mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

kupil som mitsubishi 3000 GT kto mi ho pomôže opraviť
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=251
Stránka 1 z 1

Autor:  Kamil [ 18 červen 2006 14:47 ]
Předmět příspěvku:  kupil som mitsubishi 3000 GT kto mi ho pomôže opraviť

Kupil som mitsubishi 3000 GT VR4 ale nie je tam motor z VR 4 ale len obyčajný 210 kw hladky chcel by som tam motor Twin turbo aky ma tam isť alebo či sa da dať turbo na ten môj hladky motor , plus mam vadnu lambu sondu zle zadne kotuče ide o americku verziu auta rok výroby 12 / 2004 alebo hľadam kto by mi to auto opravil + vylepšil za odmenu alebo kde by som mohol zohnať veci na moje auto alebo poradil rád by som si ho spravil cez zimu .Aj napriek roku 2006 mne sa to auto strašne páči chcem si ho nechať .

Autor:  Vlcek.csv [ 18 červen 2006 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

tak pak nevim co bych mel mit ja.mam 210kw r.v92 a je to 4x4 s twin turbem,vim ze novejsi model je silnesi a ma vic koni,tak sem zmatenej.necham tu radeji mluvit vice znale,nebot se teprve snazim auto vice poznat. :wink:

Autor:  Begy [ 19 červen 2006 00:24 ]
Předmět příspěvku: 

zdá se že si tu někdo v první řadě plete kw a hp.
Páč cca 210hp mají atmosférický 3litrový motory (viz Sigma)

Autor:  Trpaslik [ 19 červen 2006 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím, že si pleteš pár věcí dohromady. Pokud jde o 3000GT z USA, pak motory bez turba měly buď 220 hp (160 kw) nebo (od roku tuším 1997) i 160hp (120 kw). Tvých 220 kw (300 až 320 hp) mělo turbo. Neboj, lidi to v techničáku často mají špatně. Pak máš špatně rok výroby, poslední rok, kdy se 3000GT v USA prodávalo byl rok 1999.
Co se týče přestavby na turbo, není to nemožné, ba za oceánem je to vcelku běžná věc. Používá se buď motor z turba, který má menší kompresi, nebo se na stávající motor namontuje turbo či kompresor. Pak se musí vyměnit pár věcí v elektroinstalaci a palivovém systému a je to. Tady je docela hodně majitelů, kteří už to mají za sebou, tak si o tom můžeš něco přečíst nebo se zeptat. Nicméně, cena za přestavbu se pohybuje i s prací okolo 100 tisíc korun, takže se zvlášť u starších aut nevyplatí, protože je větší než rozdíl mezi neturbo a turbo verzí, která má navíc pohon všech kol, stavitelné aero, natáčecí zadní kola etc. Být tebou, zaměřil bych se na spravování a dání auta do pucu, jsou už to přece jen staré vehikly. Můj osobní mechanik (v Praze) se dá sehnat na čísle 602 426 823, je to dobrej kluk, který vlastní Dodge Stealth (3000GT v jiné karoserii), takže s tím má zkušenosti.

Autor:  xor [ 19 červen 2006 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

nejaky specifikace jsou tady http://www.daveblack.net/asp/3SiSpecs.asp
a tady http://www.team3s.com/FAQ-Specs1.htm

Autor:  Vlcek.csv [ 19 červen 2006 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

no vida a jsem v obraze :lol:

Autor:  zed [ 23 červen 2006 21:50 ]
Předmět příspěvku: 

Kazedopadne jestli je to VR4 tak ma v technicaku napsany i patricny vykon. To znamena, ze Kamil ted zjisti ze ma 220koni... :?

Autor:  zed [ 23 červen 2006 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

Taky by me zajimalo co tam ma prevodovku...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/