mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 05:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 28 duben 2013 13:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi: Ona firma nevyrábí a nedodává "jen tak nějaké gufera",v nabídce má samo i dvoubřitá a specialní gufera na vysoké tlaky v hydraulice a do žádného auta bych nedal nic,co by připomínalo gumičku ustřihlou z duše na kolo. :wink:
Nejsem zas takový elév a nějaké :wink: to servo jsem už opravil (s pomocí produktů té firmy) a doted všechny jezdí.
To,že se tu na různé věci ptám,neznamená,že bych o tom neměl žádného povědomí jen se ujištuji,že mne po rozdělání nebude čekat nějaké nemilé překvápko,protože se řídím pravidlem:O čem si nejsem absolutně jist,že zvládnu-do toho raději "nelezu."


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 28 duben 2013 13:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Enemdym:To bys byl vééélmi hodný. :grin: Děkuji dopředu.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 28 duben 2013 13:54 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
opravná sada serva kupovaná pro 4WS


Přílohy:
kit5.jpg
kit5.jpg [ 93.34 KiB | Zobrazeno 6570 krát ]
kit4.jpg
kit4.jpg [ 196.48 KiB | Zobrazeno 6570 krát ]
kit3.jpg
kit3.jpg [ 83.17 KiB | Zobrazeno 6570 krát ]
kit2.jpg
kit2.jpg [ 83.94 KiB | Zobrazeno 6570 krát ]
kit1.jpg
kit1.jpg [ 82.25 KiB | Zobrazeno 6570 krát ]
Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 29 duben 2013 13:33 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
Mitsi: Ona firma nevyrábí a nedodává "jen tak nějaké gufera",...

Pokud se Tě to dotklo, tak se omlouvám! Tebou prvotně zvolená formulace na mne totiž dýchla poněkud jiným podtextem ...

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 29 duben 2013 16:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi: Nedotklo. A i kdyby jsem dlouho "splachovací" :grin:
Ve středu ráno to asi rozdělám a pak poreferuji jak to s těmi kroužky a gufery vlastně je.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 01 květen 2013 14:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Hlásím,že už nekapu. :grin: Řízení opraveno,vyměnil jsem 4 gufera,z toho dvě jsou úplně normální-běžná "konfekce" (na domek řízení) plus jeden gumový O kroužek,vše cca za 200kč. Ložiska jsem měl OK a ty kroužky (bílé) co jsou v sadě netřeba měnit,nemají s utěsněním serva nic společného.
Vytáhnout řízení není nic složitého,vše jde hezky povolit a s trochou šikovnosti a dobrým vercajkem je to práce pro jednoho cca na 45 minut.

P.S Kdo má vůli v řízení,(mrtvý chod),zkuste si nastavit-zvětšit předpětí přítlačného segmentu tyče řízení. Je to ta velká matice na imbus s kontrovacím podložkošroubem. :wink:,myslím,že budete úspěšní. Já byl.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 01 květen 2013 22:25 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
Hlásím,že už nekapu. :grin: Řízení opraveno,vyměnil jsem 4 gufera,z toho dvě jsou úplně normální-běžná "konfekce" (na domek řízení) plus jeden gumový O kroužek,vše cca za 200kč.

Gratuluji! To u Volva to mají, panečku, jinak posichrované: rozměry jejich gufer existují jen u nich, jenže je samostatně neprodávají - maximální vejvar na prodeji celých skříní (tečou rády, často a silně) zajištěn!

Kuno píše:
P.S Kdo má vůli v řízení,(mrtvý chod),zkuste si nastavit-zvětšit předpětí přítlačného segmentu tyče řízení. Je to ta velká matice na imbus s kontrovacím podložkošroubem. :wink:,myslím,že budete úspěšní. Já byl.

Bacha, nepřehnat: kritickou mezí je takové "přišponování", při níž se volant ještě sám vrací do přímého směru!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 02 květen 2013 08:21 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Kuno píše:
Vytáhnout řízení není nic složitého,vše jde hezky povolit a s trochou šikovnosti a dobrým vercajkem je to práce pro jednoho cca na 45 minut.


