mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Co koupit?
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2538
Stránka 1 z 9

Autor:  Titan [ 26 březen 2013 23:15 ]
Předmět příspěvku:  Co koupit?

Ahoj hrdí majitelé třítisícovek! Chci si tohle auto také pořídit, tak bych potřeboval několik rad na co si dát pozor, případně na co si dát velkej pozor :grin: Předem díky za jakoukoliv radu a pomoc!
Takže určitě chci verzi s turbem VR4 a bez mrkaček. V nabídce jich je po Evropě několik od "za hubičku" až po celkem slušnej majland na to jak už je ten plecháč starej. Někde sem tu na foru četl, že se turba s automatem nejsou - je to pravda nebo ne? V inzerátech jich je spousta, tak abych nenaletěl špatně vypsanýmu techničáku... :grin: Sice preferuji manuál, ale když se naskytne dobrej kousek v automatu, tak proč ho nevzít - jeden automat jsem už sedlal. Tedy na co se zaměřit při koupi abych si nedovezl plečku vhodnou na rozebrání na ND? :smile:

Případně, neprodává někdo z místních majitelů zachovalý exemplář? :smile:

Autor:  3000LS [ 27 březen 2013 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Ahoj potencionální budoucí majiteli,
ty staré plecháče v dobrém stavu bych bral jako investici, třeba jako do diamantů.
A cena dobrého vyladěného starého plecháče je taky taková , jako je cena dobře vybroušeného diamantu...
každá věc má svého kupce .
Tak se koukni do kapsy, kolik tam máš ....

Autor:  Titan [ 27 březen 2013 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Ahoj, v kapse se najde tolik penízků podle toho jak moc mě daný kus zaujme a takříkajíc "bude stát za to". To ale neznamená, že mám kapsu bezednou a nehledám i mezi těmi nejlevnějšími kousky. Některé ceny jsou totálně přestřelené a mimo realitu - snad jen majitel doufá v zázrak a naivitu kupujícího.
Na co se tedy při koupi zaměřit? A turba s automatem - ano / ne?

Autor:  Brumla [ 27 březen 2013 13:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Ahoj,

no buď opatrný, dobrých kousků je pomálu :lol: Do automatu bych asi nešel, je přece jenom konstrukčně starší a na dnešní dobu řadí pomalu, jsou tam i větší ztráty, ale záleží co od toho očekáváš, měl jsi možnost se GT svézt? Abys nebyl překvapený, je to dost surové auto, meďák to není :lol:

Autor:  Titan [ 27 březen 2013 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Ahoj, být opatrný je dobrá rada, ale na co konkrétně nebo hlavně se zaměřit?
Překvapený nebudu, měl jsem možnost projet si pár desítek km s Dodge Stealth - turbo. Takže vím co od toho čekat :)

Autor:  Kajinek [ 27 březen 2013 16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Tohle vypadá docela v dobrý kondici,EU verze,zadní máprava WS,těžko radit na co si dát pozor,někde jsem četl,že 3000 twin turbo
je nejporuchovější auto na světě,to mě odradilo a pořídil jsem atmosféru.
http://www.sportovnivozy.cz/9912-mitsub ... o-eu-praha

Autor:  Titan [ 27 březen 2013 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Tož vypadá zachovale, ale já chci tu bez mrkaček :-/
O spolehlivosti 3000 TT jsem toho taky slyšel dost, ale ono asi na každým autě se dá něco najít co se vyloženě nepovedlo a vše taky bude o způsobu zacházení a udržbě.

Autor:  Brumla [ 27 březen 2013 17:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Titan píše:
Tož vypadá zachovale, ale já chci tu bez mrkaček :-/
O spolehlivosti 3000 TT jsem toho taky slyšel dost, ale ono asi na každým autě se dá něco najít co se vyloženě nepovedlo a vše taky bude o způsobu zacházení a udržbě.


Ahoj, tohle je pěkné a jestli je pravda, že má tak málo najeto a podařilo by se sjednat trochu slevu je to OK. Přestavba předku na 'nová světla' je poměrně v poho.... Na co dát pozor, především zkřížená kastle - neopravitelné, ve větších rychlostech nebezpečné, pak převodovka drahá oprava a málo kdo to pořádně umí, potom to chce co nejmenší proběh, to auto je hodně namáhané, při 200 tisících je na podvozku vymlácené úplně všechno - to se sice dá řešit, ale jsou to prašule.... Možná se divíš, že nemluvím o motoru - u TT je stejně repase nevyhnutelná, ten motor vydrží při dobrém zacházení tak a 100 tisíc a pak je lepší jej preventivně udělat, šály, olejové čerpadlo, turba... Ta plánovaná oprava je celkem za rozumné peníze, pokud ten motor necháš umřít je to za 120 tisíc oprava...

Autor:  Titan [ 27 březen 2013 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Vypadá zachovale, o tom žádná. Ale... 250 000 není zrovna nejmín a hned řešit investici na předělávku světel a nejspíš i barvy, bo bych nejraději červenou či černou, se mi moc nechce. Dokud mám možnost výběru, tak se chci co nejvíce přiblížit vlastní představě. Kompromis nastane až časem kdy nic takového neobjevím. Viděl jsem i interier-plasty v černé barvě - to je originál nebo vlastní předělávka majitelů?
Tím, že vydrží motor cca 100 tis km a pak se musí udělat si mě docela nemile překvapil :-/ Na kolik to co jsi vypisoval cca vyjde?
Zkřížená kastle - co si pod tím představit? Po bouračce ideálně a viditelně nepasující?

Autor:  Brumla [ 27 březen 2013 19:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Titan píše:
Vypadá zachovale, o tom žádná. Ale... 250 000 není zrovna nejmín a hned řešit investici na předělávku světel a nejspíš i barvy, bo bych nejraději červenou či černou, se mi moc nechce. Dokud mám možnost výběru, tak se chci co nejvíce přiblížit vlastní představě. Kompromis nastane až časem kdy nic takového neobjevím. Viděl jsem i interier-plasty v černé barvě - to je originál nebo vlastní předělávka majitelů?
Tím, že vydrží motor cca 100 tis km a pak se musí udělat si mě docela nemile překvapil :-/ Na kolik to co jsi vypisoval cca vyjde?
Zkřížená kastle - co si pod tím představit? Po bouračce ideálně a viditelně nepasující?


Ahoj, no aut v tomto stavu (alespoň co je vidět) a s tak malým proběhem moc nenajdeš, většinou jsou to 'hadry' sice za málo ale ty prachy stejně vydáš :lol: Zkřížená kastle, samo po havárii, nejde o povrchové panely ale hnutý rám, zvlněnou podlahu a pod. neuděláš geometrii, kola nejedou ve stopě a auto má samořídivý efekt, někde si v tom dáš na budku :grin: Preventivní výměna šál, bez broušení kliky, dělaná od spodu přes sundanou olejovou vanu je za hubičku, výměna olejového čerpadla a vodní pumpy + rozvody cca 12000 pokud si to uděláš sám, je třeba to dělat včas a dobře :lol:

Autor:  expresion [ 27 březen 2013 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Pokud zrovna netouzis pro 300 konich i atmosfera je docela drave autko, ktere uspokoji a vypada stejne ;-).Myslims si ,ze kdo chce jit do ojeteho TT a mit ho na dalsich 50tis km spolehlive v plne kondici ...tak potrebuje mit na to asi jeste ~100tis Kc v rezerve. Ja tedka delam kompletni renovaci atmosfery s kterou jsem za tri roky nalital circa 50tis km asi.... dat to cele do kupy po technicke strance me bude stat taky okolo 50tis a to neresim turba, AWD,ECS tlumice, vytaceci napravy,active aero a dalsi vychytavky TT verze....

Autor:  Titan [ 27 březen 2013 20:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:

Autor:  Brumla [ 27 březen 2013 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Titan píše:
Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:


Promiň, ale špatná úvaha :lol: TT je zcela jiné auto než předohrab a to nejen co do jízdních výkonů. Je to technicky dost složité auto. Oprava po každé vyjížďce není rozhodně nutná, vše pracuje dobře ale je třeba tomu dát neco do začátku, mnou deklarovaná životnost motoru do 100 tisíc není na sporťák zas až tak špatná, pokud najedeš 10 tisíc ročně je to 10 let a 10tisíc ročně spoťákem moc lidí nenajezdí (jezdím celoročně a poměrně často a najedu s GT tak 7-8 tisíc a spousta lidiček jezdí jen v létě). Mám najeto už skoro 200 tisíc. Fakt je Nonturbo FWD je držák, je lehčí, jednodušší....

Autor:  Kuno [ 27 březen 2013 21:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Já to beru tak,že mám auto jako "hobbycar" -prostě-když mám čas a náladu tak se v něm hrabu a věř že je furt co dělat.
Když jsem si ho loni v květnu kupoval,sliboval jsem si,že bude jen na občasné ježdění ale nějak se to zvrtlo :grin: a jezdil jsem s ním denně,do práce na nákupy...projel jsem min.1000kč za benzin týdně :grin:
To nepočítám dva výlety ke švagrovi do Marianek.
Mimo výměny rozvodu a příslušenství jsem dělal zadní náboj,poloosu (znovu dík Brumlo),nadzvihátka ventilů,samozřejmě náplně a x dalších věcí co už si ani nepamatuji. Ted se "hrabu" ve výfuku ajeho svodech.
Kdybych si nebyl schopen všechny tyto věci udělat sám,vysolil bych za servis cca 30 tis. a ani bych nemrkl.Když připočítám náklady na provoz- benzin.... :roll:

Ale nelituji!

Autor:  spc [ 27 březen 2013 23:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Co koupit?

Brumla píše:
Titan píše:
Chlapi, neděste mě! Ještě chvilku a začnu uvažovat o atmosféře když je v podstatě každý TT oddělaný nebo alespon minimálně hned po koupi zralý na celkovou generálku motoru. Chci auto na ježdění a ne na servis po každé delší vyjíždce...
Jinak problém je, že v atmosféře jsem ještě neseděl a nevím co od ní čekat když má auto nejspíš slušnou nadváhu - kolik váží atmosféra / TT?

Byla by možnost se někde projet v jeden okamžik jak s atmosférou tak s TT? Klidně i jen jako pasažér - jen o pocitové porovnání zátahu. I když je mi jasný, že to TT bude brát citelně víc :smile:


Promiň, ale špatná úvaha :lol: TT je zcela jiné auto než předohrab a to nejen co do jízdních výkonů. Je to technicky dost složité auto. Oprava po každé vyjížďce není rozhodně nutná, vše pracuje dobře ale je třeba tomu dát neco do začátku, mnou deklarovaná životnost motoru do 100 tisíc není na sporťák zas až tak špatná, pokud najedeš 10 tisíc ročně je to 10 let a 10tisíc ročně spoťákem moc lidí nenajezdí (jezdím celoročně a poměrně často a najedu s GT tak 7-8 tisíc a spousta lidiček jezdí jen v létě). Mám najeto už skoro 200 tisíc. Fakt je Nonturbo FWD je držák, je lehčí, jednodušší....


FWD je dobre na jazdenie, naozaj vydrzi ovela viac nez AWD...
Ale urcite nie automatiku -> to horsie ide, viac zere a dost sa sere. (3000gt)

Podla mna najzaujimavejsia moznost je turbo FWD -> dobry `fun factor` len sa zide aspon LSD nan dat, inak sa to auto naozaj sprava jak splaseny kon pod ritou :smile:

Stránka 1 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/