mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 28 duben 2024 18:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013 17:01 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
....Myslím,že ta naše debata je hlavně o tom abys nemusel přiznat,že bych mohl mít pravdu.Naprosto stejnou argumentaci lze vypozorovat i na jiných forech,kde jsi psal.
A kolikrát tam "padaly" takové hovadiny,že by jeden brečel. (např tema "hydroštely","dvojitá"řj..atd).

OK, až se k tomu dostanu, přeložím příslušné pasáže.

Ovšem pokud chceš pokračovat tímto tónem, pak stačí napsat cosi o oslovi a nemusím se více namáhat!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013 17:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Ne ne ne já už na toto tema nechci pokračovat vůbec a žádám o to už potřetí.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013 17:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Kuno, to je fakt čistě o tom, že já budu v Hradišti resp. ve Zlíně a auto v Brně. I když vlastně napadá mě něco, co by všechny varianty hezky zkombinovalo: můžeme to udělat třeba tak, že já bych kolem poledne v pátek dorazil do Zlína nějakým MHD. Následně bych potřeboval hodit do Dřevnice na otočku. No a pak bychom mohli vyrazit na výlet tvým autem do Brna pro mé auto. Nabrali bychom v Brně ostatní kluky z Brna a okolí a vyrazili bychom na spanilou jízdu směr Buchlov. Ale jinak samozřejmě budu doufat, že auto bude už ve čtvrtek večer. A konečně, jak už jsem řekl, jestli kluci z Brna případně někdo další nebudou, tak my dva si můžeme dát scuka ve Zlíně kdykoliv jindy ...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013 22:15 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Tak tady je ten slíbený překlad relevantních pasáží. Snažil jsem se v maximální možné míře o doslovnost. Moje vlastní poznámky jsou uvedeny v závorkách. Takhle otrocky se pochopitelně pro běžné účely nepřekládá, ale snažil jsem se vyhnout případnému nařčení z toho, že jsem text záměrně zkreslil. Kdo chce, ať si to klidně nechá někde zkontrolovat.

Points importants pour le rodage des moteurs Lycoming
- Důležité body (zásady) pro záběh motorů Lycoming

La plupart des gens semblent fonctionner en considérant
qu’ils peuvent mieux ménager la valeur de n’importe quel
système mécanique en le traitant avec grand soin.
- Většině lidí (uživatelů) se zdá, že mohou lépe využít hodnotu (zhodnotit) jakéhokoli mechanického systému, když s ním budou zacházet s velkou péčí (šetřit ho).
Ceci est probablement vrai mais dans de nombreux cas il convient
d’interpréter ce que grand soin signifie réellement.
- To je pravděpodobně možné, nicméně v mnohých případech je vhodné ozřejmit, co ona velká péče skutečně znamená.
Ceci est particulièrement applicable quand on considère le rodage
d’un moteur moderne.
- Tohle platí zvláště tehdy, pokud se budeme zabývat záběhem moderního motoru.
Les propriétaires d’avion demandent
souvent qu’elle est la façon recommandée de rôder un
moteur neuf ou remanufacturé de façon à réaliser
soigneusement cette première étape.
- Majitelé letadla se často ptají, jakým způsobem se doporučuje zabíhat nový nebo generálkovaný motor tak, aby tato první etapa (záběh) proběhla s náležitou péčí.
La plupart de ces procédures de rodage s’appliquent aux moteurs qui ont été
révisés ou qui ont eu un cylindre remplacé.
- Většina těchto zabíhacích procedur se vztahuje k motorům, které prošly revizí nebo u nichž se měnil (přinejmenším) jeden válec.


Un moteur neuf ou remanufacturé devra être traité de la
même façon que tout autre moteur pour le démarrage,
l’échauffement et les vérificatins avant vol.
- S novým či generálkovaným motorem je nutno při startování, ohřívání a předletové kontrole zacházet jako s každým jiným motorem.
Il y a certains propriétaires d’avions et pilotes qui préféreraient utiliser
une faible puissance en croisière pendant le rodage.
- Někteří majitelé letadla (však) během záběhu preferují využívat při letu (jen) malý výkon (motoru).
Ceci n’est pas recommandé.
- Toto se nedoporučuje.
Un bon rodage exige que les segments s’étendent suffisamment pour s’appuyer sur les
parois des cylindres pendant le rodage.
- Dobrý záběh si vyžaduje dostatečné roztažení (pístních) kroužků tak, aby se během záběhu přitlačily na stěny válců.
Cet appui sur la surface des cylindres se produira seulement quand les
pressions à l’intérieur des cylindres est suffisamment
importante pour provoquer l’expansion des segments des
pistons.
- Tento přítlak vůči ploše válců vzniká pouze v tom případě, kdy jsou tlaky ve válci dostatečné na to, aby vyvolaly roztažení pístních kroužků.
La pression dans les cylindres devient suffisante
pour un bon rodage que si la puissance est au moins de
65%.
- Tlak ve válci se pro účely dobrého záběhu stává dostatečným, pokud výkon (produkovaný motorem) dosahuje přinejmenším 65 %.
L’utilisation de la pleine puissance pour le décollage et la
montée n’est pas mauvaise ; elle est au contraire bénéfique
à condition de vérifier que les températures moteur restent
dans la zone d’opérations normales.
- Využití plného výkonu pro vzlet a stoupání není špatné (chybou); naopak je výhodné v případě ověření, že teplota motoru zůstává v běžných provozních mezích.
Des réglages de puissance en croisière au-dessus de 65% et de préférence
entre 70 et 75 % de la puissance nominale doivent être
utilisés pour réaliser un bon rodage.
- Pro uskutečnění dobrého záběhu má být výkon (motoru) udržován během letu nad (úrovní) 65% a ještě lépe mezi 70 až 75% nominálního výkonu (motoru).


Pour ceux qui pensent encore que mener durement un
moteur pendant le rodage relève de la cruauté, il y a un
argument supplémentaire pour les réglages de puissance
élevés.
- Pro ty, kdož se stále domnívají, že tvrdé zacházení s motorem během záběhu představuje týrání, je tu jeden dodatečný důvod pro využívání zvýšeného výkonu.
L’utilisation de faible puissance ne dilate pas
suffisamment les segments et un film d’huile reste sur les
parois du cylindre.
- Využívání malého výkonu nezajišťuje dostatečné roztažení (pístních) kroužků a olejový film zůstává na stěnách válce.
Les hautes températures de la chambre
de combustion vont oxyder le film d’huile et créer une
condition de glaçage des parois des cylindres.
- Vysoké teploty ve spalovacím prostoru způsobují oxidaci olejového filmu a (tím) se vytvářejí podmínky pro vyleštění stěn válců.
Lorsque cela se produit, le rodage des segments s’arrête et génère
fréquemment une consommation d’huile excessive.
- Pokud k tomu dojde, záběh kroužků se zastaví, a to často způsobí příliš vysokou spotřebu oleje.
La mauvaise nouvelle est qu’un glaçage important des
cylindres ne peut être corrigé qu’en retirant les cylindres
pour effectuer un pierrage des parois.
- Špatnou zprávou je, že výrazné vyleštění válců nelze odstranit jinak, než jejich vyjmutím (demontáží) kvůli provedení honování.
Ceci est une opération coûteuse qui peut être évitée par de bonnes
conditions de rodage.
- To je záležitost nákladná, které se (ovšem) lze vyhnout dobrými podmínkami záběhu.

Pour résumer il y a juste quelques points à se rappeler à
propos de rodage
- Závěrem připomenutí několika bodů (zásad) vztahujících se k záběhu:

(3) Faire tourner le moteur a puissance élevée en
croisière pour favoriser l’adaptation chemise / segment /
piston ;
- točit motor za provozu na vysoký výkon, aby se usnadnilo přizpůsobení vnitřní plochy válce / kroužku(-ů) / pístu;
(4) Continuer le rodage pendant 50 heures ou
jusqu’à ce que la consommation d’huile se stabilise.
- pokračovat v záběhu po dobu 50 (provozních) hodin nebo až se ustálí spotřeba oleje.

Ces procédures simples doivent éliminer le risque deglaçage
des parois de cylindre et doivent préparer le moteur pour
une longue et satisfaisante vie en service.
- Tyto postupy by měly eliminovat riziko zaleštění stěn válce a připravit motor pro dlouhý a spokojený život v provozu.

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 04 červen 2013 22:17 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
Ne ne ne já už na toto tema nechci pokračovat vůbec a žádám o to už potřetí.