Ahoj, konečně se někdo 'nebojí' se do něčeho pustit :clap: - jen připomínám, že u AWD je demontáž řízení trochu obtížnější, nicméně jde to docela dobře jak jsem už psal...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 02 květen 2013 10:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi:....Bacha, nepřehnat: kritickou mezí je takové "přišponování", při níž se volant ještě sám vrací do přímého směru...

Naprostý souhlas.

No a s těmi gufery na řídící tyče-samozřejmě to byly trošku "laborace" ale zastávám názor,že pokud člověk chápe,jak,co a proč funguje může si dovolit bez zásadních změn lecos nahradit,upravit nebo udělat jinak.

Zítra mi přivezou Galanta také 6 válec a...-taky mu z prava teče servo... :grin: Co jsem se zběžně díval,je to řízení jinak,tak uvidíme,zda budu také úspěšný.... :grin:

Je pravda,že u reasfirmy vyjde oprava řízení na cca 8-15 tis. a to ho člověk ještě musí dovézt vymontované.
Když tak nad tím uvažuji,je to příjemný výdělek-za práci na cca max. hodinu. :think:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 02 květen 2013 10:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Brumla: Zdravím.
U 4 kolky to bude jistě náročnější ale čímpak bychom se pak bavili,ne? :grin:
Pro mne bylo nejhorší vybalancovat ven stabilizátor. Tam šlo milimetry.
Demontoval jsem pouze ty podélné nosníky,svody výfuku (tu část,co jsem tam měl kdysi to T napojení :grin: ) a stabilizátor. Pak už jen samotné řízení.
Vše zespodu bez otevření kapoty motoru.
Jak jsem už psal,šlo to vše velmi dobře demontovat jak na novém autě. Asi dobrý matroš :grin: -aaa hlavně v tom nebyl přede mnou "vlezený" nikdo jiný.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 02 květen 2013 11:19 
Offline

Registrován: 04 říjen 2008 09:24
Příspěvky: 976
Automobil: Dodge Stealth TT
Typ motoru: 6G72 3,0 Twin Turbo
Rok výroby: 1994
Kuno píše:
Demontoval jsem pouze ty podélné nosníky,svody výfuku (tu část,co jsem tam měl kdysi to T napojení :grin: ) a stabilizátor. Pak už jen samotné řízení.


....no u AWD je třeba navíc sundat 'T case' tedy přední rozvodovku a podvázat kardan... Na zvedáku to jde, pod autem na špalkách je to trochu opruz, ale i v těchto podmínkách se to dá udělat :lol:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 03 květen 2013 23:59 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
Kuno: ten sroub, jaks psal, pro vymezeni mrtveho chodu se nachazi kde? To je ten u vstupu tyce do rizeni, odhadem velikost 6-8


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 04 květen 2013 12:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Je to šroub na obrovský imbus a je kontrován obrovskou podložkou se závitem čtvercového tvaru. Pod ním je pružina a takový "přitláčecí segment".
Pak je tam ještě jeden a pod ním je matice fixující pastorek řízení uložený v ložisku-tak tento to není.
Nevím,jestli jsem to srozumitelně popsal,tak kdybys cokoliv chtěl,tel: 603324542. Poradím,budu-li moci. :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 04 květen 2013 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
To "přitažení" řízení není samospasitelné,(eliminujete tím ev. vůle mezi pastorkem a samotným hřebenem řidící tyče) protože pokud máte vůli v ložiskách pastorku,nepomůže. Většínou(u jiných aut) bývá vůle v tom spodním ložisku,co je pod tím druhým šroubem. Horní uložení-ložisko pastorku je u GT "na jehličkách".
Spodní ložisko bude rozměrově "konfekční" a neměl by být problem ho běžně v dobré kvalitě do ceny 100Kč koupit.

P.S. Nerozumuji tu furt příliš moc? :grin:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: vule v rizeni
PříspěvekNapsal: 05 květen 2013 17:38 
Offline

Registrován: 09 duben 2012 19:03
Příspěvky: 125
Bydliště: Zliv u Českých Budějovic
Automobil: černá 3000GT VR4
Typ motoru: 3.0 Twinturbo
Rok výroby: 1994
Tak u me nakonec se v mrtve zone neprenasi pohyb volantu do rizeni-pri sevreni posledniho kloubu ridici tyce neni citit zadny pohyb. Je mozne, aby se vymackal prostredni kloub a tam vznikla vule? Je toto mozne resit?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz