mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 21:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 26 březen 2013 23:15 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Ahoj hrdí majitelé třítisícovek! Chci si tohle auto také pořídit, tak bych potřeboval několik rad na co si dát pozor, případně na co si dát velkej pozor :grin: Předem díky za jakoukoliv radu a pomoc!
Takže určitě chci verzi s turbem VR4 a bez mrkaček. V nabídce jich je po Evropě několik od "za hubičku" až po celkem slušnej majland na to jak už je ten plecháč starej. Někde sem tu na foru četl, že se turba s automatem nejsou - je to pravda nebo ne? V inzerátech jich je spousta, tak abych nenaletěl špatně vypsanýmu techničáku... :grin: Sice preferuji manuál, ale když se naskytne dobrej kousek v automatu, tak proč ho nevzít - jeden automat jsem už sedlal. Tedy na co se zaměřit při koupi abych si nedovezl plečku vhodnou na rozebrání na ND? :smile:

Případně, neprodává někdo z místních majitelů zachovalý exemplář? :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 11:03 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
Ahoj potencionální budoucí majiteli,
ty staré plecháče v dobrém stavu bych bral jako investici, třeba jako do diamantů.
A cena dobrého vyladěného starého plecháče je taky taková , jako je cena dobře vybroušeného diamantu...
každá věc má svého kupce .
Tak se koukni do kapsy, kolik tam máš ....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 13:13 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Ahoj, v kapse se najde tolik penízků podle toho jak moc mě daný kus zaujme a takříkajíc "bude stát za to". To ale neznamená, že mám kapsu bezednou a nehledám i mezi těmi nejlevnějšími kousky. Některé ceny jsou totálně přestřelené a mimo realitu - snad jen majitel doufá v zázrak a naivitu kupujícího.
Na co se tedy při koupi zaměřit? A turba s automatem - ano / ne?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 13:31 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Ahoj,

no buď opatrný, dobrých kousků je pomálu :lol: Do automatu bych asi nešel, je přece jenom konstrukčně starší a na dnešní dobu řadí pomalu, jsou tam i větší ztráty, ale záleží co od toho očekáváš, měl jsi možnost se GT svézt? Abys nebyl překvapený, je to dost surové auto, meďák to není :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 15:45 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Ahoj, být opatrný je dobrá rada, ale na co konkrétně nebo hlavně se zaměřit?
Překvapený nebudu, měl jsem možnost projet si pár desítek km s Dodge Stealth - turbo. Takže vím co od toho čekat :)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 16:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Tohle vypadá docela v dobrý kondici,EU verze,zadní máprava WS,těžko radit na co si dát pozor,někde jsem četl,že 3000 twin turbo
je nejporuchovější auto na světě,to mě odradilo a pořídil jsem atmosféru.
http://www.sportovnivozy.cz/9912-mitsub ... o-eu-praha


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 17:35 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Tož vypadá zachovale, ale já chci tu bez mrkaček :-/
O spolehlivosti 3000 TT jsem toho taky slyšel dost, ale ono asi na každým autě se dá něco najít co se vyloženě nepovedlo a vše taky bude o způsobu zacházení a udržbě.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 17:53 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
Tož vypadá zachovale, ale já chci tu bez mrkaček :-/
O spolehlivosti 3000 TT jsem toho taky slyšel dost, ale ono asi na každým autě se dá něco najít co se vyloženě nepovedlo a vše taky bude o způsobu zacházení a udržbě.


Ahoj, tohle je pěkné a jestli je pravda, že má tak málo najeto a podařilo by se sjednat trochu slevu je to OK. Přestavba předku na 'nová světla' je poměrně v poho.... Na co dát pozor, především zkřížená kastle - neopravitelné, ve větších rychlostech nebezpečné, pak převodovka drahá oprava a málo kdo to pořádně umí, potom to chce co nejmenší proběh, to auto je hodně namáhané, při 200 tisících je na podvozku vymlácené úplně všechno - to se sice dá řešit, ale jsou to prašule.... Možná se divíš, že nemluvím o motoru - u TT je stejně repase nevyhnutelná, ten motor vydrží při dobrém zacházení tak a 100 tisíc a pak je lepší jej preventivně udělat, šály, olejové čerpadlo, turba... Ta plánovaná oprava je celkem za rozumné peníze, pokud ten motor necháš umřít je to za 120 tisíc oprava...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 18:26 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Vypadá zachovale, o tom žádná. Ale... 250 000 není zrovna nejmín a hned řešit investici na předělávku světel a nejspíš i barvy, bo bych nejraději červenou či černou, se mi moc nechce. Dokud mám možnost výběru, tak se chci co nejvíce přiblížit vlastní představě. Kompromis nastane až časem kdy nic takového neobjevím. Viděl jsem i interier-plasty v černé barvě - to je originál nebo vlastní předělávka majitelů?
Tím, že vydrží motor cca 100 tis km a pak se musí udělat si mě docela nemile překvapil :-/ Na kolik to co jsi vypisoval cca vyjde?
Zkřížená kastle - co si pod tím představit? Po bouračce ideálně a viditelně nepasující?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 19:48 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
Vypadá zachovale, o tom žádná. Ale... 250 000 není zrovna nejmín a hned řešit investici na předělávku světel a nejspíš i barvy, bo bych nejraději červenou či černou, se mi moc nechce. Dokud mám možnost výběru, tak se chci co nejvíce přiblížit vlastní představě. Kompromis nastane až časem kdy nic takového neobjevím. Viděl jsem i interier-plasty v černé barvě - to je originál nebo vlastní předělávka majitelů?
Tím, že vydrží motor cca 100 tis km a pak se musí udělat si mě docela nemile překvapil :-/ Na kolik to co jsi vypisoval cca vyjde?
Zkřížená kastle - co si pod tím představit? Po bouračce ideálně a viditelně nepasující?


Ahoj, no aut v tomto stavu (alespoň co je vidět) a s tak malým proběhem moc nenajdeš, většinou jsou to 'hadry' sice za málo ale ty prachy stejně vydáš :lol: Zkřížená kastle, samo po havárii, nejde o povrchové panely ale hnutý rám, zvlněnou podlahu a pod. neuděláš geometrii, kola nejedou ve stopě a auto má samořídivý efekt, někde si v tom dáš na budku :grin: Preventivní výměna šál, bez broušení kliky, dělaná od spodu přes sundanou olejovou vanu je za hubičku, výměna olejového čerpadla a vodní pumpy + rozvody cca 12000 pokud si to uděláš sám, je třeba to dělat včas a dobře :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 19:50 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Pokud zrovna netouzis pro 300 konich i atmosfera je docela drave autko, ktere uspokoji a vypada stejne ;-).Myslims si ,ze kdo chce jit do ojeteho TT a mit ho na dalsich 50tis km spolehlive v plne kondici ...tak potrebuje mit na to asi jeste ~100tis Kc v rezerve. Ja tedka delam kompletni renovaci atmosfery s kterou jsem za tri roky nalital circa 50tis km asi.... dat to cele do kupy po technicke strance me bude stat taky okolo 50tis a to neresim turba, AWD,ECS tlumice, vytaceci napravy,active aero a dalsi vychytavky TT verze....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 20:24 
Offline

Registrován: 26 březen 2013 23:01
Příspěvky: 143
Bydliště: Vysočina
Automobil: 3000 GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1991
Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 21:13 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Titan píše:
Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:


Promiň, ale špatná úvaha :lol: TT je zcela jiné auto než předohrab a to nejen co do jízdních výkonů. Je to technicky dost složité auto. Oprava po každé vyjížďce není rozhodně nutná, vše pracuje dobře ale je třeba tomu dát neco do začátku, mnou deklarovaná životnost motoru do 100 tisíc není na sporťák zas až tak špatná, pokud najedeš 10 tisíc ročně je to 10 let a 10tisíc ročně spoťákem moc lidí nenajezdí (jezdím celoročně a poměrně často a najedu s GT tak 7-8 tisíc a spousta lidiček jezdí jen v létě). Mám najeto už skoro 200 tisíc. Fakt je Nonturbo FWD je držák, je lehčí, jednodušší....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Já to beru tak,že mám auto jako "hobbycar" -prostě-když mám čas a náladu tak se v něm hrabu a věř že je furt co dělat.
Když jsem si ho loni v květnu kupoval,sliboval jsem si,že bude jen na občasné ježdění ale nějak se to zvrtlo :grin: a jezdil jsem s ním denně,do práce na nákupy...projel jsem min.1000kč za benzin týdně :grin:
To nepočítám dva výlety ke švagrovi do Marianek.
Mimo výměny rozvodu a příslušenství jsem dělal zadní náboj,poloosu (znovu dík Brumlo),nadzvihátka ventilů,samozřejmě náplně a x dalších věcí co už si ani nepamatuji. Ted se "hrabu" ve výfuku ajeho svodech.
Kdybych si nebyl schopen všechny tyto věci udělat sám,vysolil bych za servis cca 30 tis. a ani bych nemrkl.Když připočítám náklady na provoz- benzin.... :roll:

Ale nelituji!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Co koupit?
PříspěvekNapsal: 27 březen 2013 23:00 
Offline

Registrován: 16 květen 2006 14:24
Příspěvky: 456
Brumla píše:
Titan píše:
Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:


Promiň, ale špatná úvaha :lol: TT je zcela jiné auto než předohrab a to nejen co do jízdních výkonů. Je to technicky dost složité auto. Oprava po každé vyjížďce není rozhodně nutná, vše pracuje dobře ale je třeba tomu dát neco do začátku, mnou deklarovaná životnost motoru do 100 tisíc není na sporťák zas až tak špatná, pokud najedeš 10 tisíc ročně je to 10 let a 10tisíc ročně spoťákem moc lidí nenajezdí (jezdím celoročně a poměrně často a najedu s GT tak 7-8 tisíc a spousta lidiček jezdí jen v létě). Mám najeto už skoro 200 tisíc. Fakt je Nonturbo FWD je držák, je lehčí, jednodušší....


FWD je dobre na jazdenie, naozaj vydrzi ovela viac nez AWD...
Ale urcite nie automatiku -> to horsie ide, viac zere a dost sa sere. (3000gt)

Podla mna najzaujimavejsia moznost je turbo FWD -> dobry `fun factor` len sa zide aspon LSD nan dat, inak sa to auto naozaj sprava jak splaseny kon pod ritou :smile:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 122 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz