou prosbu už si nevím rady Stealth bez turba 6g74 12v Nové rozvody svíčky kabely olej filtry Auto se mi většinou povede nastartovat až na 3. pokus na startuju běží volnoběh 2000 otáček pak pomalu padá skoro 900 to je vše v pořádku ale pak ten motor začne jakoby plivat místy do výfuku to je pořád v pohodě jedu se projet a okolo 4 až 5000 to auto přestane absolutně pálit a prostě skáče zastavím chcípnu,natartuju A auto už se ani nechce rozjet začne poskakovat prskat plivat vynechávat prostě s každým šlápnutím na plyn to auto úplně přestane pálit svíčky jsem vyndal a jsou čisté nejsou ani černé ani nic takoveho… Jiskru hází… Napojil jsem tlakoměr za regulátor paliva a když na startuju je tam přes 3 bary a zvyšuje se to takže tlak tam asi taky je… Já už jsem z toho strašně nešťastnej protože se s tím nedá jezdit absolutně nemůžu vyjet ani před barák… Přijde mi to když prostě zhurta šlápnu na plyn tak tam přestane jít palivo nebo přestanou jít zápaly já už opravdu nevím stalo se to úplně zničehonic… Prosím zkuste mi poradit já jsem úplně za každou radu rád tohle auto necuká tohle auto úplně přestane dzapalovat jako když palivo s hasí jiskru nebo jako když tam přestane jít palivo při větší zátěži |
Stránka 6 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |