mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

vule v rizeni
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2544
Stránka 2 z 4

Autor:  Brumla [ 22 duben 2013 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Ahoj,

no moc na výběr nemáš :lol: . Spíš se divím, těm problémům s rozvodkami řízení u GT, zatím jsem se s tím nesetkal, vždy byla závada jinde...

Autor:  enemdym [ 22 duben 2013 22:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Řízení mi taky krapet propouští, zjištěn únik kapaliny, když se pod to zalehne.
Preventivně jsem z camskill.co.uk bral
http://www.camskill.co.uk/m7b0s2091p819 ... i_GTO_Z16A
na 4WS steering rack.
Plánuju (dlouhodobě) repas rezervního převodu řízení a následnou výměnu stávajícího, nebo komu to nechat dát udělat s dodáním vlastní opravné sady (zatím to ale není téma č.1).

Autor:  Brumla [ 23 duben 2013 11:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

enemdym píše:
Řízení mi taky krapet propouští, zjištěn únik kapaliny, když se pod to zalehne.
Preventivně jsem z camskill.co.uk bral
http://www.camskill.co.uk/m7b0s2091p819 ... i_GTO_Z16A
na 4WS steering rack.
Plánuju (dlouhodobě) repas rezervního převodu řízení a následnou výměnu stávajícího, nebo komu to nechat dát udělat s dodáním vlastní opravné sady (zatím to ale není téma č.1).


Ahoj kámo,
Ty jsi na tom podobně jako já, také mám některé díly nakoupené, že to musím (plánovaně) udělat a......... nic :lol: Čas není a tak to pořád odsouvám :wink: Ale teď se fakt musím vrhnout na rozvody, čas nadešel a díly všechny mám, hmmm tento víkend ne, to budu přezovat V8 a dělat brzdy, přístí víken ne, to budu v německu, další víkend musím své drahé polovičce vyměnit přední tlumiče na fordu, potom..... :lol:

Autor:  enemdym [ 23 duben 2013 12:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Brumla píše:
Ahoj kámo,
Ty jsi na tom podobně jako já, také mám některé díly nakoupené, že to musím (plánovaně) udělat a......... nic :lol: Čas není a tak to pořád odsouvám :wink: Ale teď se fakt musím vrhnout na rozvody, čas nadešel a díly všechny mám, hmmm tento víkend ne, to budu přezovat V8 a dělat brzdy, přístí víken ne, to budu v německu, další víkend musím své drahé polovičce vyměnit přední tlumiče na fordu, potom..... :lol:


Čau kámo.
Jednoduché řešení: do obchodu a 20 deka času, prosím :-)

Takže klasika, kovářovy kobyly běhaj bosy... :-/
A co rozvody na v8? Také svépomocí?

Autor:  Brumla [ 23 duben 2013 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

enemdym píše:
A co rozvody na v8? Také svépomocí?


Ale jo, je tam rozvodový řetěz (údajně celoživotnostní) s napínákem..... Budu to dělat letos, mám na V8 už 150 tisíc a tak to preventivně udělám, nechci dojebat ten motor jen pro pár kaček....

Čau kámo!

Autor:  Kajinek [ 23 duben 2013 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

enemdym píše:
Řízení mi taky krapet propouští, zjištěn únik kapaliny, když se pod to zalehne.
Preventivně jsem z camskill.co.uk bral
http://www.camskill.co.uk/m7b0s2091p819 ... i_GTO_Z16A
na 4WS steering rack.
Plánuju (dlouhodobě) repas rezervního převodu řízení a následnou výměnu stávajícího, nebo komu to nechat dát udělat s dodáním vlastní opravné sady (zatím to ale není téma č.1).



Ahoj,tahle sada je 4WD tu na 2WD jsem u nich nenašel,je to stejný nebo se to liší nevíš?

Autor:  Tom [ 23 duben 2013 18:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Pokud teče olej bude to nejspíš ze serva je pěkně blbě strčený za motorem.
Abych nekecal nic by nepomohlo sundat nápravu mám za to, že na předku jdou sundat pouze ramena.
Snadná práce pokud je motor venku to je servo jako na talíři ale nechtělo se mě do něj pro pár kapek.
Jo a kdo nemaže tan nejede :grin:

Autor:  enemdym [ 23 duben 2013 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Kajinek píše:
Ahoj,tahle sada je 4WD tu na 2WD jsem u nich nenašel,je to stejný nebo se to liší nevíš?


Ahoj, vnitřnosti servo převodu (předního) by dle mého názoru mohly být totožné pro 4ws a klasiku. Detaily ale nutno nastudovat a utvrdit se v tom.

Obecně pro 4ws - u předního servo převodu by měl být navíc jen jeden otvor na jedné straně pistnice. Zbytek sou odlišnosti ve vedení (kvůli řízení zadní nápravy) a jiná servo nádobka.

Autor:  enemdym [ 23 duben 2013 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Tom píše:
Pokud teče olej bude to nejspíš ze serva je pěkně blbě strčený za motorem.
Abych nekecal nic by nepomohlo sundat nápravu mám za to, že na předku jdou sundat pouze ramena.
Snadná práce pokud je motor venku to je servo jako na talíři ale nechtělo se mě do něj pro pár kapek.
Jo a kdo nemaže tan nejede :grin:


Přední servo převod jde u 4ws dostat ven bez demontáže nápravy a i bez demontáže ramen.
Výfuk a rozvodovku s kardanem (4wd) dát bokem, pryč se 2 podélníky pod motorem, rozpojit / demontovat servo vedení, odpojit čepy řízení od těhlic, tisicihran od týče řízení, 4 šrouby držící servo převodku a ... hodně trpělivosti s klíčováním. Tímto způsobem to jde vytáhnout, se zpětnou montáží ještě nevím, ale proč by to nemělo jít i dostat zpět? :-)

Edit: samozřejmě nutná práce i shora, klasika, ale pro atmosférické motory o to snazší (zadní turbo zaclání jak naschvál). Není to jednoduché, ale možné.

Autor:  Paavo [ 24 duben 2013 07:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

..... Kde jak se meni u 4ws olej do serva? Koukal jse na to, ale netroufnu si na rizeni povolit nix jem tak, abych zkusil, odkud to potece. Diky.

Autor:  Brumla [ 24 duben 2013 07:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Ahoj,

viz. příloha......

Přílohy:
řízení.pdf [1.2 MiB]
272 krát

Autor:  Kuno [ 27 duben 2013 21:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Zdravím.
Měl už někdo z Vás to řízení rozdělané?
Když se tak dívám na obrázky co tu dal Brumla,těsnění je řešeno nějakými O kroužky a gufery. Kroužky danného rozměru z vhodného materialu mohu koupit asi 2km od domu a gufera také.
Takže se ptám: neznáte někdo rozměry těch gufer? :think:
Prosím moc,nejpozději ve středu chci jezdit. :grin: :grin: :grin: -teda spíš moje manželka.... :?:

Autor:  enemdym [ 28 duben 2013 00:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Kuno píše:
Zdravím.
Měl už někdo z Vás to řízení rozdělané?
Když se tak dívám na obrázky co tu dal Brumla,těsnění je řešeno nějakými O kroužky a gufery. Kroužky danného rozměru z vhodného materialu mohu koupit asi 2km od domu a gufera také.
Takže se ptám: neznáte někdo rozměry těch gufer? :think:
Prosím moc,nejpozději ve středu chci jezdit. :grin: :grin: :grin: -teda spíš moje manželka.... :?:


Jelikož mám opravnou sadu doma, změřím a dám vědět.

Autor:  Kajinek [ 28 duben 2013 10:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

http://www.theautopartsshop.com/auto+ca ... -kit.html#

Tak nevim ale tyhle sady se od sebe docela liší,u té první píšou pro 2WD i 4WD,
u těch ostatních jenom pro 2WD,přitom na Rockauto jí mají vedenou pro oba typy......
jak vypadá ta orig. Mitsu jsem nikde nenašel

Autor:  Mitsi [ 28 duben 2013 11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: vule v rizeni

Kuno píše:
... O kroužky a gufery. Kroužky danného rozměru z vhodného materialu mohu koupit asi 2km od domu a gufera také. ..

Na řízení se zásadně používají atypické rozměry a dvoubřitá gufera, a to právě proto, abys tam nemohl dát "něco", co koupíš za pár babek 2 km od domu. Tady jde o bezpečnost, kterou by měla zaručit mj. nekompromisní kvalita pryžových dílů!

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/