enemdym píše:
Kuno píše:
...Slangove prekat anglicky downpipe.
Anlicky sice neumím ale ted tomu nějak nevěřím ještě víc. Škoda že nemám TT,prověřil bych ten prekat zevnitř.
Ale samozřjmě se nechci přít,byl o jen takový záblesk mysli,když jsem uvažoval proč Vám to s novými výfuky zespodu nejede.
Zevnitř v prekatech je sice levný matroš, ale furt plnící funkci
katu. Tato restrikce je většinou odstraněna při ladění jako první (kladivo-majzl metoda, obal zůstává).
Vypadá to jako včelí plástev jakési 6ti hrany můžu vyfotit jeden jsem vymlátil druhý už tam nebyl (nejsem si jistý zda to bylo dobře)Tím chci říci, že znovu bych to už neudělal evidentně vše souvisí se vším.
Vytloukl jsem ho kdysi na doporučení kámoše cituji, katalizátor je jen ucpaná díra jenže borci jezdí pouze sprinty kde to točí na max a tady se zase potvrzuje co píšete
je to kousek za turbem a evidentně budou plnit funci předkatalizátoru jak se píše výše a zároveň mírně škrtit průtok plynu.
Je to celé logické co tady píšete zvětšíš rouru snížíš tlak + rychlost proudění pokud bychom to udělaly obráceně bude to asi logicky tahat od spodu ovšem při vyšších otáčkách to nejspíš nepojede takže by se teoreticky měl okopírovat původní výfuk se stejnými průměry a pokud možno s podobnými tlumičy se stejným odporem