Opravdu bych rád zvěděl, proč má téměř každý nedouk neskonalou potřebu vystavovat svou nevědomost na odiv!

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 07:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Já zase nechápu proč se někdo sere do věcí o kterých si akorát tak něco přečetl na netu ale přesto má potřebu neustále rozumovat na každém foru,s pocitem geniality poučovat jiné,kteří o t nestojí,neomaleně argumentovat a honit si ego.
Třikrát jsem tě žádal abys to tu nadále nezasíral svými vygooglovanými rozumy ale zřejmě se dušička dostatečně neuspokojila.
Mrzí mne,že musím tak příkře reagovat ale nemohu jinak.
Takže-po čtvrté: Tady se řeší sraz a nehoní ego!
Doufám,že to pochopí i člověk s Tvým vzděláním!


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 listopad 2005 17:48
Příspěvky: 123
Bydliště: Praha
Automobil: Mitsubishi 3000GT SL
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
Já zase nechápu proč se někdo sere do věcí o kterých si akorát tak něco přečetl na netu ale přesto má potřebu neustále rozumovat na každém foru,s pocitem geniality poučovat jiné,kteří o t nestojí,neomaleně argumentovat a honit si ego.
Třikrát jsem tě žádal abys to tu nadále nezasíral svými vygooglovanými rozumy ale zřejmě se dušička dostatečně neuspokojila.
Mrzí mne,že musím tak příkře reagovat ale nemohu jinak.
Takže-po čtvrté: Tady se řeší sraz a nehoní ego!
Doufám,že to pochopí i člověk s Tvým vzděláním!


Koukám,že všechny debaty s Mitsim mají stejný konec :clap: Vím akorát,že když si kupuješ nový auto,tak prodejce doporučuje pro zajíždění
jízdu např. po dálnici ustálenou rychlostí,není to jejich výmysl,jsou to pokyny od výrobce.Patrně chtějí aby si zákazník motor co nejdříve zničil.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 12:24 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kuno píše:
Já zase nechápu proč se někdo sere do věcí o kterých si akorát tak něco přečetl na netu ale přesto má potřebu neustále rozumovat na každém foru,s pocitem geniality poučovat jiné,kteří o t nestojí,neomaleně argumentovat a honit si ego.!

Jestli považuješ 20 let podílu na tvorbě technických předpisů pro konstrukci silničních kolových vozidel za něco, co jsi právě popsal, pak mi nezbývá než to otočit a zeptat se Tě, zda jsi se někdy vůbec zamyslel nad tím, zda by i pro praktika z autodílny nebylo vhodné sledovat vývoj techniky a technologií?

Kuno píše:
Třikrát jsem tě žádal abys to tu nadále nezasíral svými vygooglovanými rozumy ale zřejmě se dušička dostatečně neuspokojila.

A já jsem se Tě pro změnu jednou ptal, kam mám poslat lidi na přehonování zánovních motorů, které si v rámci záběhu sami zkur.vili? Zatím jsem zvěděl pouze to, že sám honování neděláš. Takže nějaký kontakt, prosím!

Kuno píše:
Mrzí mne,že musím tak příkře reagovat ale nemohu jinak.
Takže-po čtvrté: Tady se řeší sraz a nehoní ego!
Doufám,že to pochopí i člověk s Tvým vzděláním!

Pochopil jsem! A na srazu můžete důkladně rozebrat třeba to, jak pěkně stoupne kompresní poměr snížením hlavy o pět setin mm... :clap:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 12:30 
Offline

Registrován: 16 listopad 2004 21:23
Příspěvky: 2921
Bydliště: Praha
Kajinek píše:
... Vím akorát,že když si kupuješ nový auto,tak prodejce doporučuje pro zajíždění
jízdu např. po dálnici ustálenou rychlostí,není to jejich výmysl,jsou to pokyny od výrobce.Patrně chtějí aby si zákazník motor co nejdříve zničil.

Kolikrát sis kupoval nové auto, resp. kolikrát jsi tohle při koupi nového vozu slyšel? Já už si při té příležitosti vyslechl od prodejců kupu nesmyslů, ale tohle fakt ještě ne! Tedy by mne zajímaly ony "pokyny od výrobce" - alespoň od jednoho, prosím! :mrgreen:

_________________
Když auto, tak japonské! Když japonské, tak Mitsubishi! A to navzdory všem potížím MMC...


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 15:33 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Kdo ty Buchláky organizuje? A neříkejte, že pan Liška nebo Zakopčaník :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 15:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Buchlov jsem navrhl já protože se řešila otázka zda je lepší, abych si vezl auto z Brna do Prahy na návěsu nebo si ho v Brně vyzvedl a jel po vlastní ose, přičemž pokud už bych jel po vlastní ose, tak jsem sejít se s ostatními z Moravy by mohlo být zajímavé, když už jste se za rok a měsíc, co jsem měl auto nepojízdné, nebyli schopní sejít :-). Jestli z toho něco bude nebo ne nezáleží ani tak na mně, jako na tom, zda je zájem ostatních (předpokládejme, že z Moravy), zda v mém případě budu mít auto (dozvím se zítra) či zda bude auto až v pátek večer (pak je otázkou jak ho dostat z Brna na Buchlov), někdo řešil počasí (kdyby padaly trakaře tak to opravdu nemá cenu). Čili za mne je to pořád otevřené na obě strany a čekám na to, co ostatní. Vzhledem k debatě, která se zde rozvinula, bych řekl, že hlavním lákadlem by byla účast Mitsiho, kteréhož nikdo pokud vím nikdy neviděl, ale každý má na základě jeho diskusních příspěvků o něm představy jistě specifické. Já bych chtěl hlavně vidět, jestli by si to Kuno s Mitsim vyříkali nebo by došlo třeba na rvačku :-).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 05 červen 2013 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Mitsi: Vidím,že "Zajíc žije v lese,žije v lese,žije v lese,žije v lese......

Alébrž-jak se do lesa volá,tak se ozývá,tedy Konkrétně:

.....Mitsi
Předmět příspěvku: Re: První kroky - Carisma 1.8 GDI EXE 99
napsal:
Ještě mne napadla jedna věc: Totálně za.raný sací trakt, z něhož už odpadávají kusy toho bordelu, které se čas od času zachytí na dosedací ploše ventilového sedla a než zase odpadnou, tak v některém z válců není komprese.

Větší blbost jsem ještě nečetl !!!
O to víc je s podivem,že vypadla z člověka,co se prý čímsi 20 let zabýval.....Takovou blbost nevypotí učen 1.ročníku oboru OMV.
No,nyní je mi jasné,proč ty předpisy stojí většinou za h.vno.

Kontakt na člověka co dělá GO ti žádný nedám,nechci aby pak s tebou měl problémy-viz tebou zminované soudní spory a vůbec způsob jednání s lidmi-např.se mnou zde ale i s jinými. Povýšenost,arogance,provokace,bájná lhavost...atd.
Jak napsal správně Kajínek-debaty s tebou dopadnou vždy stejně,tak se zamysli kde je asi chyba.
Není to třeba podle úsloví:Všichni jste idioti,jen já jsem letadlo?

Na srazu budeme raději probírat další technické "perly" tebou na forech prezentované jako absolutní pravdy.
Anebo raději ne,Silvestr bude až v prosinci. :grin:

Znovu opakuji,že mne tento způsob komunikace mrzí a nemám ho rád ale vyprovokoval sis to sám.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013 08:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 červenec 2011 01:40
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha
Automobil: Dodge Stealth RT
Typ motoru: 3.0 Twin Turbo
Rok výroby: 1993
Pánové, takže během dne musí padnout definitivní rozhodnutí. Předpokládám, že ti co mají zájem případně přijet, sledují na mailu. Takže napište každý za sebe prosím ano, ne, kdy přijet, kdy odjet. Já se zařídím podle vás. Díky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013 08:36 
Offline

Registrován: 02 prosinec 2009 19:06
Příspěvky: 233
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR4 Twin turbo
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 2000
eši tam bode e zakopcanik s liskem , tak jedo i debe chcalo ...
akorat teda nevim vo kolika


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Minisraz Buchlov 7.6.?
PříspěvekNapsal: 06 červen 2013 10:10 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Pokud akce bude, připojím se k pokecani u píva buďto z pa (příjezd navečer) na so (odjezd brzo ráno) nebo ze so (příjezd navečer) na ne (odjezd neresim).


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 92 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz