Kuno píše:
Jak jsem dříve psal,měl jsem z Mitsubishi rozdělané zatím pouze dvě z Coltů takže o extra zkušenostech nemůže být řeč-pokud nepočítám,že jsem je dokázal rozdělat,opravit a složit.
Rád se nechávám poučit od zkušenějších a právě proto mne zajímalo,cože je na převodovkách od Mitsubishi tak jiného,čím se od jiných konstrukčně tak moc liší,že vyžadují takový sonderbehandlung.
Rozhodně se nepovažuji za zkušeného mechanika, jen se mi i díky mému zaměstnání poštěstilo nashromáždit ony statisticky reprezentativní zkušenosti, a to zdaleka nejen s vozy zn. Mitsubishi. Dokonce ani nemám technické vzdělání, třebaže bez vazby na techniku (v obecném slova smyslu) bych se v práci neobešel. Co však určitě mám, to je "cit pro stroj": už proto mi vadí, když ho někdo bez citu nevědomky kurví a ještě se dokáže zlobit, pokud je na to upozorněn. Vozy Mitsubishi bývaly vždy "jiné", byť se to v řadě ohledů nedá opřít o hmatatelné "důkazy", např. co do odlišnosti konstrukčního provedení. Neumím tedy ani vysvětlit, proč u konstrukčně v zásadě stejné přovodovky Mazdy 626 při jízdě na zpátečku standardně kvílí reverzační kolečko (stejně je tomu snad u všech "ne-MMC" vozů), zatímco u srovnatelného Galantu a ostatních "originálních" vozů Mitsubishi (tím chci vyloučit např. Carismy s převodovkou od Renaultu) nikoli. Obdobně je tomu s převodovým olejem: např. těm Mazdám hned tak nějaký nevadí, zatímco Mitsubishi kromě originálního Diaqueen-u všechny!
Kuno píše:
Jinak-v žádném případě nerozporuji Vaše osobní zkušenosti s jejich opravami,protože mne tento problem podrobněji zajímá.
Nebral jsem to jako rozporování mých tvrzení, jen mne vytočil dotaz na aplikaci převoďáku od Starlinu - po tom všem, co zde už předtím bylo napsáno. A opět se vracím k tomu, co jsem již napsal o kurvení strojů...
Kuno píše:
Není přece ostudou něco nevědět,ostudou je v nevědomosti setrvávat.
V tom jsme zcela zajedno!