mitsubishi.megaherz.cz https://mitsubishi.megaherz.cz/ |
|
vule v rizeni https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2544 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | Kuno [ 28 duben 2013 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Mitsi: Ona firma nevyrábí a nedodává "jen tak nějaké gufera",v nabídce má samo i dvoubřitá a specialní gufera na vysoké tlaky v hydraulice a do žádného auta bych nedal nic,co by připomínalo gumičku ustřihlou z duše na kolo. Nejsem zas takový elév a nějaké to servo jsem už opravil (s pomocí produktů té firmy) a doted všechny jezdí. To,že se tu na různé věci ptám,neznamená,že bych o tom neměl žádného povědomí jen se ujištuji,že mne po rozdělání nebude čekat nějaké nemilé překvápko,protože se řídím pravidlem:O čem si nejsem absolutně jist,že zvládnu-do toho raději "nelezu." |
Autor: | Kuno [ 28 duben 2013 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Enemdym:To bys byl vééélmi hodný. Děkuji dopředu. |
Autor: | Mitsi [ 29 duben 2013 13:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Kuno píše: Mitsi: Ona firma nevyrábí a nedodává "jen tak nějaké gufera",... Pokud se Tě to dotklo, tak se omlouvám! Tebou prvotně zvolená formulace na mne totiž dýchla poněkud jiným podtextem ... |
Autor: | Kuno [ 29 duben 2013 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Mitsi: Nedotklo. A i kdyby jsem dlouho "splachovací" Ve středu ráno to asi rozdělám a pak poreferuji jak to s těmi kroužky a gufery vlastně je. |
Autor: | Kuno [ 01 květen 2013 14:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Hlásím,že už nekapu. Řízení opraveno,vyměnil jsem 4 gufera,z toho dvě jsou úplně normální-běžná "konfekce" (na domek řízení) plus jeden gumový O kroužek,vše cca za 200kč. Ložiska jsem měl OK a ty kroužky (bílé) co jsou v sadě netřeba měnit,nemají s utěsněním serva nic společného. Vytáhnout řízení není nic složitého,vše jde hezky povolit a s trochou šikovnosti a dobrým vercajkem je to práce pro jednoho cca na 45 minut. P.S Kdo má vůli v řízení,(mrtvý chod),zkuste si nastavit-zvětšit předpětí přítlačného segmentu tyče řízení. Je to ta velká matice na imbus s kontrovacím podložkošroubem. ,myslím,že budete úspěšní. Já byl. |
Autor: | Mitsi [ 01 květen 2013 22:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Kuno píše: Hlásím,že už nekapu. Řízení opraveno,vyměnil jsem 4 gufera,z toho dvě jsou úplně normální-běžná "konfekce" (na domek řízení) plus jeden gumový O kroužek,vše cca za 200kč. Gratuluji! To u Volva to mají, panečku, jinak posichrované: rozměry jejich gufer existují jen u nich, jenže je samostatně neprodávají - maximální vejvar na prodeji celých skříní (tečou rády, často a silně) zajištěn! Kuno píše: P.S Kdo má vůli v řízení,(mrtvý chod),zkuste si nastavit-zvětšit předpětí přítlačného segmentu tyče řízení. Je to ta velká matice na imbus s kontrovacím podložkošroubem. ,myslím,že budete úspěšní. Já byl. Bacha, nepřehnat: kritickou mezí je takové "přišponování", při níž se volant ještě sám vrací do přímého směru! |
Autor: | Brumla [ 02 květen 2013 08:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Kuno píše: Vytáhnout řízení není nic složitého,vše jde hezky povolit a s trochou šikovnosti a dobrým vercajkem je to práce pro jednoho cca na 45 minut. Ahoj, konečně se někdo 'nebojí' se do něčeho pustit - jen připomínám, že u AWD je demontáž řízení trochu obtížnější, nicméně jde to docela dobře jak jsem už psal... |
Autor: | Kuno [ 02 květen 2013 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Mitsi:....Bacha, nepřehnat: kritickou mezí je takové "přišponování", při níž se volant ještě sám vrací do přímého směru... Naprostý souhlas. No a s těmi gufery na řídící tyče-samozřejmě to byly trošku "laborace" ale zastávám názor,že pokud člověk chápe,jak,co a proč funguje může si dovolit bez zásadních změn lecos nahradit,upravit nebo udělat jinak. Zítra mi přivezou Galanta také 6 válec a...-taky mu z prava teče servo... Co jsem se zběžně díval,je to řízení jinak,tak uvidíme,zda budu také úspěšný.... Je pravda,že u reasfirmy vyjde oprava řízení na cca 8-15 tis. a to ho člověk ještě musí dovézt vymontované. Když tak nad tím uvažuji,je to příjemný výdělek-za práci na cca max. hodinu. |
Autor: | Kuno [ 02 květen 2013 10:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Brumla: Zdravím. U 4 kolky to bude jistě náročnější ale čímpak bychom se pak bavili,ne? Pro mne bylo nejhorší vybalancovat ven stabilizátor. Tam šlo milimetry. Demontoval jsem pouze ty podélné nosníky,svody výfuku (tu část,co jsem tam měl kdysi to T napojení ) a stabilizátor. Pak už jen samotné řízení. Vše zespodu bez otevření kapoty motoru. Jak jsem už psal,šlo to vše velmi dobře demontovat jak na novém autě. Asi dobrý matroš -aaa hlavně v tom nebyl přede mnou "vlezený" nikdo jiný. |
Autor: | Brumla [ 02 květen 2013 11:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Kuno píše: Demontoval jsem pouze ty podélné nosníky,svody výfuku (tu část,co jsem tam měl kdysi to T napojení ) a stabilizátor. Pak už jen samotné řízení. ....no u AWD je třeba navíc sundat 'T case' tedy přední rozvodovku a podvázat kardan... Na zvedáku to jde, pod autem na špalkách je to trochu opruz, ale i v těchto podmínkách se to dá udělat |
Autor: | Paavo [ 03 květen 2013 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Kuno: ten sroub, jaks psal, pro vymezeni mrtveho chodu se nachazi kde? To je ten u vstupu tyce do rizeni, odhadem velikost 6-8 |
Autor: | Kuno [ 04 květen 2013 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Je to šroub na obrovský imbus a je kontrován obrovskou podložkou se závitem čtvercového tvaru. Pod ním je pružina a takový "přitláčecí segment". Pak je tam ještě jeden a pod ním je matice fixující pastorek řízení uložený v ložisku-tak tento to není. Nevím,jestli jsem to srozumitelně popsal,tak kdybys cokoliv chtěl,tel: 603324542. Poradím,budu-li moci. |
Autor: | Kuno [ 04 květen 2013 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
To "přitažení" řízení není samospasitelné,(eliminujete tím ev. vůle mezi pastorkem a samotným hřebenem řidící tyče) protože pokud máte vůli v ložiskách pastorku,nepomůže. Většínou(u jiných aut) bývá vůle v tom spodním ložisku,co je pod tím druhým šroubem. Horní uložení-ložisko pastorku je u GT "na jehličkách". Spodní ložisko bude rozměrově "konfekční" a neměl by být problem ho běžně v dobré kvalitě do ceny 100Kč koupit. P.S. Nerozumuji tu furt příliš moc? |
Autor: | Paavo [ 05 květen 2013 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vule v rizeni |
Tak u me nakonec se v mrtve zone neprenasi pohyb volantu do rizeni-pri sevreni posledniho kloubu ridici tyce neni citit zadny pohyb. Je mozne, aby se vymackal prostredni kloub a tam vznikla vule? Je toto mozne resit? |
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |