mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Motor 3000GT trošku rady bude???
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2562
Stránka 5 z 5

Autor:  Kuno [ 12 červen 2013 07:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Nebudu už už reagovat,vysiluje mne to. Když ani nevíš,že turbo se začne točit okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu,
Když nevíš,jak "maže" auto.
Dělals někdy opravu turba nebo čerpadla mazání? Nedělal to je zjevné.

....To je úplně stejná otázka, jako proč dnešní motory po studeném startu prakticky neznají zvýšený...
Jak prakticky? Co to znamená,to je obezlička pro to kdyby to tak nebylo? Blbost jak vrata!

...
Jaký je rozdíl v ceně dílů? Obvykle trojnásobný. A v ceně práce? Žádný, poněvadž i "nový dvouhmotový setrvačník" bys musel nějak namontovat.
Jak "nějak"? Víš vůbec jaký rozdíl je v obou provedeních a jak fungují? Možná tak z nějakych chytrých komentů na netu.

Zas blbost...tronásobný rozdíl a dokonce "obvykle".... :grin: :grin: :grin:

Kolik kdo stolic má je jedno-pokud píše jiný hlouposti,hloupostmi zůstanou.

Mitsi-při vší úctě jsi možná dobrý teoretik ale tím to končí. Praxi a hlavně její někdy diametrální rozdíly od teorie pochopí jedině praktik a to ty zjevně jak je patrno zde i jinde-nejsi.
Vrat se raději mezi "Galantisty" zde se řeší GT a jen díky tobě se "debata" sveze vždy někam jinam. Tam můžete řešit "resety klapek", viskozitu olejů nebo má-li uhlík víčka rozdělovače pružinu,či je přitláčen planžetkou od palce....a další libůstky. :grin:
Ono by na tom nic nebylo,každé forum je k diskusi ale nemělo by sloužit k demagogickému obhajování kdejaké kraviny co někdo někam napíše a druhý (byt někdy v dobré víře) ji přebere jako fakt.
GT jsi viděl možná z ponorky a to co si o něm někde přečteš bohužel nestačí k tomu abys druhým radil s jeho opravami.
Radil-to je možná přehnané,ještě jsem nepostřehl,že bys zde někomu opravdu poradil. Ty prostě jen přepisuješ nebo nebo cituješ to co vygooglíš na netu anebo co někde napsal Vaculík. To jsou všechny tvé zkušenosti a vědomosti týkající se oprav os. automobilů.

AMEN.

Autor:  Mitsi [ 12 červen 2013 12:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
Nebudu už už reagovat,vysiluje mne to. Když ani nevíš,že turbo se začne točit okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu

Mne to baví čím dál tím víc! Rád se totiž dozvím, co že to vlastně roztočí turbínu turbodmychadla "okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu" tak, aby to mělo nějaký dopad na požadavky jeho mazání, zejména když přihlédnu k řádovému rozdílu počtu otáček za volnoběhu a nominální hodnotě max. provozních otáček.

Kuno píše:
Když nevíš,jak "maže" auto.
Dělals někdy opravu turba nebo čerpadla mazání? Nedělal to je zjevné.

Velmi rád se dozvím, jak je zajištěno, aby čerpadlo mazání natlačilo olej "už v průběhu své první otáčky a to právě do kliky" a tím prakticky ihned zajistilo provozní tlak v systému mazání. Nechám se poučit, jak se v podmínkách běžné autodílny, která nebývá vybavena dynamickou vyvažovačkou, dělá na koleně oprava turba.

Kuno píše:
....To je úplně stejná otázka, jako proč dnešní motory po studeném startu prakticky neznají zvýšený...
Jak prakticky? Co to znamená,to je obezlička pro to kdyby to tak nebylo? Blbost jak vrata!

Nechám si vysvětlit, zda, resp. či, není žádný rozdíl mezi cca 1600 ot./min., které točila většina přinejmenším benzínových motorů po studeném startu ještě v 90. letech, a dnešními max. 1000 ot./min., které točí ve stejné situaci soudobé motory. V čem zde spočívá ona "blbost jak vrata"?

Kuno píše:
....Jaký je rozdíl v ceně dílů? Obvykle trojnásobný. A v ceně práce? Žádný, poněvadž i "nový dvouhmotový setrvačník" bys musel nějak namontovat.
Jak "nějak"? Víš vůbec jaký rozdíl je v obou provedeních a jak fungují? Možná tak z nějakych chytrých komentů na netu.

Uvítám - když už jsem tebou označován za "mistra v googlení" - nějaký odkaz na to, čím se liší uchycení klasického setrvačníku na klikovce od uchycení toho dvouhmotového ve stejném místě, že to může znamenat takový rozdíl v ceně práce za výměnu. Stejně tak uvítám odkaz na vysvětlení rozdílu ve "fungování obou provedení", tedy pokud tam nějaký vůbec je, jakože podle tebe "rozdíl nepoznám, za tím si stojíš", tedy tam zřejmě žádný rozdíl ve fungování ani není, a je tudíž zbytečné ho hledat (osobně jsem líný cokoli sám na netu vyhledávat, proto žádám o pomoc).

Kuno píše:
....Zas blbost...tronásobný rozdíl a dokonce "obvykle".... :grin: :grin: :grin:

Tak cca kolik ten rozdíl v ceně dílů vlastně dělá? Rád bych to věděl, poněvadž cenovou hladinu sady dvouhmotový setrvák+přítlačák+lamela+(případně) vypínací ložisko spojky znám, ale poněvadž prasá.ny z kategorie náhrady dvouhmoťáku klasikou neuznávám, ceny těch klasik neznám.

Kuno píše:
....Kolik kdo stolic má je jedno-pokud píše jiný hlouposti,hloupostmi zůstanou.

Kdo investuje miliony Kč do stolic, ten se těmi opravami nejspíše seriózně zabývá. Na rozdíl od těch, kteří mu tam nosí choulostivé díly vstřikovacích soustav pro diesely, které - pokud je čirou náhodou nezkur.vili již při nekvalifikované demontáži, až příliš často zku.ví při nekvalifikované zpětné montáži po kvalitně provedené repasi.

Kuno píše:
....Mitsi-při vší úctě jsi možná dobrý teoretik ale tím to končí. Praxi a hlavně její někdy diametrální rozdíly od teorie pochopí jedině praktik a to ty zjevně jak je patrno zde i jinde-nejsi.

Ten teoretik se podílel na tvorbě tisíců stran technických předpisů, jimiž se výrobci aut musejí řídit, tedy přinejmenším tehdy, pokud chtějí prodávat svou produkci na evropském trhu. Slovo "produkce" přitom podtrhuji, poněvadž to je něco skutečně reálného, s čím lidé v praxi opravdu jezdí, nikoli nějaká teorie na papíře!

Kuno píše:
....Vrat se raději mezi "Galantisty" zde se řeší GT a jen díky tobě se "debata" sveze vždy někam jinam. Tam můžete řešit "resety klapek", viskozitu olejů nebo má-li uhlík víčka rozdělovače pružinu,či je přitláčen planžetkou od palce....a další libůstky. :grin:

Pravda, nevlastním GT a dokonce ani toho Galanta, k tomu v autě nemám ani ten rozdělovač...

Kuno píše:
....Ono by na tom nic nebylo,každé forum je k diskusi ale nemělo by sloužit k demagogickému obhajování kdejaké kraviny co někdo někam napíše a druhý (byt někdy v dobré víře) ji přebere jako fakt.

Domníval jsem se, že se tu konečně objevil někdo, koho opravy aut živí a kdo by mohl fungovat jako "domovský servis" pro příznivce značky Mitsubishi, nikoli jen 3000GT. Bohužel musím opětovně zopakovat známou poučku, na které ani tentokrát nemám žádný důvod cokoli měnit (škoda!):
Mitsi píše:
... Do servisů jsem se pak nuceně vrátil až o mnoho let později, kdy už přišly na řadu nové vozy a s nimi "povinné" (kvůli záruce) servisní prohlídky. A nic se změnilo, pořád stále stejná nekompetentnost, a to až do té míry, že jsem se opakovaně raději vzdal záruky, než abych musel tohle snášet.
... Proto považuji téměř všechny automechaniky a lidi se kolem toho motající za svého druhu novodobé loupežníky (čest a sláva výjimkám)! A odtud také moje reakce na to, co se tu občas objeví.


Kuno píše:
GT jsi viděl možná z ponorky a to co si o něm někde přečteš bohužel nestačí k tomu abys druhým radil s jeho opravami.

Radil s opravami GT? To snad nemůžeš myslet vážně! Anebo mi vysvětli, čím že se liší např. řízení u předokolky GT od ostatních vozů Mitsubishi z téže doby výroby. Protože to je jedna z mála věcí, kde jsem "radil".

Kuno píše:
Radil-to je možná přehnané,ještě jsem nepostřehl,že bys zde někomu opravdu poradil. Ty prostě jen přepisuješ nebo nebo cituješ to co vygooglíš na netu anebo co někde napsal Vaculík. To jsou všechny tvé zkušenosti a vědomosti týkající se oprav os. automobilů.

Jde o to, co kdo považuje za radu: jestli do kategorie rad řadí i varování před následováním naprostých bludů, které se tu nezřídka objeví. Dále bych rád bych věděl, co a odkud že to vlastně přepisuji? To jen abych si ujasnil, že/zda náhodou nejsem plagiátorem sebe sama, poněvadž už i z toho jsem byl jednou obviněn. Mé "zkušenosti a vědomosti týkající se oprav os. automobilů" by nemusely být ryze praktické, kdyby nebylo "nekompetentních novodových loupežníků", kterým člověk napřed zaplatí, následně se s nimi při marných reklamacích dohaduje, aby to pak po nich stejně musel sám vlastnoručně předělat. Tedy pokud to jenom trochu jde (bohužel na to ne vždy mám podmínky), snažím se tomu vyhnout a udělat si to rovnou sám, i kdybych si třeba měl za těžké peníze pořídit jednoúčelový přípravek, který použiji skutečně jenom jednou.

Kuno píše:
AMEN.

Merde!

Autor:  Kuno [ 12 červen 2013 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

baví tě to nebo hýčkáš ego? :grin:

....Mne to baví čím dál tím víc! Rád se totiž dozvím, co že to vlastně roztočí turbínu turbodmychadla "okamžitě po nastartování nebo dokonce už i v jeho průběhu" tak, aby to mělo nějaký dopad na požadavky jeho mazání, zejména když přihlédnu k řádovému rozdílu počtu otáček za volnoběhu a nominální hodnotě max. provozních otáček.

....Když to vezmu od konce: turbína se roztočí, až když se na ni dostane tlak výfukových plynů, tj. v době, kdy jsou její ložiska již mazána. Jinak se všechny mazané části motoru logicky nejvíce opotřebovávají právě při studeném startu, rozdíl je však v tom, jakému tlaku jsou v dané chvíli ty které díly vystaveny a kolik na nich zbylo oleje od doby předchozího běhu...

Co to meleš? Tys to turbo pracovat v autě snad ani neviděl!!!
Navrhnu ti tedy zkoušku:
Pokud se někdy dostaneš k nějakému autu s turbomotorem,sundej hadici sání a s motorem ve volnoběžných otáčkách zkus strčit prsty do vstupu turba. Okamžitě se přesvědčíš co a jak to turbo roztočilo. :grin: Následuje tvůj odjezd na úrazovku. :grin: :grin:

.....To je úplně stejná otázka, jako proč dnešní motory po studeném startu prakticky neznají zvýšený/studený volnoběh, když jim to z hlediska (potřeby) mazání (studeného motoru) vyloženě škodí?....

Co to má spolešného se startem se sešlápnutou spojkou? Nevíš jak reagovat tak zas,mlžíš fabuluješ. Příznačné!

...Kuno píše:
No a jak jsem čekal-končíme klasicky osobními invektivami,že?

Mitsi píše:Já s tím nezačal.
Alespon nelži,tys mne první nazval nedoukem!

....Ten teoretik se podílel na tvorbě tisíců stran technických předpisů, jimiž se výrobci aut musejí řídit, tedy přinejmenším tehdy, pokud chtějí prodávat svou produkci na evropském trhu. Slovo "produkce" přitom podtrhuji, poněvadž to je něco skutečně reálného, s čím lidé v praxi opravdu jezdí, nikoli nějaká teorie na papíře!

Pro mne za mne-na takovou kvalifikaci ti tu zvysoka...už vím proč jsou ty "předpisy" zhusta debilní!

.....Domníval jsem se, že se tu konečně objevil někdo, koho opravy aut živí a kdo by mohl fungovat jako "domovský servis" pro příznivce značky Mitsubishi, nikoli jen 3000GT. Bohužel musím opětovně zopakovat známou poučku, na které ani tentokrát nemám žádný důvod cokoli měnit (škoda!):

Domovský servis? Ano, pro všechny mé zákazníky jím jsem s menšími výlukami určitě více jak 15 let. Pokud jsem tvé naděje zklamal,mrzí mne to ale své zákazníky nikdy a nijak.

...Radil s opravami GT? To snad nemůžeš myslet vážně! Anebo mi vysvětli, čím že se liší např. řízení u předokolky GT od ostatních vozů Mitsubishi z téže doby výroby. Protože to je jedna z mála věcí, kde jsem "radil"...

No a měnils vůbec někdy aspon nějaký čep, (to je mimochodem s nadsázkou práce pro cvičenou opici)neřkuli opravoval servo? Asi těžko ale to ti nebránilo v tom poučovat mne co tam patří a "školit" jak a co tam dát,že?


Na další hloupé otázky se zeptej třeba toho chytrého Vaculíka...rád bych s tebou skončil,nejsi pro mne partner k diskusi.

AMEN. :grin:

Autor:  Brumla [ 12 červen 2013 16:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
Pokud se někdy dostaneš k nějakému autu s turbomotorem,sundej hadici sání a s motorem ve volnoběžných otáčkách zkus strčit prsty do vstupu turba.


Hmm, Vaše debata je vcelku nepřínosná pro ostatní :sad: nicméně si dovolím poznámku k tomu turbu:
je rozdíl mezi turbo-diesely a klasickým benzínovými turbomotory. Turbo-diesely skutečně mají otevřenou 'wastegate' a tlačí prakticky hned a pouze při dosažení mezního tlaku je vstup na lopatky uzavřen. U benzínu je to trochu jinak, zprvu se motor chová jako klasický atmosférický (a budík tlaku turba ukazuje do záporu - motor sám saje) při dosažení určitých otáček a dalších podmínek je teprve otevřen vstup na lopatky a turbo skutečně tlačí a opět nastupuje kontrola dosaženého přetlaku a jeho regulace....

Autor:  Mitsi [ 12 červen 2013 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
Co to meleš? Tys to turbo pracovat v autě snad ani neviděl!!!
Navrhnu ti tedy zkoušku:
Pokud se někdy dostaneš k nějakému autu s turbomotorem,sundej hadici sání a s motorem ve volnoběžných otáčkách zkus strčit prsty do vstupu turba. Okamžitě se přesvědčíš co a jak to turbo roztočilo. :grin: Následuje tvůj odjezd na úrazovku. :grin: :grin:

Když tam budu mít prst, ještě než nastartuješ, a když mi slíbíš, že nepřidáš plyn, klidně tu vrtulku za volnoběhu oním prstem podržím: tlak výfukových plynů na její druhou stranu totiž za této situace není dostatečný k tomu, aby ji z mechanicky (třeba prstem) zablokovaného stavu roztočil. Jestli tomu nevěříš, vyzkoušej si to sám: pokud bys měl strach o prst, použij třeba bukovou násadku tenkého malířského štětce. Poněvadž kdyby tomu tak nebylo, nemuseli by konstruktéři řešit problém "turbodíry".

Kuno píše:
Co to má spolešného se startem se sešlápnutou spojkou? Nevíš jak reagovat tak zas,mlžíš fabuluješ. Příznačné!

Vrať se v diskusi zpět a zjistíš, že řeč šla o tom, proč se na dnešních autech, resp. jejich motorech (ale nejen!), uplatňují vyložené blbosti, které motoru škodí. A tohle (zrušení zvýšeného volnoběhu po studeném startu) je jedna z nich!

Kuno píše:
Alespon nelži,tys mne první nazval nedoukem!

