Kuno píše:
A to tam ty auta dělníci tlačí? Na vagony,lodě,návěsy je tlačí?
Já přece nic nepsal že se běžné auta zabíhají po sjetí s výr. pásu.
Kuno píše:
... po proběhu prvních 500-800km nebo odpovídající doby zatížení naprázdno.
To poslední popisované mají za sebou všechna nová auta která si odvážíme domů...
Opravdu se domníváš, že km proběh těch fungl nových motorů, než se dostanou k zákazníkovi, představuje zmíněných 500-800 km? Já si dovolím oponovat a nabídnout cifru 15-20 km, což odpovídá naprosto syrovému motoru, který byl odzkoušen prakticky pouze na funkčnost! Samozřejmě s výjimkou těch motorů, které prošly brzdou v rámci statistického "samplingu" pro účely kontroly kvality výroby.
Kuno píše:
Já popsal pouze praxi po G.O motorů tak jak probíhala když jsem na G.O dělal.
Taková byla praxe a věřím,že se i od té dnešní neliší. Prostě-ustálená jízda v optimálních podmínkách a otáčkách a teprve pak začít auto pozvolna zatěžovat. A...žádné vyleštěné plochy nikde za těch pár stovek km nevzniknou....
A já pro změnu tvrdím, že tohle patří mezi to nejhorší, co lze novému motoru, resp. motoru po GO provést! Navíc netuším, jaké že jsou ty "optimální otáčky".
Kuno píše:
Prostě-nechci o tom už dál polemizovat nebo být chytán za slovíčka.
Jak jsem už psal,když si něčím nejsem jist,zeptám se,zastávám názor,že není hanba být nevědomý ale je hanba v nevědomosti setrvávat....... ale v tomto případě si jist jsem.
OK, tak ať si z těchto svou naprosto protichůdných přístupů k věci každý sám vybere podle vlastního uvážení.