mitsubishi.megaherz.cz
https://mitsubishi.megaherz.cz/

Motor 3000GT trošku rady bude???
https://mitsubishi.megaherz.cz/viewtopic.php?f=50&t=2562
Stránka 1 z 5

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Motor 3000GT trošku rady bude???

Ahojky Všichni.Mam takovou otázečku.Mam možnost 3000GT VR 4 ale je trošku problém s motorem.Je možný střeva z twin motoru osázet do bloku atmosféry???Označení 6G72 mají oba.Včem se od sebe případně liší(krom těch turbín :grin: ) a jestli třeba se dá použít jen holý blok.

Autor:  Kuno [ 06 červen 2013 17:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

nevím jistě ale myslím že ne. Turbo verze bude mít zřejmě jinak řešeno mazání kvůli ostřiku pístů a změny bych čekal i v uložení kliky..atd.
Ono spousta věcí se na první pohled může zdát stejná ale v tomto případě záleží na detailech. :grin:

Zkus srovnat typová označení obou bloků-hodně to napoví.

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 18:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

No já se ptal už Myšáka s Mitsu klubu a ten mě řekl že blok motoru by měl bejt stejnej.Tak teda nevím.

Autor:  Talon [ 06 červen 2013 19:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Ahoj. Ostřik pístů to nemá, ale obě generace turbo motorů mají zesílený uložení klikovky a tím se ty bloky od atmosféry liší. Jinak samozřejmě písty :grin: olejová vana , hlavy, vývody chlazení na olej a turbo a taky v ceně za starej motor . :wink:

Autor:  Brumla [ 06 červen 2013 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Talon píše:
Ahoj. Ostřik pístů to nemá, ale obě generace turbo motorů mají zesílený uložení klikovky a tím se ty bloky od atmosféry liší. Jinak samozřejmě písty :grin: olejová vana , hlavy, vývody chlazení na olej a turbo a taky v ceně za starej motor . :wink:


Ahoj,
GT má ostřik pístů - chlazení olejem, má dokonce sodíkem plněné dříky ventilů.... bloky se hlavně liší dle roku výroby a jsou celkem 3 verze, také se postupně změnil základní materiál klikovky.... Tedy záleží co s čím a jak kombinovat něco jde a něco ani náhodou :grin:

Přílohy:
chlazení pístů.pdf [112.09 KiB]
447 krát

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 20:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

No dobře když to teda nejde.Tak tedy kde sehnat motor.twin turbo rok 96 buď celý motor aby se dal použít základ blok motoru nebo třeba polomotor :shock:

Autor:  Brumla [ 06 červen 2013 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

horajs píše:
No dobře když to teda nejde.Tak tedy kde sehnat motor.twin turbo rok 96 buď celý motor aby se dal použít základ blok motoru nebo třeba polomotor :shock:


no polomotor se dá koupit i nový za cca 75 tisíc, ale většinou se to řeší nákupem levného GT s použítelným motorem z anglie, nebo ze svědska, což je tak na stejno ale někdy použiješ i další díly...

Autor:  Kuno [ 06 červen 2013 20:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

horajs píše:
No dobře když to teda nejde.Tak tedy kde sehnat motor.twin turbo rok 96 buď celý motor aby se dal použít základ blok motoru nebo třeba polomotor :shock:

A co je s tím motorem co máš?

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 20:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

To nemam já ale přemýšlí o tom že vyměním svoje auto za to GT.Bylo mě řečeno že se měnila spojka dala se nová a po té se protočily šály na klice po 100km.Tak to vrátil zpět.Vytáhly kliku nechaly přebrousit daly nový šály a zkompletovaly.Za 500km to udělalo zase.Před výměnou spojky to jezdilo bez problémů.Olej v motoru byl.Je to k nepochopení že se spíš nechytnul vršek ale spodek :think:

Autor:  Kuno [ 06 červen 2013 21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

spodek se zadře obvykle vždy první,pokud bys ho nebral asi bych o tom uvažoval,i nějaké to auto za něj dal... :grin:

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

:care: :care: :care: to co za něj nabízim je auto z roku 2007 :wink: ale nechápu proč se teda protočily šály i na podruhý když byla přebroušená klika a daný nový šály.

Autor:  Kuno [ 06 červen 2013 22:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

vada v mazání nebo špatně provedená oprava. Jiná možnost není.

auto z roku 2007? Sice nevím jaké ale oprava toho motoru bude myslím nemalá investice.Pokud to vůbec ještě půjde brousit.
Já bych si ji "při chvilce zvládl" sám. :grin: :grin:

Autor:  Talon [ 06 červen 2013 22:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Myslel jsem ostřik na víc oproti TT, jako to je třeba u 4G63, ale to je jedno :grin: . Dříky plněný sodíkem maj jen 3000GT TT do evropy od 92. No možná bych tu jeden motor na víc měl :-)

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Talon píše:
Myslel jsem ostřik na víc oproti TT, jako to je třeba u 4G63, ale to je jedno :grin: . Dříky plněný sodíkem maj jen 3000GT TT do evropy od 92. No možná bych tu jeden motor na víc měl :-)

Fakt a neděláš si srandu???Je v pořádku???Jinak je to Amík není to Evropa.Kolik by byla cena :pray:

Autor:  horajs [ 06 červen 2013 22:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor 3000GT trošku rady bude???

Kuno píše:
vada v mazání nebo špatně provedená oprava. Jiná možnost není.

auto z roku 2007? Sice nevím jaké ale oprava toho motoru bude myslím nemalá investice.Pokud to vůbec ještě půjde brousit.
Já bych si ji "při chvilce zvládl" sám. :grin: :grin:

Je ale zvláštní že klika už byla přebroušená a daný nový šály a stejně se po 500km protočily :think: Jinak jsem s ním domluvenej že když by jsme si auta vyměnily tak ho nechá udělat aby bylo v pořádku a já jsem hold takovej že mu chci aspoň pomoct.Platil by si to on hlavně když se sežene.Já už po GT slintam hodně hodně dlouho takže bych byl rád kdyby to dopadlo a menší bratříček Eclipse měl většího brášku v garáži.

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/