Jesliže někdo, kdo se již dlouhou dobu živí opravami aut, nějak nepostřehl souvislost mezi způsobem honování (a nejspíše ani netuší, jaký druh honování provádí ten, u koho si nechává opravovat válce), HTHS viskozitou oleje a výrobcem vozu předepsanými normami oleje, pak holt něco zmeškal či se něco nedoučil. Odtud také označení nedouk. (Kdybych se spletl, omluvím se, zde však k tomu nevidím sebemenší důvod.)

Kuno píše:
Pro mne za mne-na takovou kvalifikaci ti tu zvysoka...už vím proč jsou ty "předpisy" zhusta debilní!

To nevíš a ani nemůžeš tušit, poněvadž jsi u toho nikdy nebyl. Občas, nikoli však "zhusta", se sice stává, že to, na čem je téměř 60 zemí schopno se dohodnout, může vyznívat poněkud debilně, ale přesto to chrání výrobce i spotřebitele, aniž by si to zejména ti druzí vůbec uvědomovali. Jinou otázkou pak samozřejmě je, nakolik jsou ty předpisy v praxi správně naplňovány...

Kuno píše:
Domovský servis? Ano, pro všechny mé zákazníky jím jsem s menšími výlukami určitě více jak 15 let. Pokud jsem tvé naděje zklamal,mrzí mne to ale své zákazníky nikdy a nijak.

Zkus si vygooglit (když už to máš tak rád, resp. když automaticky předpokládám, že to nevíš), co je "halo efekt": v daném případě poučka o jeho šálivosti na 100% platí!

Kuno píše:
No a měnils vůbec někdy aspon nějaký čep, (to je mimochodem s nadsázkou práce pro cvičenou opici)neřkuli opravoval servo? Asi těžko ale to ti nebránilo v tom poučovat mne co tam patří a "školit" jak a co tam dát,že?

Asi bych nebyl schopen s určitostí říct, kdy naposledy jsem měnil nějaký čep, zato si docela dobře pamatuji (starší lidé to už tak mívají, že s přibývajícím věkem si stále lépe vzpomínají na to, co bylo v době jejich dospívání), že první motor jsem vlastnoručně a bez jakékoli cizí pomoci vyndal ze Š1000MB s využitím několika cihel, prken a trámu ještě před dovršením věku, kdy si lze vyzvednout občanku. Následovala jeho rozborka, "oprava" a sborka. Spojkovou lamelu jsem tehdy ustředil upravenou násadou dřevěného košťátka (dnes si středicí trny půjčuji v AutoKelly). Prostě práce pro cvičenou opici, nic kvalifikovaného! Jo, měl jsem k ruce knihu... A z čeho že mne to stále ještě bolí záda? Aha, už si vzpomínám: nedávno výměna těsnění pod hlavou, zabroušení ventilů, nová gufírka na jejich vodítkách, gufera na vačkách, výměna několika podložek na hrníčkových zdvihátkách kvůli seřízení vůle ventilů (škoda, že oproti té Š1000MB již dnes nejsou na talířkách ventilů ze strany spalovacího prostoru zářezy, s jejichž využitím se jimi dalo moc dobře otáčet), nové rozvody, přední kotouče a desky, vzadu výměna pravého brzdového třmenu (nefunkční přenos síly od ručky) a brzdové kapaliny, včetně v okruhu ovládání spojky... Holt nejsem zvyklý na tohoto druhu fyzickou aktivitu, neživí mne to.

Kuno píše:
Na další hloupé otázky se zeptej třeba toho chytrého Vaculíka...rád bych s tebou skončil,nejsi pro mne partner k diskusi.

Doufal jsem, že sem, do fóra, nový přírůstek vnese také nového ducha, ale napadá mě pouze jedno poněkud modifikované pořekadlo: "Ve zdravém těle nezdravý puch!"

Kuno píše:
AMEN. :grin:

Merde!

Autor:  3000LS [ 12 červen 2013 18:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

....nic proti vam nemam , ale kdo ty litanie tady ma furt cist ?bud se bavte o 3000GT nebo si zalozte forum na vase problemy nekde jinde :smile:

Autor:  Kuno [ 12 červen 2013 19:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Mitsi : jsi jen kecal a nic víc. Znovu opakuji- nejsi pro mne partnerem k diskusi,nic se od tebe nedovím,běž se blýskat svými "rozumy" a honit si své ublížené ego někam jinam,nejlépe tam,kde tě neprokoukli a kde ti to ještě budou žrát.
Tema: reset škrtící klapky a "dvojitá řJ. :grin:
Moc,moc tě o to prosím a věz,že příště už to nebudu tak hezky opakovat.

AMEN. :grin:

Autor:  Kuno [ 12 červen 2013 19:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Brumla: Omlovám se Tobě i všem dalším za sebe i toho druhého ale nemohl jsem jinak.
Slibuji,že se budu dobudoucna snažit ovládat.

S tím benzinturbem máš samozřejmě pravdu,já benzinové turbo ještě nedělal (dělám pouze disely) a nemám s tím žádnou zkušenost anžto těch zákazníků s benzínturbem mám slovy.. dva :grin:

Autor:  Mitsi [ 12 červen 2013 23:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
Mitsi : jsi jen kecal a nic víc. Znovu opakuji- nejsi pro mne partnerem k diskusi,nic se od tebe nedovím,běž se blýskat svými "rozumy" a honit si své ublížené ego někam jinam,nejlépe tam,kde tě neprokoukli a kde ti to ještě budou žrát.

No a mně se opět podařilo odhalit jednoho z mnoha nekompetentních novodobých loupežníků.

Kuno píše:
Tema: reset škrtící klapky a "dvojitá řJ. :grin: :

Kde že je takové téma? Odkaz?

Kuno píše:
Moc,moc tě o to prosím a věz,že příště už to nebudu tak hezky opakovat.:

O co jsem vlastně prošen? O konec s odhalováním nekompetentnosti jednoho z novodobých loupežníků?

Kuno píše:
AMEN. :grin:

Merde.

Autor:  Mitsi [ 12 červen 2013 23:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
Brumla: Omlovám se Tobě i všem dalším za sebe i toho druhého ale nemohl jsem jinak.
Slibuji,že se budu dobudoucna snažit ovládat.

Důrazně se ohrazuji proti tomu, aby se někdo bez mého souhlasu vyjadřoval za mne!

Kuno píše:
S tím benzinturbem máš samozřejmě pravdu,já benzinové turbo ještě nedělal (dělám pouze disely) a nemám s tím žádnou zkušenost anžto těch zákazníků s benzínturbem mám slovy.. dva :grin:

Věru bohaté "praktické zkušenosti", které dozajista zakládají oprávnění pro poučování ostatních, včetně "debilů konstruktérů" a těch, kdož se snaží nastavením technických předpisů i legislativních mantinelů zabránit právě tomu, co on svým zákazníkům ordinuje.

Autor:  horajs [ 13 červen 2013 08:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Takže jsem špatně pochopil majitele.Klika se nedělala pouze se měnila spojka.Po té výměně to začalo dělat.Při sešlápnuté spojce klid při puštěné kovové ramplování.A jinak se podívejte na odkaz jestli třeba to auto někdo neznáte:http://cm.aukro.cz/supersport-mitsubishi-3000-gt-vr4-twin-turbo-i3294768698.html

Autor:  rador87 [ 13 červen 2013 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

na to ze je nieco s motorom je to nejake drahe nie? aj ked naoko pekne :wink: uz som sa raz pytal: zaujimalo by ma aky tlak ukazuje budik oleja... ten zvuk je aj v otackach ked sa prida motoru? moze to byt ozaj banalita na spojke alebo fakt vymlatena šálka...

Autor:  Mitsi [ 14 červen 2013 12:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

horajs píše:
... Klika se nedělala pouze se měnila spojka.Po té výměně to začalo dělat.Při sešlápnuté spojce klid při puštěné kovové ramplování. ...

Můj tip: "volná" předlohová hřídel v převodovce - takhle se obvykle projevuje po zahřání agregátu za volnoběhu, po zvýšení otáček při "puštěné spojce"/nesešlápnutém pedálu spojky by ten zvuk měl zmizet. Pokud ne, je třeba to rychle řešit, poněvadž škody na převodovce třeba jen kvůli jednomu ložisku na vstupní hřídeli mohou být značné.

P.S.: Není vyloučeno, že tu hřídel (či její prodloužení - nevím, jak je to v daném případě konkrétně řešeno) při demontáži převodovky z, resp. montáži do vozu mechanik neodbornou manipulací poškodil.

Stránka 5 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/