mitsubishi.megaherz.cz

Diskuzní fórum nejen o vozech Mitsubishi
Právě je 27 duben 2024 20:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 11:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
aha tak to prověřím, díky za tip :) Řídící jednotku najdu u pravé nohy řidičova strana ?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 12:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
po zapnutí klíčku spíná ventilator na max.........

Ukazuje teploměr na přístrojovce? Kolik za studena,kolik po zahřátí?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 12:24 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
votecc píše:
Moc né :( Prostříkl jsem váhu tím čističem od Liqui-Moly a výsledek více méně stejný. Takže nevím nevím ale nejsem si úplně jist jestli je to motorem protože běží více méně v pohodě, startuje v pohodě, za plynem jde v pohodě, volnoběh nekolísá a při vytočení na neutrálu 1500 - 2000 ot. kde se objevuje ten problém nic nepozoruji. Dokonce i spotřeba je si myslím v pohodě 10 - 11l - jezdím většinou Praha a okolí. Jediný co jsem začal pozorovat když je auto studený tak při vytočených kolech a akceleraci začne něco klepat motor vs převodovka ... nejsem si jist jinak to nedělá jen při vytočených kolech a akceleraci a nejvíc když je auto studený..... nevím jestli to má nějakou souvislost ... asi by to musel někdo vidět kdo už má zkušenost s Mitsu 3000 aby mi řekl co je a není v pohodě. Přemýšlím, že to bude chtít asi do budoucna další Mitsu na díly jinak se z toho asi zblázním :)

Dále se mi spíná větrák na max hned po otočení klíčku před startem což asi také není úplně ok, zkusím překontrolovat relátka a čidla - ty už mam objednané nové tak je rovnou vyměním.......



To klepani pri akceleraci a vytocenych kolech - mohly by to být ko homokineticke klouby.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 15:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Kuno píše:
po zapnutí klíčku spíná ventilator na max.........

Ukazuje teploměr na přístrojovce? Kolik za studena,kolik po zahřátí?


Ukazuje bez problému myslím, že tak jak má, studený na nule, zahřáty v polovině 80 90 stupnu ?! Ale větráky jedou pořád bez ohledu jestli to stoji např. tři dny auto je studeny dam klíček do polohy před startem a hned jedou oba větráky naplno :( ... bez ohledu jestli je zaplá nebo vyplá klíma ....


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srpen 2011 13:06
Příspěvky: 77
Bydliště: ostrava jih
Automobil: gt3000
Typ motoru: 6v
Rok výroby: 1992
;skus kouknout na konektor v horni liste oxidace a nebo vyklepany spoj to klepani je od homokynetaku v rejdu a plny ceres je vraýedna kombinace :cool:

_________________
starši pan ale autař skoroveteran gt3000 mišaček


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 červenec 2013 22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 březen 2010 14:15
Příspěvky: 34
Automobil: Mitsubishi 3000GT VR-4
Typ motoru: 6G72 TT
Rok výroby: 1991
Ahoj. Dole na chladiči pod větrákem jsou dvě čidla černý a bílý. Vždycky vytáhni konektor a zapni zapalování a uvidíš. A nebo bílý čidlo na tělese termostatu. To udělej nejdřív. :-)


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 17 červenec 2013 17:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 20 červen 2013 23:03
Příspěvky: 25
Bydliště: Brandýs nad Labem
Automobil: Mitsubishi 3000GT
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1993
Díky všem :) vše vyzkouším ještě jsem se k tomu nedostal, nicméně horní konektory u ventilátorů jsou OK. Jinak to klepání asi opravdu jsou homokinetický klouby :(


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 18 červenec 2013 21:12 
Offline

Registrován: 25 září 2011 14:38
Příspěvky: 184
Automobil: Dodge Stealth
Typ motoru: DOHC non turbo
Rok výroby: 1991
To cukání co pocituješ to mám taky už pár let. Novej vzducháč trochu pomohl, ale nakonec jsem došel asi k tomu, že to bylo asi jen zdání.. :lol: z otáček do 2000 se pod plnym plynem proste nerozjedu.. bud se to musí procukat, nebo pomoci spojkou.. jakmile se to prehoupne pres tech 2.5 zhruba, tak se motor vytočí pěkně bez potíží.. kdo ví co s tim je..ale je pravda, že sem to tu jen zmínil na foru, když měl Radim nebo kdo podobny problem..ale nijak to vlastně neřešil doposud.. nicméně myslím, že by mohla být příčina stejná, tudíž až na to přijdeš tak mi dej vědět :lol:

_________________
Dodge Stealth RT rv. 91 3.0 DOHC
Obrázek


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 18 červenec 2013 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
serge: prověř si funkci variabilního sání. Mě to sice vyloženě necukalo ale byla tam díra v akceleraci jak hrom.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 07:02 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Ahoj vsem :grin: .
Mam dotaz - jakou mate zkusenost s zivotnosti spojkove lamely (klasicke seriove)?
Kolik tisic km na ni nalitate nez zacne klouzat (vseobecne ale i konkretne pro VR4)?
Klouzanim spojky - opotrebeni lamely x kontaminace olejem pres ko simerink na klice?
Dik :wink:


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
No...nevím,jestli tu najdeme někoho kdo najel na jednom GT přes 100 tis. km. Právě tolik by mohla být životnost jeho lamely. Ale mohu se mýlit.
Ad kontaminace olejem- myslím,že to by to gufero převodovky muselo téct jak okap aby se olej dostal až na třecí plochy.

Takže-pokud Ti spojka klouže,máš s nejv.pravděpodobností lamelu za "zenitem" její žívotnosti. Když by byla "jenom" zamaštěná,ten olej z ní těžko dostaneš a s riskem ji montovat zpět....já bych řešil rozhodně novou.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 11:23 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
Zeptám se trochu jinak.
Při zátahu / silne akceleraci - co všechno by mohlo být možnou poruchou vedoucí k zvyseni otáček motoru bez současného přenosu krouticiho momentu na kola?

1) KO spojkova lamela (obložení)
2) mastná lamela
3) ?
4) ?
...

Tipy?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 12:48 
Offline

Registrován: 13 červen 2009 19:29
Příspěvky: 539
Automobil: Dodge Stealth ES
Typ motoru: 6G72
Rok výroby: 1991
Kuno píše:
No...nevím,jestli tu najdeme někoho kdo najel na jednom GT přes 100 tis. km. Právě tolik by mohla být životnost jeho lamely. Ale mohu se mýlit.
Ad kontaminace olejem- myslím,že to by to gufero převodovky muselo téct jak okap aby se olej dostal až na třecí plochy.

Takže-pokud Ti spojka klouže,máš s nejv.pravděpodobností lamelu za "zenitem" její žívotnosti. Když by byla "jenom" zamaštěná,ten olej z ní těžko dostaneš a s riskem ji montovat zpět....já bych řešil rozhodně novou.



Kdyz jsme ted rozmontovali spojku moje lamela byla sjeta az na ty gumicky... celkove spojka zabirala az u vrchu ,ale nepodkluzovala....
auto ma tusim kolem 120-130 tis mil.Ted nevim nemuzu se kouknout.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 13:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 květen 2012 20:04
Příspěvky: 642
Na gumičky??? Já teda nevím vše ale tuším,že třecí obložení lamely je upevněno nýty a ne gumičkami. :grin:
No to ale není podstatné,nejsem hnidopich.
To,že neklouzala je zřejmě proto,že má naddimenzovanou přítl.sílu talíře spojky,což je pro přenos výkonu motoru TT žádoucí
Proto má zřejmě TT i posilovač spojky.


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Dotaz - K.O. spojka ?
PříspěvekNapsal: 16 září 2013 14:02 
Offline

Registrován: 03 říjen 2005 14:58
Příspěvky: 893
3) tedy unavený pritlacak?
4) nesprávně nastavena volná poloha pedálu spojky?


Nahoru
 Profil Poslat soukromou zprávu  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz